مشخصات پلاستوفوم فشرده

مشخصات پلاستوفوم فشرده را در سایت ایران یونولیت بخوانید.
دسته بندی:
چیکید محتوا
مشخصات پلاستوفوم فشرده

از مشخصات پلاستوفوم فشرده شامل چگالی یا دانسیته را نام برد که معمولا چگالی پلاستوفوم فشرده 25 به بالاست و لز دانسیته 40 تا 80 را پلاستوفوم فوق فشرده می نامند. منظور از چگالی 40 این است که در یک متر مکعب، به اندازه 40 کیلوگرم مواد اولیه استفاده شود. بر اساس قانون استاندارد شماره 11108 حداقل دانسیته مورد نیاز جهت پلاستوفوم 12 کیلوگرم بر متر مکعب می باشد.

مشخصات پلاستوفوم فشرده را در سایت ایران یونولیت بخوانید.

از مهم ترین موارد در تولید پلاستوفوم ها، پخته شدن یکنواخت مواد و نیز دانه های پلاستوفوم می باشد که اگر دقت کافی در تولید وجود نداشته باشد، ممکن است وسط بلوک ها به صورت خام بماند و از لحاظ کیفیت بسیار افت می کند.

ابعاد معمول پلاستوفوم فشرده بلوک هایی با طول 200 سانتی متر، عرض 100 سانتی متر و ضخامت 50 سانتی متر هستند که البته در ابعاد دیگر نیز تولید می شوند. پس از تولید بلوک های پلاستوفوم فشرده در ابعاد یاد شده، بلوک ها را در ضخامت های 2، 5 و یا 10 سانتی متر برش داده شده و در مصارف مختلفی استفاده می گردد.

از کاربردهای پلاستوفوم فشرده می توان به بلوک های سقفی تا طول چهار متر به جهت جایگزینی بلوک های سیمانی سقف و یا حتی ورق های پلاستوفوم از یک سانتی متر به بالا در اشکال مختلف نام برد. کاربرد فراوان این پلاستوفوم فشرده عایق بودن این ورق ها از لحاظ تبادل صوت، حرارت و رطوبت می باشد. از فواید این نوع پلاستوفوم می توان به صرفه جویی در انرژی، حداقل ضایعات هنگام حمل و نقل و اجرای کار، قابلیت تولید در ابعاد و اشکال مختلف طبق سفارشات خاص مشتریان و همچنین صرفه جویی در هدر رفت حرارت اشاره کرد.

جهت اطلاعات بیشتر از مشخصات پلاستوفوم فشرده و همچنین استعلام قیمت یونولیت و پلاستوفوم فشرده و خرید این نوع محصول از طریق صفحه تماس با ما، با متخصصان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وزن انواع سقف ساختمانی

وزن انواع سقف ساختمانی

وزن انواع سقف ساختمانی بر اساس فاکتورهای مختلفی محاسبه می شود. اغلب سقف های جدید، سبک و مقاوم هستند. یکی از قسمت های مهم ساختمان،

مشاهده »