قیمت ورق یونولیت 19 سانتی

قیمت ورق یونولیت 19 سانتی را در ایران یونولیت بخوانید.
دسته بندی:
چیکید محتوا
قیمت ورق یونولیت 19 سانتی

تا حالا شاید ساختمان‌هایی را دیده باشید که سقف آن‌ها رنگ سفید داشته باشد. یا مثلا یک وسیله مانند یک یخچال را خریداری کرده باشید که در جعبه‌ی آن از فیبرهای سفید استفاده شده باشد.

قیمت ورق یونولیت 19 سانتی را در ایران یونولیت بخوانید.

همه‌ی این کاربردها بر عهده یکی از اقلام ضروری ما یعنی ورق یونولیت می‌باشد. این ورق‌ها در اندازه‌های مختلف ساخته می‌شوند. اندازه‌ای که در مورد آن می‌خواهیم بحث کنیم، اندازه 19 می‌باشد. همچنین به بررسی قیمت ورق یونولیت 19 سانتی هم خواهیم پرداخت. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این نوع از ورق‌های یونولیتی با ما همراه باشید.

ورق یونولیت یا همان فیبرهای سفید رنگی که در ظاهر به صورت دانه‌های شنی هستند، استفاده‌های فراوانی دارند. در پاراگراف قبلی به دو نمونه کوچک از این کاربردها اشاره کردیم. اما بدون شک این صنعت که در همه‌ی صنایع دیگر کاربرد دارد، استفاده‌های دیگری هم دارد. آن چیزی که ورق‌های یونولیتی را خاص می‌کند، حضور آن‌ها با ضخامت‌ها و سایزهای مختلف است. سایزهایی از شماره یک تا هر آن جا که خواهان داشته باشد. اما ورق یونولیت 19 سانتی به چه معنا است؟ یعنی ارتفاع و ضخامت این ورق یونولیت برابر با 19 است. 19 سانتی متر عیار مشخصی است و کارفرما با توجه به نیازی که دارد می‌تواند به سفارش آن بپردازد. یونولیت بسته بندی نیز توسط این مجموعه تولید و عرضه می شود.

قیمت ورق یونولیت 19 سانتی چقدر است ؟

قیمت کالاها به طور عمومی به میزان کیفیت، تعداد، اهمیت و … یک محصول می‌پردازد. در ورق‌های یونولیتی هم به این شکل می‌باشد. در قیمت گذاری ورق‌های یونولیتی تنها سایز مشخص کننده نیست. یعنی تمام سایزهای 19 قیمت یکسانی ندارند. در این جا بحث کیفیت محصولات پا به میدان می‌گذارد. در قیمت ورق یونولیت 19 سانتی یا هر سایزی، کیفیت بسیار مهم است. اما منظور از کیفیت در ورق یونولیت، تراکم و چگالی است. اگر تراکم ورق یونولیت بیشتر باشد یا به عبارتی، تعداد ذره‌های یونولیتی استفاده شده در آن زیاد باشد، کیفیت محصول هم بالاتر می‌رود. برای آشنایی بیشتر، راهنمای خرید یونولیت و همچنین خرید ورق یونولیت می‌توانید به سایت ایران یونولیت مراجعه بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وزن انواع سقف ساختمانی

وزن انواع سقف ساختمانی

وزن انواع سقف ساختمانی بر اساس فاکتورهای مختلفی محاسبه می شود. اغلب سقف های جدید، سبک و مقاوم هستند. یکی از قسمت های مهم ساختمان،

مشاهده »