خرید حلقه یونولیتی

خرید حلقه یونولیتی از ایران یونولیت بسیار به صرفه است.
دسته بندی:
چیکید محتوا
خرید حلقه یونولیتی

حلقه یونولیتی حلقه ای از جنس یونولیت بوده که معمولاً به صورت دایره ای است و برای کارهای تزئینی مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید حلقه یونولیتی از ایران یونولیت بسیار به صرفه است.

به یونولیت پلاستوفوم، آکاسیف و پلی استایرن انبساطی نیز گفته می شود که کاربردهای متنوعی از جمله بسته بندی(یونولیت بسته بندی) و کارهای تزئینی دارد.

این ماده وزن بسیار کم و مقاومت بالایی دارد همچنین بسیار ارزان قیمت می باشد به همین دلیل در اکثر صنایع به خصوص صنعت ساختمان به عنوان پلاستوفوم سقفی ساختمانی جهت افزایش مقاومت و کاهش بار مرده ی سازه از آن استفاده می شود. یونولیت از ریختن مواد پلی استایرن داخل قالب و منبسط شدن آن ها ایجاد می شود.

به طور کلی یونولیت سفید رنگ است اما می توان با استفاده از رنگ های اکریلیک و یا سایر رنگ های حلال آبی آن را به رنگ دلخواه درآورد. همانطور که گفته شد یونولیت در ابعاد، اندازه و اشکال مختلفی تولید شده و وارد بازار می شود. معمول ترین نوع آن ورق یونولیتی است که دارای ابعاد و اندازه های مختلفی بوده و در صنایع متعدد مورد استفاده قرار می گیرد.

نوع دیگر حلقه یونولیتی است که کاربرد فراوانی در کارهای تزئینی دارد. در این مطلب در مورد خرید حلقه یونولیتی و ویژگی های این شکل هندسی از یونولیت صحبت خواهیم کرد.

فروش و خرید حلقه یونولیتی

گاهی اوقات می خواهید جشن کوچکی برگزار کرده و یا کادویی ارزان قیمت به کسی بدهید اما با این قیمت های سرسام آور نمی توانید یک کادوی زیبا و ارزان قیمت بیابید و یا جشنی با تزئینات آبرومندانه بگیرید اما همیشه راه حلی وجود دارد!

شما می توانید از خلاقیت و هنر خود برای انجام این کار استفاده کنید. یکی از محصولات ارزان قیمت و پرکاربردی که در این موارد به کارتان می آید یونولیت است. همانطور که گفته شد یونولیت در اشکال و حجم های مختلف هندسی در بازار موجود می باشد که یکی از آن ها حلقه یونولیتی است.

شما می توانید به راحتی چندین حلقه یونولیتی، ربان، گل های کاغذی و هر چیز دیگری که فکر می کنید می تواند در تزئین این حلقه به شما کمک کند را خریداری نمایید. با استفاده از چسب چوب یا چسب مخصوص یونولیت می توان به آسانی ربان یا هر چیز دیگر را به حلقه چسبانده و از آن به عنوان کادویی زیبا و ارزشمند و یا وسیله ی تزئینی برای یک جشن کوچک خانوادگی استفاده کرد.

حتی می توانید پس از اتمام جشن حلقه های تزئین شده را به عنوان گیفت به میهمانان هدیه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وزن انواع سقف ساختمانی

وزن انواع سقف ساختمانی

وزن انواع سقف ساختمانی بر اساس فاکتورهای مختلفی محاسبه می شود. اغلب سقف های جدید، سبک و مقاوم هستند. یکی از قسمت های مهم ساختمان،

مشاهده »