قیمت ورق یونولیت 17 سانتی

قیمت ورق یونولیت 17 سانتی را از ایران یونولیت بخواهید.
دسته بندی:
چیکید محتوا
قیمت ورق یونولیت 17 سانتی

در این مقاله قصد داریم شما را از قیمت ورق یونولیت 17 سانتی مطلع کنیم. برای این منظور ابتدا با معنی و مفهم 17 سانتی آشنا می‌شویم. ورق یونولیت 17 سانتی بدین منظور است که ما یک ورق یونولیت با ضخامت و ارتفاع 17 سانتی متر داریم.

قیمت ورق یونولیت 17 سانتی را از ایران یونولیت بخواهید.

از این ورق یونولیت‌ها بیشتر در بسته بندی‌ها و کاربردهای از این دست، استفاده می‌شود. اما ورق های یونولیتی کاربردهای دیگری هم دارند که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

• در صنعت ساختمان سازی و مخصوصا در قسمت سقف با پلاستوفوم سقفی ساختمانی و دیوار با یونولیت دیواری آن می‌باشد. در سقف‌ها به جای تیرچه‌های سنگین سیمانی استفاده می‌شوند و در دیوارها بیشتر به عنوان عایق صدا مورد استفاده قرار می‌گیرند.

• در صنایع تکمیلی یعنی بسته بندی و باربری استفاده می‌شود. لوازم و وسیله‌هایی که امکان جا به جایی آن‌ها در کامیون یا هر وسیله دیگر در حین حمل بار امکان داشته باشد، برای بسته بندی آن‌ها استفاده می‌شود. البته ممکن است همه‌ی ما ورق یونولیت‌ها یا همان فیبرهای سفید را دیده باشیم. فیبرهایی که این روزها استفاده‌های فراوانی دارد.

قیمت ورق یونولیت 17 سانتی به چه مواردی بستگی دارد؟

قیمت ورق یونولیت 17 سانتی با توجه به استفاده‌ای که از آن می‌شود، متفاوت است. مثلا اگر به عنوان یونولیت بسته بندی برای بسته بندی باشد، نیازی نیست که یک ورق یونولیت بسیار مقاومی باشد، بلکه می‌تواند وزن کمتری داشته باشد. وزن کمتر در ورق یونولیت‌ها به این شکل است که تراکم و چگالی آن کم باشد. به طور کلی قیمت ورق یونولیت‌ها به مواردی هم چون، سایز آن، تراکم و چگالی بستگی دارد. اگر کاربردی از ورق یونولیت را خواستاریم، باید در مورد آن تحقیق کنیم و بهترین آن از نظر انذازه و تراکم را انتخاب کنیم.

در انتخاب ورق های یونولیتی مواردی را باید بررسی کرد. از جمله آن‌ها می‌توان به مقیاس و یا اندازه‌ی آن اشاره کرد. به این صورت که ورق های یونولیتی می‌توانند سایز‌های مختلفی داشته باشند، مثلا یک در دو متر. اما اندازه‌ی دلخواه شما نیست. با مراجعه به سایت ایران یونولیت می‌توانید انتخاب مناسب یا سایز دلخواه خود را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یونولیت کلاه ایمنی

یونولیت کلاه ایمنی

یونولیت کلاه ایمنی ، محصولی ایده آل برای محافظت از سر در زمان دوچرخه سواری، اسکیت و سایر بازی ها و تفریحات ورزشی است. با

مشاهده »