قیمت ورق یونولیت و پلاستوفوم 3 سانتی

قیمت ورق یونولیت و پلاستوفوم 3 سانتی را از ایران یونولیت بگیرید.
دسته بندی:
چیکید محتوا
قیمت ورق یونولیت و پلاستوفوم 3 سانتی

قیمت ورق یونولیت و پلاستوفوم 3 سانتی  به میزان مواد مصرفی در یک متر مکعب آن بستگی دارد که اصطلاحا دانسیته و چگالی آن مینامند بطور مثال قیمت ورق یونولیت و پلاستوفوم 3 سانتی  با چگالی و دانسیته 10 یعنی ده کیلو مواد خالص در یک متر مکعب برای تولید یونولیت و پلاستوفوم آن استفاده شده باشد که هر یک ورق 3 * 100 * 100 سانت میشود 300 گرم و چون در اکثر مواقع ابعاد ورق یونولیت و پلاستوفوم 100*200 سانت است پس ورق یونولیت پلاستوفوم 3 سانتی  ششصت گرم با چگالی و فشردگی 10 میشود .

قیمت ورق یونولیت و پلاستوفوم 3 سانتی را از ایران یونولیت بگیرید.

به همین صورت برای چگالی و فشردگی 25 و 30 به بالا قابل محاسبه میباشد .

قیمت ورق یونولیت و پلاستوفوم 3 سانتی بصورت ناخالص نیز تولید میگردد و برای درز انقطاع بین دو ساختمان بکار میرود . که در بازار امروز با توجه به قیمت مواد خالص و هزینه تولید در سال 1396 در ایران سانتی 1500 تومان میباشد که قیمت ورق یونولیت پلاستوفوم 3 سانتی 4500  تومان میشود یعنی متر مربعی 2250  تومان .

قیمت ورق یونولیت و  پلاستوفوم 3 سانتی با دانسیته بالا تر قیمت بیشتری دارد که بنا به نوع مصرف متفاوت میباشد .

بطور مثال ورق یونولیت پلاستوفوم 3 سانتی با چگالی و دانسیته 25 جهت عایق گرما و سرما و نیز جهت عایق صوت در حال حاضر با توجه به قیمت مواد اولیه تولید و هزینه تولید برای ابعاد 3*100*200 سانت ( دو متر مربع با ضخامت 3 سانت ) با مواد کره ای خالص 12.000 تومان میباشد . لازم بذکر است هزینه ارسال به نقاط مختلف کشور به هزینه فوق اضافه میگردد.

قیمت ورق یونولیت پلاستوفوم 3 سانتی  با مواد ایرانی و یا چینی کمتر و پایین تر از قیمت ورق یونولیت پلاستوفوم 3 سانتی با مواد کره ای میباشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وزن انواع سقف ساختمانی

وزن انواع سقف ساختمانی

وزن انواع سقف ساختمانی بر اساس فاکتورهای مختلفی محاسبه می شود. اغلب سقف های جدید، سبک و مقاوم هستند. یکی از قسمت های مهم ساختمان،

مشاهده »