اهمیت استفاده از یونولیت سبک در تورهای ماهیگیری

استفاده از یونولیت سبک در تورهای ماهیگیری
دسته بندی:
چکیده محتوا
اهمیت استفاده از یونولیت سبک در تورهای ماهیگیری

استفاده از یونولیت سبک در تورهای ماهیگیری ، مزایای زیادی دارد و به کسب نتایج موردانتظار ماهیگیران ، کمک زیادی می کند.

یکی از حرفه های محبوب در ایران و نقاط مختلف جهان ، ماهیگیری است. البته تمامی ماهیگیران ، صید ماهی را به عنوان شغل و حرفه خود انجام نمی دهند و برخی از آنها برای سرگرمی و تفنن به انجام این کار اقدام می کنند.

برای ماهیگیری به ابزارهای مختلفی مانند رینگ ریسه ، تور ، طعمه ، قیچی ماهیگیری و بویه و … نیاز است. ماهیگیران حرفه ای از تمامی ابزارهای ماهیگیری استفاده نمود تا بهترین نتیجه را در سریعترین زمان بدست بیاورند. البته برخی از افراد با ابزارهای خلاصه و جمع و جورتری به ماهیگیری می روند. یکی از ابزارهای مهم برای ماهیگیری ، بویه یا شناور تور ماهیگیری است.

شناور تور ماهیگیری یا بویه چیست ؟

استفاده از یونولیت سبک در تورهای ماهیگیری برای ساخت بویه یا شناور انجام می شود. ماهیگیری با استفاده از بویه یا شناور تور ماهیگیری ، بسیار راحت و لذت بخش تر است. از بویه ها و شناورها می توانند در آبهای مختلف با سطح عمق گوناگون ، استفاده کرد. یک ماهیگیری موفقیت آمیز و لذت بخش را با استفاده از بویه های پلاستوفومی تجربه کنید.

با توجه به نتایجی که استفاده از بویه های یونولیتی دارند ، توصیه می شود که برای ماهیگیری از این ابزار استفاده شود تا نتیجه بهتری بدست بیاید.

خرید شناور تور ماهیگیری

کارخانه های زیادی تولیدکننده این محصول هستند. مسئله ای که باید موردتوجه خریداران بویه یا شناور تور ماهیگیری قرار بگیرد ، کیفیت این محصولات است. هر اندازه که کیفیت این محصولات بیشتر باشد ، طول عمر و استحکام آنها بیشتر است.

لذا استفاده از یونولیت سبک در تورهای ماهیگیری باید با توجه به میزان مرغوبیت آنها انجام شود. کیفیت جنس بویه ، ابعاد بویه ، دوام و استحکام بویه ، توانایی بویه در تحمل وزن و … از جمله نکاتی هستند که باید موردتوجه قرار بگیرد. نتیجه مهم استفاده از بویه این است که تور ماهیگیری بر روی سطح آب ، فضای بیشتری را برای صید ماهی فراهم می کند.

مقاله پیشنهادی: راهنمای خرید یونولیت ماکت سازی

قیمت شناور تور ماهیگیری

نرخ شناور یا بویه با توجه به جنس بویه ، ابعاد بویه ، نوع بویه ، کیفیت بویه و سایر موارد تعیین می شود. بویه هایی که از جنس یونولیت هستند ، ضمن داشتن استحکام و کیفیت بالا از قیمت مناسبی برخوردار هستند.

یکی از مزایای استفاده از یونولیت برای تور ماهیگیری ، مقرون به صرفه بودن آن است. خوشبختانه یونولیت از محصولات ارزان قیمت و مقاوم است که استفاده از آن در هر محصولی موجب کاهش قیمت آن محصول می شود.

انواع بویه ماهیگیری

استفاده از یونولیت سبک در تورهای ماهیگیری با هدف ساخت بویه های مختلفی صورت می گیرد. فوم نگهدارنده تور ماهیگیری از وسایل مهم برای ماهیگیری است. به منظور برقراری تعادل تور ماهیگیری و علامت گذاری برای هشدار ، از این بویه ها استفاده می شود. با توجه به تنوع نوع بویه ها ، انتخاب میان آنها باید بر اساس وزن تور ماهیگیری صورت بگیرد. برای تورهای ماهیگیری سنگین باید از بویه های بزرگتر و حجیم تر استفاده نمود.

انواع بویه های ماهیگیری شامل بویه پاشنه شتری ، بویه گوشواره ای ، بویه استوانه ای ، بویه چوب پنبه ای ، بویه خاویاری و… می باشند. استفاده از یونولیت سبک در تورهای ماهیگیری برای انواع بویه ها ، امکان پذیر است. در زمان ساخت بویه تور ماهیگیری ، محلی برای قرارگیری طناب اختصاص داده می شود تا صیاد بتواند تور ماهیگیری را با استفاده از طناب بر روی سطح آب حفظ کند.

زمانی که طناب از میان بویه ها گذر کرده و توسط واشرهایی سفت می شود ، تورهای ماهیگیری به خوبی محکم می شوند. لذا امکان کنترل و مهار ماهی هایی با وزن بسیار زیاد در این شرایط ، وجود دارد.

مزایای استفاده از یونولیت سبک در تورهای ماهیگیری چیست ؟

بویه های یونولیتی برای ماهیگیری بسیار خوب و کاربردی هستند. امکان استفاده از این بویه ها در آب هایی با عمق های کم یا زیاد وجود دارد تا تور ماهیگیری کاملاً بر روی آب باقی بماند و حرکت نداشته باشد. این وسیله را می توان یکی از ابزارهای پایه ای برای ماهیگیری دانست.

فرآیند ماهی گیری توسط انواع بویه ها ، راحت و آسان خواهد بود. استفاده از بویه های پاشنه شتری و استوانه ای نسبت به سایر بویه ها رواج بیشتری دارد. احتمال صید بیشتر و پربارتر ماهی توسط این بویه ها ، افزایش خواهد یافت.

استفاده از یونولیت سبک در تورهای ماهیگیری به آن دلیل صورت می گیرد که یونولیت از وزن کمی برخوردار بوده و این ویژگی ، لازمه جنس بویه است. بویه های یونولیتی به خوبی می توانند ماهی های درشت و عظیم الجثه را تحمل کنند و آسیب نبینند و یا ماهی ها را از دست ندهند.

اگر در آب فشار زیادی وجود داشته باشد ، بویه ها در مقابله با این فشار دچار مشکل نمی شوند. چون یونولیت تحمل مقابله با فشارهای زیاد را دارا می باشد. طول عمر بالای بویه های یونولیتی ، از دیگر مزایای استفاده از آنها می باشد. همین مسئله سبب شده است که یونولیت به سایر مواد برای ساخت بویه ترجیح داده شود و انتخاب اول تولیدکنندگان این محصولات باشد.

نتایجی که از استفاده از بویه های یونولیتی بدست می آید ، نشان می دهد که استفاده از بویه های یونولیتی به موفقیت بیشتر در ماهیگیری منجر می شود. به همین دلیل ماهیگیران زیادی از بویه های یونولیت برای ماهیگیری استفاده می کنند.

استفاده از یونولیت سبک در تورهای ماهیگیری و سایر مصارف

از یونولیت سبک به دلیل خصوصیاتی مانند سبکی ، عایق رطوبتی ، مقاومت بالا ، طول عمر زیاد ، برخورداری از ترکیبات غیرسمی و … در موارد مختلفی استفاده می شود. از ماهیگیری گرفته تا ساختمان سازی از جمله کاربردهای مهم یونولیت هستند. البته خصوصیات کمی یونولیت همانند دانسیته ، ابعاد و … با توجه به موارد استفاده از آنها متفاوت می باشد. بویه ماهیگیری ، ابزاری مفید برای استقرار تور ماهیگیری می باشد که استفاده از آن از هر جهت مزیت دارد. سایر کاربردهای یونولیت سبک ، مهم و تأثیرگذار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید و قیمت یونولیت در چالوس

خرید و قیمت یونولیت در چالوس

خرید و قیمت یونولیت در چالوس را بررسی نموده و با دستاوردهای استفاده از این محصول در کاربردهای مختلف آشنا می شویم. یونولیت یا پلاستوفوم

مشاهده »