لیست قیمت ورقه های یونولیت

لیست قیمت ورقه های یونولیت را در این پست ببینید.
دسته بندی:
چیکید محتوا
لیست قیمت ورقه های یونولیت

در چند سال اخیر، شاهد تغییرات عمده ای در صنعت ساختمان سازی بوده ایم. یکی از تغییرات عمده ای که اکنون کاملا در ایران رواج پیدا کرده، استفاده از ورقه های یونولیت درصنعت ساختمان سازی است. البته این تغییر با توجه به ویژگی های منحصر به فرد یونولیت و قیمت به صرفه آن در مرکز فروش یونولیت (پلاستوفوم ) در تهران یعنی ایران یونولیت، کاملا عاقلانه به نظر می رسد.

لیست قیمت ورقه های یونولیت را در این پست ببینید.

ساختار و ویژگی های یونولیت، به خوبی توانسته نیاز های اساسی یک ساختمان، یعنی رعایت نکات ایمنی و استفاده حداکثری از فضا را برآورده کند. یونولیت به صورت گرانول، ورقه های یونولیتی و بلوک به بازار ارائه می شود. این یونولیت ها، با دستگاه¬های برش مخصوص خود، به اشکال و طرح های مختلف تهیه شده و در اندازه¬ها و ضخامت های گوناگون به فروش می رسند که تفاوت ها را در قیمت خرید و فروش پلاستوفوم رقم می زند. محصولی که علاوه بر هزینه بسیار مقرون به صرفه¬ای که دارد، با کاهش سایز تیرچه و ستون ها، در کاهش هزینه فولاد و آهن هم موثر هستند.

وزن بلوک های یونولیت در مقایسه با بلوک های سیمانی که وزنشان به  15کیلو میرسد، بسیار ناچیز است. بنابراین وزن کلی ساختمان هم، به شدت کاهش پیدا خواهد کرد. علاوه بر این، حمل و نقل آن¬ها نیز بسیار آسان بوده و در کاهش هزینه¬ها بسیار موثر خواهند بود. استفاده از آنها در سقف ها به همراه پوششی نسوز در زیر و روی آنها، مقاومت20 دقیقه ای در برابر حرارت را به همراه خواهد داشت. در عایق سازی سقف ساختمان ها، به راحتی با سایر مواد عایق کننده تلفیق می¬شوند و استفاده از آن¬ها، صرفه¬جویی در زمان اجرا و کاهش هزینه¬ها را در پی خواهد داشت. البته باید توجه داشت که در ساختمان سازی، رعایت یک نکته ایمنی، تامین کننده امنیت کلی ساختمان نخواهد بود و باید تمام نکات ایمنی، کاملا رعایت شوند. در مورد یونولیت هم باید توجه داشت که تنها استفاده از انواع کندسوز آن توصیه می¬شود و باید نکات ایمنی مربوط به آن کاملا رعایت شوند.

ورقه¬های یونولیت، از نظر ابعاد به راحتی طبق نظر شما طراحی شده و هیچ گونه محدودیتی ندارند. قیمت به صرفه ای هم دارند که با توجه به تراکم در هر متر مکعب و ابعاد سطح آن متفاوت هستند. برای آشنایی بیشتر، لیستی از میانگین قیمت ورقه¬های یونولیتی در زیر آمده است که امیدوارم برایتان مفید باشد.

ردیف نام کالا ابعاد (cm) وزن (گرم) تراکم قیمت (تومان)
1 فوم ورقه ای (پلاستوفوم) ۲۰۰ × ۱۰۰ × ۱ دانسیته 7 2700
2 فوم ورقه ای (پلاستوفوم) ۲۰۰ × ۱۰۰ × ۱ دانسیته 8 3000
3 فوم ورقه ای (پلاستوفوم) ۲۰۰ × ۱۰۰ × ۱ دانسیته 9 3600
4 فوم ورقه ای (پلاستوفوم) ۲۰۰ × ۱۰۰ × ۱ دانسیته 10 4000
5 فوم ورقه ای (پلاستوفوم) ۲۰۰ × ۱۰۰ × ۱ دانسیته 12 4800
6 فوم ورقه ای (پلاستوفوم) ۲۰۰ × ۱۰۰ × ۱ دانسیته 15 5800
7 فوم ورقه ای (پلاستوفوم) ۲۰۰ × ۱۰۰ × ۱ دانسیته 20 8000

قیمت ابعاد دیگر ازلاستوفوم را در مطالب پیشین ما همچون “قیمت ورق یونولیت و پلاستوفوم 3 سانتی” میتوانید بخوانید. برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه لیست قیمت ورقه های یونولیت به صورت کامل با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وزن انواع سقف ساختمانی

وزن انواع سقف ساختمانی

وزن انواع سقف ساختمانی بر اساس فاکتورهای مختلفی محاسبه می شود. اغلب سقف های جدید، سبک و مقاوم هستند. یکی از قسمت های مهم ساختمان،

مشاهده »