یونولیت ماکت سازی

یونولیت ماکت سازی در کارخانجات ایران یونولیت تولید می شود.
دسته بندی:
چیکید محتوا
یونولیت ماکت سازی

یونولیت و پلاستوفوم ماکت سازی جهت ساخت نمونه اولیه از محصولی مانند خودرو و یا اشیا دیگر و یا یونولیت و پلاستوفوم ماکت سازی برای ساخت نمونه کامل از محصولی جهت نمایش و استفاده صورت میگیرد . در یونولیت و پلاستوفوم ماکت سازی بسیار مهم است که مواد بصورت یکنواخت در کل بلوک یونولیت استفاده شده باشد .

یونولیت ماکت سازی در کارخانجات ایران یونولیت تولید می شود.

یونولیت و پلاستوفوم ماکت سازی معولا ابعاد 100*100*200 سانت استفاده میگردد و یا در ابعاد بزرگتر این ابعاد را ساخته و در آخر کار قطعات بزرگ ساخته شده را روی هم مونتاژ مینمایند. اگر در این نوع یونولیت، پخته شدن مواد بصورت یکنواخت و همگن نباشد امکان دارد در دانه برداری از یونولیت و پلاستوفوم ماکت سازی جاییکه قسمت کوچکی از کار بوسیله فرز و یا کاتر دستی میبایست برداشته شود قسمت بزرگتری قلوه کن و بعنوان عامه کنده میشود . در ساخت یونولیت و پلاستوفوم ماکت سازی دانسیته و چگالی بلوک معمولا 20 استفاده میگردد . ولیکن یونولیت و پلاستوفوم ماکت سازی با دانسیته و چگالی 40 و 60 نیز کاربرد فراوانی دارند . در خط تولید پلاستوفوم کارخانجات ایران یونولیت، پلاستوفوم ماکت سازی تولید می شود.

یونولیت و پلاستوفوم ماکت سازی اگر برای نمونه ریخته گری استفاده گردد بهتر است از نوع بسوز باشد که با ریختن مواد مذاب یونولیت ذوب شده و جای آنرا آلیاژ محصول قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یونولیت کلاه ایمنی

یونولیت کلاه ایمنی

یونولیت کلاه ایمنی ، محصولی ایده آل برای محافظت از سر در زمان دوچرخه سواری، اسکیت و سایر بازی ها و تفریحات ورزشی است. با

مشاهده »