خرید یونولیت در قزوین

خرید-یونولیت-در-قزوین
دسته بندی:
چکیده محتوا
خرید یونولیت در قزوین

خرید یونولیت در قزوین برای ساختمان سازی، دکورسازی، عایق سازی، بسته بندی، ساخت ماکت و کاردستی و … انجام می شود.

EPS یا یونولیت، محصول سبک و خنثایی است که از ذرات پلی استر فشرده بر اساس شرایط خاص، تولید می شود. این محصول نخست از سوی ادوارد سیمون در سال 1839 به صورت تصادفی ابداع شد. در ساختار این محصول، 95 درصد هوا و تنها 5 درصد پلاستیک وجود دارد.

ذرات پلاستیکی جامد یونولیت تشکیل شده از استایرن مونومر می باشند. یونولیت به صورت معمول به شکل ترموپلاستیک جامد در دمای اتاق می باشد و در دماهای بالاتر ذوب می گردد. مدل حجیم شده پلی استایرن در اندازه چهل برابر حجم گرانول پلی استایرن اصلی می باشد.

خرید یونولیت در قزوین

خرید انواع یونولیت در قزوین

در خرید یونولیت در قزوین باید توجه داشته باشید که نوع یونولیت را متناسب با کاربرد موردنظر خود انتخاب کنید. یونولیت در چندین نوع تولید شده که هر یک از خصوصیات خاصی برخوردار هستند و کارایی مختلفی دارند. یونولیت فشرده با دانسیته بالای 40، یونولیت سقفی استاندارد با دانسیته حدود 12، یونولیت دیواری و … از انواع یونولیت هایی هستند که در ساختمان سازی کاربرد دارند.

از یونولیت فشرده می توان در صنایع دیگری استفاده نمود. به طور مثال صنعت خودروسازی به شکل های مختلفی از یونولیت فشرده برای تولید خودرو استفاده می کند. یونولیت در چندین نوع دیگر شامل یونولیت توپی، یونولیت بسته بندی، یونولیت چیپسی، یونولیت ورقه ای و … تولید می شوند.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره  دسته بندی یونولیت با کارشناسان ما در ارتباط باشید

خواصی که یونولیت را از محصولات مشابه برتر کرده است

خرید یونولیت در قزوین به دلایل مختلفی با استقبال بسیار خوب مواجه شده است. یونولیت دارای خواص زیر است که به شدت موردتوجه صاحبان صنایع و کسب و کارها قرار گرفته است:

  • وزن یونولیت بسیار کم است و این مسئله موجب راحتی استفاده از آن شده است.
  • یونولیت عایق رطوبت است و هر سازه یا محصولی را از آسیب دیدگی ناشی از رطوبت، حفظ می کند.
  • یونولیت عایق صوت است و این مسئله سبب می شود که امواج صدا در زمان مواجهه با آن، متوقف شوند و انتقال پیدا نکنند.
  • بهره وری انرژی در ساختمان ها در قزوین با استفاده از پلاستوفوم در ساخت و سازها، امکان پذیر می شود. زیرا یونولیت در عایق سازی برودتی و حرارتی نقش دارد.
  • خرید یونولیت در قزوین به دلیل مقاومت بالایی که دارد، زیاد انجام می شود تا در کاربردهای مختلف از آن استفاده کنند.
  • یونولیت هیچ ضرری به محیط زیست نمی رساند، چرا که امکان بازیافت دارد تا نیازی به دفع آن به روش های مختلف نباشد.
  • سبکی و راحتی استفاده از یونولیت موجب پیشرفت چشمگیر انجام هر کاری می شود. زیرا سرعت کارها افزایش پیدا می کند.
  • استفاده از پلاستوفوم در ساختمان سازی در قزوین سبب می شود که مصرف مصالح ساختمانی کاهش پیدا کند. زیرا یونولیت دارای خاصیت پرکنندگی می باشد که موجب استفاده کمتر از بتن می شود.

بهترین مرکز خرید یونولیت در قزوین

کارخانه های مختلفی، تولیدکننده انواع یونولیت هستند که هر یک از آنها با سطح کیفی مختلفی به تولید یونولیت اقدام می کنند. یکی از مجموعه هایی که به کیفیت محصولات خود بسیار اهمیت می دهد و از هر مواد اولیه ای برای تولید یونولیت استفاده نمی کند، مجموعه ایران یونولیت است.

تولیدات این مجموعه کاملاً با استانداردهای جهانی مطابقت دارد و مناسب هر کاربردی می باشد. تمامی مشتریان محترمی که از ایران یونولیت به خرید یونولیت موردنظر خود اقدام نموده اند، کیفیت کار را پسندیده اند و یونولیت های بعدی موردنیاز خود را مجدداً از ایران یونولیت خریداری نموده اند. ظاهری یکدست و یک شکل، مقاومت و استحکام بالا، دوام بسیار زیاد، تنوع ابعاد و دانسیته مطابق با خواست مشتری و … از ویژگی های یونولیت تولیدی ایران یونولیت می باشد.

خرید یونولیت در قزوین

کاربردهای مختلف یونولیت در قزوین

صنعت بسته بندی، صنعت ساختمان، صنعت دکوراسیون، صنعت مبل سازی و … از یونولیت به شکل های مختلفی استفاده می کنند. کارخانه های زیادی در قزوین وجود دارند که از یونولیت به عنوان ماده بسته بندی و همچنین به عنوان ماده اولیه استفاده می کنند.

یونولیت از خاصیت ضدضربه برخوردار است و همین مسئله تولیدکنندگان قزوینی را بر آن داشته که تولیدات خود را با یونولیت بسته بندی کنند تا آنها را به صورت صحیح و سالم به دست مشتریان برسانند. احتمال آسیب دیدگی محصولاتی که با یونولیت در کارخانه های قزوین بسته بندی شده اند، صفر است.

خرید یونولیت در قزوین صرفاً برای کاربردهای مهم و حساس نمی باشد. کاربردهای دیگر یونولیت شامل استفاده برای ساخت کلاه دوچرخه سواری، ساخت صندلی کودک، تزئین ویترین، ساخت قالب کیک و … می باشد.

جالب این است که سروکله یونولیت در حوزه باغداری و کشاورزی نیز پیدا شده است. یونولیت به دلیل ساختار بسیار خوبی که دارد می تواند موجب هوادهی خاک شود. زمانی که هوای کافی در خاک وجود داشته باشد، ریشه گیاهان و درختان بهتر تغذیه می شود و این مسئله سبب کیفیت بهتر محصولات باغداری و کشاورزی می شود.

خرید یونولیت در قزوین با توجه به نقاط ضعف آن

استفاده از یونولیت، دارای مزایای فراوانی است که به آنها اشاره نمودیم. اما خریداران قزوینی باید بدانند که یونولیت دارای نقاط ضعفی است که اگر موردتوجه قرار نگیرد، دردسرساز می شود. به طور مثال یونولیت نسبت به حلال های آلی حساسیت دارد و هیچ رفتار خوبی با آنها ندارد. همچنین یونولیت با رنگ های روغنی و برخی از چسب ها، ناسازگار است و به محض تماس با آنها سریعاً جمع می شود. لذا با توجه به این توضیحات باید در استفاده از یونولیت بسیار آگاهانه اقدام نمود تا مشکلی ایجاد نشود و نتیجه موردانتظار بدست بیاید.

کلام آخر

خرید یونولیت در قزوین برای هر کاربردی باید با توجه به کیفیت یونولیت انجام شود. یونولیتی که در پایین ترین سطح کیفی قرار دارد نمی تواند برای کارایی های مختلف، مناسب باشد. لذا خریداران یونولیت باید به این موارد توجه داشته باشند و یونولیت موردنیاز خود را از تولیدکنندگان برتر خریداری کنند. مشتریان محترم در قزوین اطمینان داشته باشند که اگر یونولیت مرغوب و باکیفیتی را خریداری کنند، حتماً شاهد پیشرفت کارها در کاربرد موردنظر خواهند بود و هزینه های خود را به صورت قابل توجهی کاهش می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید و قیمت یونولیت در چالوس

خرید و قیمت یونولیت در چالوس

خرید و قیمت یونولیت در چالوس را بررسی نموده و با دستاوردهای استفاده از این محصول در کاربردهای مختلف آشنا می شویم. یونولیت یا پلاستوفوم

مشاهده »