خرید یونولیت در آبعلی

خرید یونولیت در آبعلی
دسته بندی:
چکیده محتوا
خرید یونولیت در آبعلی

خرید یونولیت در آبعلی را از کارخانه ایران یونولیت انجام دهید که یکی از تولیدکنندگان برتر یونولیت در ایران می باشد.

یونولیت با ویژگی های بسیار خوبی که دارد توانسته است خود را به عنوان یک متریال ارزشمند به صنایع مختلف اثبات کند تا صنایع با کنار گذاشتن برخی از متریال، این ماده را جایگزین کنند و از مزایای عالی آن برخوردار شوند.

تعریف ساده و قابل درک از یونولیت

قبل از معرفی بهترین مرکز خرید یونولیت در آبعلی ، توضیحات مختصری درباره یونولیت می دهیم. یونولیت، ماده سبک و متخلخلی می باشد که در رنگ سفید تولید می شود. این ماده به سبب قدرت عایق پذیری خود و دیگر ویژگی های شاخص، به یک ماده بی بدیل در برخی از صنایع تبدیل شده است.

این ماده به صورت یک ماده خنثی و سبک است که با نام هایی مانند فیبر سفید، پلی استایرن انبساطی، پلاستوفوم و … شناخته می شود. مواد اولیه این محصول را از فرآیندهای شیمیایی بدست می آورند. یونولیت طبق سه مرحله پیش انبساط، تثبیت و قالب گیری تولید می شود و بر اساس نوع یونولیت تولیدی، قالب گیری یونولیت انجام می شود.

کاربرد یونولیت در آبعلی

ویژگی های عالی یونولیت سبب شده است که این محصول برای کاربردهای مختلفی مورداستفاده قرار بگیرد. خرید یونولیت در آبعلی برای ساختمان سازی، بسته بندی لوازم خانگی، بسته بندی قطعات یدکی، ساخت وسایل مختلف، بسته بندی لوازم صوتی و تصویری، بسته بندی شیرآلات، ساخت مبلمان راحتی و … انجام می شود.

در ساختمان سازی های آبعلی، یونولیت دارای نقش مهمی است. عدم وارد واکنش شدن یونولیت موجب شده است که صنعت ساختمان سازی برای یونولیت ارزش زیادی قائل باشد. یونولیت می تواند هزینه های ساختمان سازی را به صورت قابل توجهی کاهش دهد و این مسئله به نفع سازندگان در آبعلی خواهد بود.

خرید یونولیت در آبعلی برای ساختمان سازی از نوع یونولیت دیواری، یونولیت سقفی و … انجام می شود. یونولیت دیواری برای اجرای دیوار به صورت عایق به کار می رود. این یونولیت موجب شده است که سروصدای واحدهای مجاور هم، به یکدیگر انتقال پیدا نکند. با وجود یونولیت سقفی، وزن سقف ساختمان ها در آبعلی کاهش پیدا می کند و این مسئله موجب افزایش مقاومت ساختمان ها در آبعلی می شود. زیرا سازه های سبک در مقابل زمین لرزه، عکس العمل بهتری نشان می دهند.

یونولیت سقفی سبب عایق سازی سقف می شود که این مسئله موجب می شود که سروصدای واحدها به طبقات پایین انتقال پیدا نکند. استفاده از یونولیت سقفی موجب می شود که از بتن کمتری استفاده شود که صرفه جویی در بتن، دستاورد مهمی است.

مزایا و معایب استفاده از یونولیت در آبعلی

خرید یونولیت در آبعلی، موافقان زیادی دارد. اغلب کارشناسان موافقند که استفاده از یونولیت در هر حوزه ای از هر نظر مزیت دارد. مزایای استفاده از یونولیت شامل عایق سازی حرارتی سازه ها در آبعلی، عایق سازی صوتی سازه ها در آبعلی، عایق سازی رطوبتی سازه ها در آبعلی، کاهش وزن سازه ها، استفاده آسان از یونولیت، مقاومت بالا در برابر فشار، مقاومت بالا در برابر ضربه و … می باشد.

یونولیت، چندین منظوره است و برای هر استفاده ای، کاربرد دارد. یونولیت بسیار ارزان قیمت است و استفاده از آن، به صرفه است. قابل بازیافت بودن یونولیت، اهمیت زیادی دارد. از ویژگی های مثبت دیگر یونولیت که موردتوجه صنعتگران و تولیدکنندگان در آبعلی قرار گرفته است می توان به امکان لمینیت شدن یونولیت با رزین اپوکسی، امکان برچسب گذاری بر روی یونولیت، امکان چاپ و حک بر روی یونولیت، انعطاف پذیری یونولیت، تنوع ابعاد یونولیت و … اشاره نمود.

اما برای خرید یونولیت در آبعلی باید درنظر داشته باشید که یونولیت دارای نقاط ضعفی است. بنابراین در زمان استفاده از یونولیت باید به حساسیت های آن توجه نمود. حساسیت های یونولیت مربوط به ترکیب شدن با حلال های آلی، ترکیب شدن با فویل های عایق MPVC، ترکیب شدن با رنگ های روغنی و … می باشد.

اگر به نکات ایمنی استفاده از یونولیت توجه شود، استفاده از یونولیت صرفاً مزایا دارد و هیچ مشکلی ایجاد نمی کند. در استفاده از یونولیت در ساختمان سازی باید توجه داشت که یونولیتی که از نوع نسوز است را برای ساختمان سازی در آبعلی انتخاب کنید. چرا که یونولیت های بسوز، سریعاً مشتعل می شوند.

کارخانه تولید یونولیت در آبعلی

فرآیند تولید یونولیت بدین صورت است که ماده اولیه یونولیت باید از سه مرحله پیش انبساط، تثبیت و شکل دهی عبور کند. پلی استایرن از فرآورده های پالایشگاه نفت خام بدست می آید. جهت تولید یونولیت باید ذرات پلی استایرن را به همراه پنتان، در دمای بالا انبساط کنند. افزایش دما موجب می شود که عامل کف کننده بخار شود و به اندازه بزرگی برسند.

پس از گذشتن این پروسه، باید ترکیب بدست آمده را به اندازه مدت زمان مشخصی، استراحت دهند تا به یک حالت معین برسند. سپس ذرات را به قالب ها انتقال می دهند تا به شکل موردنظر در بیاید و برای کاربرد موردنظر مناسب باشد.

خرید یونولیت در آبعلی از برترین تولیدکننده

پیمانکاران، سازندگان، تولیدکنندگان، صنعتگران و سایر صاحبان کسب و کارها برای خرید یونولیت باید برترین تولیدکننده یونولیت را انتخاب کنند. مجموعه ایران یونولیت با دستگاه ها و ماشین آلاتی که در اختیار دارد می تواند برترین یونولیت را تولید کند که کیفیتش مشابه محصولات خارجی باشد.

اطمینان داشته باشید که یونولیت تولیدی ایران یونولیت از دوام و طول عمر خوبی برخوردار است. زیرا از برترین مواد اولیه برای تولید یونولیت استفاده می کند که در دوام و طول عمر محصولاتش و میزان مقاومت آن اثرگذار است.

قیمت یونولیت در آبعلی

حتماً مشتریان خرید یونولیت در آبعلی به قیمت آن توجه دارند. قیمت یونولیت به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهمترین آنها شامل طول و عرض و ارتفاع یونولیت، چگالی یونولیت، کیفیت ظاهری یونولیت و نوع یونولیت و … است. در زمان خرید یونولیت باید توجه داشته باشید که ظاهر یونولیت هیچگونه لکه، فرورفتگی، برجستگی، سوراخ شدگی و … نداشته باشد. یونولیتی که کیفیت ظاهری خوبی ندارد، صد درصد جنس خوبی ندارد و از متریال بی کیفیتی درست شده است. به این مسئله توجه داشته باشید که یونولیت بی کیفیت برای هیچ استفاده ای مناسب نمی باشد. بنابراین یونولیت مرغوب و استاندارد را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید و قیمت یونولیت در چالوس

خرید و قیمت یونولیت در چالوس

خرید و قیمت یونولیت در چالوس را بررسی نموده و با دستاوردهای استفاده از این محصول در کاربردهای مختلف آشنا می شویم. یونولیت یا پلاستوفوم

مشاهده »