یونولیت و پلاستوفوم ورقی ۷ سانتی

یونولیت و پلاستوفوم ورقی ۷ سانتی
دسته بندی:
چیکید محتوا
یونولیت و پلاستوفوم ورقی ۷ سانتی

یونولیت و پلاستوفوم ورقی ۷ سانتی نوعی از پلی استایرن انبساطی می باشد که در بازار پر فروش بوده و کیفیت و مرغوبیت کالا بستگی دارد که شما یونولیت مورد نظر را از کجا خریداری می کنید. همچنین باید بدانید که مرغوبیت یونولیت بسیار زیاد به چگالی یونولیت دارد. در زمان خرید باید دقت کنید که هرچه چگالی یا دانسیته یونولیت در هر سایزی بالا تر باشد آن یونولیت مرغوب تر است و شما می توانید با خیال راحت آن را خریداری نمایید.

یونولیت و پلاستوفوم ورقی ۷ سانتی

کاربرد یونولیت و پلاستوفوم 7 سانتی

استفاده در سرد خانه ها و گرم خانه ها

از پر کاربرد ترین نمونه های یونولیت و پلاستوفوم، نمونه 7 سانتی متری این محصول می باشد که از آن در سرد خانه ها، صنعت ساختمان سازی، یخچال سازی و موارد دیگری استفاده می کنند.

زیر سازی جاده برای جلوگیری از یخ زدگی

به منظور جلوگیری از یخ زدن جاده ها، سطح زیرین جاده را با یونولیت پوشش داده و از این طریق مانع یخ زدگی می شود.

سقف کاذب و تیرچه بلوکی

به دلیل سبکی و شکل پذیری یونولیت بهترین گزینه برای سقف های کاذب می باشد.

ساخت ابزار شناور بر آب برای غریق نجات ها

با توجه به کارایی و تاریخچه تولید یونولیت می توان به این نتجیه رسید که می توان از یونولیت برای ساخت این ابزار استفاده کرد.

بسته بندی مواد غذایی و همچنین لوازم الکتریکی و محصولاتی مانند چینی ها

یونولیت ضربه گیر خوبی محسوب می شود. بنابراین برای بسته بندی محصولات حساس بهتر است از یونولیت استفاده کرد و محصولات را بدون آسیب به مشتری رساند.

به طور کلی ورق های یونولیتی را در بازار به دو گونه مشاهده می کنید. اولین مورد ورق های یونولیتی سقفی و ورق کرومیتی می باشد.

این موارد با توجه به ضخامت، ابعاد، چگالی یا دانسیته، وزن و قیمت آن در صنایع مختلفی به کار می رود. اما به قطع با توجه به این که یونولیت های 7 سانتی با توجه به وزن و ابعاد بالا دارای قیمت بالاتری می باشند.

موارد استفاده از پلاستوفوم 7 سانتی

از آن جایی که در ساختمان های بلند باید از با رمرده ساختمان کاسته شود، باید به طور منطقی وزن ساختمان را پایین آورد. به همین منظور بیشترین کاربرد یونولیت و پلاستوفوم ورق ۷ سانتی در ساختمان های مرتفع می باشد.

چرا که یک دیوار یک متر مربع که با آجر و ملات پوشانده شده باشد چیزی بالغ بر 500 کیلوگرم وزن دارد. این در حالی ست که همین حجم با یونولیت کمتر از 100 کیلوگرم وزن خواهد داشت. همانطور که می بینید استفاده از یونولیت در صنعت ساختمان به عنوان یک شگفتی جا پیدا کرده است.

به دلیل اینکه بلوک های یونولیت ایستاده هستند از آن ها می توان برای ساختن سوله، ساختمان های بلند بدون استفاده از اسکلت استفاده کرد.

همچنین از این مورد در ساخت هواپیما نیز استفاده می کنند.

استفاده از یونولیت و پلاستوفوم ورق ۷ سانتی در صنعت آب و فاضلاب

مخازن فلزی که برای نگهداری مواد نفتی و آمونیاک استفاده می شود را با یونولیت ها می پوشانند این کار باعث ایجاد یک حفاظ بتنی برای این مخازن می باشد که عایق ساز هم می باشد. مخازن هوایی برای نگهداری آب شهری و روستایی توسط یونولیت ساخته می شود. همچنین یونولیت از مصرف و هدر رفت آب به مقدار چشمگیری جلوگیری می کند.

عایق سازی رطوبتی و حرارتی در صنعت آب و فاضلاب

در برخی موارد مشاهده شده است که ساختمان ها یا پروژه های ساختمانی به دلیل نم و رطوبت، خسارات جبران ناپذیری وارد می شود.

با توجه به آب و هوای ایران و همچنین منابع موجود معمولا از مواد نفتی و قیر گونی برای جلوگیری از نم و رطوبت استفاده می شود که امروزه با افزایش قیمت مواد نفتی ترجیح این است که از مصالح پیش ساخته برای این موارد استفاده شود که آن هم با توجه به قیمت ها مقرون به صرفه نمی باشد.

با توجه به موارد بالا بهتر است مهندسین با استفاده از مواد و وسایل شیمیایی اقدام به جلوگیری از این نم و رطوبت کنند. بنابراین چه ماده ای بهتر از یونولیت؟

مزایای استفاده از یونولیت و پلاستوفوم ورقی ۷ سانتی

ساخت سیلوهای بلند و سوله  بدون بار اضافه.

وزن دیوارها را در ساختمان های بلند و کوتاه تا 35 درصد کم می کند.

ضخامت دیواررا نیز به شدت کم می کند کاهشی حدود 30 سانتی را برای دیوار ها موجب می شود.

اجرای قطعات و ورق های یونولیتی در کار بسیار سریع تر می شود.

باعث جلوگیری از هدر رفت انرژی و حرارت می شود.

می تواند به ساختمان در تحمل نیروی بار وارده کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یونولیت کلاه ایمنی

یونولیت کلاه ایمنی

یونولیت کلاه ایمنی ، محصولی ایده آل برای محافظت از سر در زمان دوچرخه سواری، اسکیت و سایر بازی ها و تفریحات ورزشی است. با

مشاهده »