قیمت ورق یونولیت 12 سانتی

قیمت ورق یونولیت 12 سانتی را برای خرید از ایران یونولیت بخواهید.
دسته بندی:
چیکید محتوا
قیمت ورق یونولیت 12 سانتی

اگر می‌خواهید از قیمت ورق یونولیت 12 سانتی مطلع شوید، ادامه این مطلب را همراه ما باشید. یکی از ابزارهای پرکاربرد و مهم برای صنایع کوچک و بزرگ یونولیت می‌باشد. این ماده سفید رنگ در شکل‌های مختلفی مانند ورق، بلوک و گرانول قابل تولید است و برای مصارف مختلفی استفاده می‌شود.

قیمت ورق یونولیت 12 سانتی را برای خرید از ایران یونولیت بخواهید.

ورق یونولیت که با نام فوم ورقه‌ای نیز شناخته می‌شود، به دلیل برخورداری از ویژگی‌های منحصربه‌فرد مانند عایق حرارت، عایق صدا، مقاومت بالا در برابر ضربه، وزن کم و … نقش مهمی در صنعت ساختمان‌سازی دارد. برخورداری از چنین ویژگی‌هایی باعث شده است تا کاربردهای متنوعی برای ورق یونولیت ایجاد شود. ازجمله این کاربردها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

ویژگی های ورق یونولیت 12 سانتی

• به‌عنوان عایق حرارتی در دیوار و سقف ساختمان‌ها

• جایگزین برخی مصالح ساختمانی مانند آجر و صرفه‌جویی در مصرف برخی مواد مانند بتن

• جلوگیری از هدر رفت انرژی و به‌عنوان سیستم گرمایشی جهت استفاده در کف ساختمان

• استفاده از یونولیت بسته بندی در بسته‌بندی کالاهای حساس به ضربه به دلیل مقاومت بالا و ضد ضربه بودن ورق یونولیت

• استفاده در دیوار ساختمان‌ها برای جلوگیری از بیرون رفتن صدا در برخی مکان‌های خاص مانند سالن‌های تئاتر و موسیقی به‌عنوان عایق صدا

هنگام خرید یونولیت ورق با ابعاد، ویژگی‌ها و قیمت‌های مختلفی از آن مواجه خواهید شد. ما در این مقاله قصد داریم تا شمارا با قیمت ورق یونولیت 12 سانتی آشنا کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

قیمت خرید ورق یونولیت 12 سانتی

قیمت ورق یونولیت تحت تأثیر وزن فوم و مواد اولیه به‌کاررفته در آن متفاوت می‌باشد؛ بنابراین برای خرید ورق یونولیت قیمت مشخص و ثابتی وجود ندارد. اگر شما قصد خرید ورق یونولیت 12 سانتی دارید، برای مطلع شدن از قیمت و سایر ویژگی‌های آن بهتر است به وب‌سایت‌ فروشگاه‌های آنلاین معتبر مراجعه کنید.

سایت ایران یونولیت یکی از فروشندگان عمده ورق یونولیت در ابعاد و وزن‌های مختلف می‌باشد. برای اطلاع از نحوه خرید آنلاین و قیمت ورق یونولیت 12 سانتی با توجه ویژگی‌های مختلف آن می‌توانید با پشتیبانی این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وزن انواع سقف ساختمانی

وزن انواع سقف ساختمانی

وزن انواع سقف ساختمانی بر اساس فاکتورهای مختلفی محاسبه می شود. اغلب سقف های جدید، سبک و مقاوم هستند. یکی از قسمت های مهم ساختمان،

مشاهده »