قیمت یونولیت ورقی 5 سانتی

قیمت یونولیت ورقی 5 سانتی را از ایرن یونولیت بخواهید.
دسته بندی:
چیکید محتوا
قیمت یونولیت ورقی 5 سانتی

قیمت یونولیت ورقی 5 سانتی بستگی به نوع مواد مصرفی در تولید بلوک مادر و نیز میزان تراکم مواد در یک متر مکعب مشخص میگردد. با همراه ما باشید تا قیمت ورق یونولیت 5 سانتی را بدانید.

قیمت یونولیت ورقی 5 سانتی را از ایرن یونولیت بخواهید.

در قیمت ورق یونولیت 5 سانتی با توجه به ضخامت 5 سانتی یونولیت در عرض درخواستی مشتری و طول مورد نظر مشتری قابل تغییر میباشد. ولیکن معمولا قیمت ورق یونولیت 5 سانتی در ایران یونولیت با عرض یک متر و طول دو متر تولید و تقدیم میگردد. قیمت ورق یونولیت 5 سانتی با دانسیته و چگالی شش (در مصارف با کیفیت معمولی و قیمت مرقون به صرفه) الی دانسیته و چگالی هشتاد (برای مصارف خاص عایق حرارت و برودت و رطوبت و عایق صوت ) قابل ارایه میباشد. ایران یونولیت مفتخر است قیمت ورق یونولیت 5 سانتی را بسیار عالی و مناسب ارائه نماید معمولا وزن قیمت ورق یونولیت 5 سانتی با چگالی و دانسیته مطابق دارد. زیرا قیمت ورق یونولیت 5 سانتی از هر 100 سانت 20 عدد ورق یونولیت و پلاستوفوم 5 سانتی در عرض یکصد و طول دو متر می دهد. قیمت ورق یونولیت 5 سانتی بعنوان مثال برای یک ورق با دانسیته و چگالی 25 وزنی معادل 2.5 کیلو میباشد که یک دهم دانسیته مورد نظر میباشد و نیز بعنوان مثال قیمت ورق یونولیت 5 سانتی با دانسیته و چگالی 80 هرورق یونولیت 5 سانتی 5*100*200 سانت باید 8 کیلوگرم باشد.

دقت در وزن قیمت ورق یونولیت 5 سانتی با دانسیته مشخص باید مورد نظر خریداران محترم قرار گیرد تا دانسیته و چگالی مورد نظر آنان تامین گردد. همچنین قیمت ارزان با کیفیت پایین و با استفاده از مواد بی کیفیت و وزن کمتر به هیچ عنوان قابل تحویل نمیباشد.

ایران یونولیت با تولید کیفیت بالا و با استفاده از مواد خالص ارائه دهنده بهترین و مناسبترین قیمت ورق یونولیت 5 سانتی در تهران و سراسر ایران عزیز میباشد. جهت مشاوره و تبادل اطلاعات لطفا با ما در تماس باشید..(( ایران یونولیت ))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وزن انواع سقف ساختمانی

وزن انواع سقف ساختمانی

وزن انواع سقف ساختمانی بر اساس فاکتورهای مختلفی محاسبه می شود. اغلب سقف های جدید، سبک و مقاوم هستند. یکی از قسمت های مهم ساختمان،

مشاهده »