خرید یونولیت در تاکستان قزوین

خرید یونولیت در تاکستان قزوین
دسته بندی:
چکیده محتوا
خرید یونولیت در تاکستان قزوین

خرید یونولیت در تاکستان قزوین را از مجموعه ایران یونولیت انجام دهید که از برترین تولیدکنندگان یونولیت استاندارد در کشور می باشد.

یونولیت با ویژگی هایی خاصی که دارد بسیار موردتوجه قرار گرفته و در اغلب کشورها به تولید انبوه رسیده است. یونولیت دارای خواصی است که کمتر متریالی از این خواص برخوردار می باشد. صنعت ساختمان در تاکستان، صنعت بسته بندی، صنعت دکوراسیون و سایر صنایع به استفاده از یونولیت نیازمند هستند.

یونولیت در چندین نوع و مدل تولید می شود که هر یک از آنها دارای ابعاد، دانسیته و شکل متفاوتی است. انواع یونولیت شامل یونولیت سقفی، یونولیت دیواری، یونولیت ورقه ای، یونولیت توپی، یونولیت کله قندی و … هستند که کاربردهای هر یک از آنها مشخص است.

خرید یونولیت در تاکستان قزوین

 

کاربرد یونولیت در تاکستان چیست؟

یونولیت می تواند یک مصالح ساختمانی، یک ماده عایق سازی، یک متریال بسته بندی، یک ماده اولیه تولید، یک لوازم دکوراسیون و … باشد. لذا خرید یونولیت در تاکستان قزوین ممکن است برای کارایی های گوناگونی انجام شود.

در سال های اخیر شاهد ترویج میزان استفاده از یونولیت در ساختمان سازی بوده ایم. ساخت و سازهای فراوانی در تاکستان قزوین با استفاده از یونولیت انجام می شود که این مسئله با استانداردها و ضوابط سازمان های مربوطه، هیچ مغایرتی ندارد. در واقع کیفیت ساختمان ها با بهره مندی از یونولیت نه تنها کاهش پیدا نکرده بلکه افزایش پیدا کرده است. البته این مسئله تا حدودی به کیفیت یونولیت به کار رفته در ساختمان سازی بستگی دارد.

یکی از کاربردهای مهم یونولیت، ساخت باکس ها و یخدان هایی است که برای حمل موادغذایی و دارویی به کار می رود. علت انتخاب یونولیت برای تولید باکس ها و یخدان ها این است که یونولیت از خاصیت عایق برودتی و حرارتی برخوردار است. در واقع هر یک از خواص یونولیت، موجب بکارگیری در حوزه ای خاص از آن شده است.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره یونولیت و پلاستوفوم گرمایشی،سرمایشی  با کارشناسان ما در ارتباط باشید

مزایای استفاده از یونولیت در تاکستان

خرید یونولیت در تاکستان قزوین را از بهترین تولیدکننده آن انجام دهید و برای پول خود ارزش قائل شوید. برخی از خواص و مزایای یونولیت عبارتند از:

  • یونولیت عایق صوتی است و اجازه رد و بدل شدن صدا از خود را نمی دهد.
  • یونولیت، عایق حرارتی است و در صورت بکارگیری در ساختمان سازی در تاکستان، مصرف انرژی در ساختمان ها را کاهش می دهد.
  • این محصول می تواند راهکاری برای کاهش هزینه های ساخت و ساز باشد و چندین درصدی از هزینه ها بکاهد.
  • خرید یونولیت در تاکستان قزوین برای عایق سازی رطوبتی ساختمان ها انجام می شود. چرا که یونولیت، عایق رطوبت است و به خوبی می تواند از نفوذ آب جلوگیری کند.
  • قابلیت بازیافت یونولیت سبب می شود که طبیعت و هوای تاکستان در معرض خطر آلودگی قرار نگیرد. زیرا به جای دفن و سوزاندن یونولیت می توان آن را بازیافت نمود.
  • یونولیت، هیچگاه با مشکل پوسیدگی مواجه نمی شود. چرا که جذب آب کمی دارد. لذا استفاده از آن برای ساخت وسایل دکوری و تزئینی و … با خیال راحت انجام می شود.
  • یونولیت سبک است و حتی بزرگترین بلوک های یونولیتی دارای وزن کمی هستند و این مسئله سبب می شود که استفاده از آنها راحت و سازه موردنظر را سبک کنند.

استفاده از یونولیت با هدف پر کردن

خرید یونولیت در تاکستان ممکن است با هدف استفاده از این محصول به عنوان پرکننده باشد. یونولیت می تواند برای پر کردن فضاهای خالی در سقف، دیوار، پنجره، درب، فونداسیون، خودرو و … مورداستفاده قرار بگیرد.

علت انتخاب این محصول به عنوان پرکننده این است که یونولیت سبک، مقاوم و ارزان است و این سه مورد از معیارهای انتخاب یک ماده پرکننده می باشد. شکل و اندازه یونولیتی که برای پر کردن به کار می رود، ممکن است متفاوت باشد.

مراحل تولید یونولیت در تاکستان

خرید یونولیت در تاکستان باید از کارخانه هایی انجام شود که تولید این محصول را بر اساس استانداردها انجام می دهند. روند تولید یونولیت بدین صورت است که سه مرحله اصلی پیش انبساط، تهویه و قالب گیری پشت سر گذاشته می شوند. نخست، مواد اولیه را توسط بخار منبسط می کنند. در فرآیند انبساط ممکن است از بوتان، پروپان، پنتان، متیلن کلرید و کلروفلوروکربن استفاده شود. پس از حرارت دهی ذرات و بخاردهی آنها، مواد اولیه به لوبیاهای کوچکی تبدیل می شوند.

بخاردهی ادامه پیدا می کند و پس از اعمال فشار و ورود به دستگاه، عملیات خشک سازی و فشرده سازی و قالب گیری را انجام می دهند. هر یک از این مراحل باید به صورت اصولی و استاندارد انجام شوند تا کیفیت یونولیت تولیدی، مناسب باشد.

خرید یونولیت در تاکستان قزوین

قیمت یونولیت در تاکستان

خرید یونولیت در تاکستان باید با توجه به قیمت آن انجام شود. قیمت های بالا نشان می دهند که عرضه کننده یونولیت با بی عدالتی، قصد دریافت هزینه زیادی از مشتری را دارد. همچنین قیمت های بسیار پایین نشان می دهد که احتمالاً یونولیت بی کیفیت است و با مواد اولیه مرغوبی تولید نشده است. لذا در خرید یونولیت باید به کیفیت و قیمت آن توجه کنید تا یونولیت باکیفیتی را انتخاب کنید.

بهترین مرکز خرید یونولیت در تاکستان

ایران یونولیت، یکی از برترین تولیدکنندگان یونولیت است که بی دلیل، ادعای برتری ندارد. کیفیت محصولات ایران یونولیت نشان می دهد که این مجموعه از حرفه ای ترین تولیدکنندگان یونولیت است. اطمینان داشته باشید که پس از خرید و استفاده از یونولیت تولیدی ایران یونولیت، به جمع مشتریان دائمی این مجموعه ملحق می شوید. ایران یونولیت با سالها تجربه به ارائه باکیفیت ترین محصولات اقدام می کند تا همواره خوشنام و با اعتبار باشد.

توجه به دانسیته در زمان خرید یونولیت در تاکستان

دانسیته، یکی از خصوصیات مهم یونولیت است. خریداران یونولیت باید توجه کنند که کاربرد موردنظر آنها نیازمند یونولیتی با چه دانسیته ای است. هر اندازه که یونولیت از دانسیته بالاتری برخوردار باشد، سطح استحکام و مقاومت آن بیشتر است. تاکستانی های گرامی برای کاربردهای حساس تر، حتماً یونولیتی را انتخاب کنند که دانسیته مناسبی داشته باشد.

برای ساخت کاردستی و ماکت و … از یونولیت هایی استفاده می کنند که دانسیته پایینی داشته باشند. اما برای ساخت ساختمان، قطعات خودرو، تجهیزات صنعتی و … از یونولیت هایی استفاده می کنند که دارای دانسیته نسبتاً بالا باشد و مقاومت موردنظر را داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید و قیمت یونولیت در چالوس

خرید و قیمت یونولیت در چالوس

خرید و قیمت یونولیت در چالوس را بررسی نموده و با دستاوردهای استفاده از این محصول در کاربردهای مختلف آشنا می شویم. یونولیت یا پلاستوفوم

مشاهده »