خرید یونولیت در ملارد

خرید یونولیت در ملارد
دسته بندی:
چکیده محتوا
خرید یونولیت در ملارد

خرید یونولیت در ملارد را از برترین تولیدکنندگان این محصول که این محصولات را بر اساس استانداردها تولید می کنند، انجام

دهید. یونولیت، محصولی است که در ایران و شهرستان ملارد بیشتر به نام پلاستوفوم و آکاسیف شناخته می شود و کمتر به

نام علمی آن، یعنی پلی استایرن انبساطی EPS شناخته می شود. آنچه که سبب شده است یونولیت را از هر محصول

مشابهی برتر بدانند، خواص یونولیت می باشد.

برش پذیری و فرم پذیری بسیار آسان یونولیت یا پلاستوفوم

خرید یونولیت در ملارد به سبب خواص آن می باشد. یکی از ویژگی های یونولیت، برش پذیری و فرم پذیری آسان می باشد.

یونولیت را به آسانی می توان به هر فرم و ابعادی درآورد. این مسئله به دلیل انعطاف پذیری بالای یونولیت می باشد. انعطاف

پذیری بالای یونولیت سبب شده است که یونولیت گزینه مناسبی برای دکورسازی، کاردستی، مدل سازی و نمونه سازی

باشد. در بسیاری از کارگاه های صنعتی، تولید نمونه اولیه قطعات صنعتی با استفاده از یونولیت انجام می شود تا ساخت

قطعات بر اساس این نمونه به صورت دقیق انجام شود.

مزایای دیگر یونولیت و خواص منحصر به فرد این محصول

خرید یونولیت در ملارد تنها به سبب خاصیت انعطاف پذیری بالای آن نیست و به سبب سایر خواص آن می باشد. این ماده سبک و بی اثر که به رنگ سفید است اما قابلیت رنگ شدن دارد، دارای خواص زیر می باشد:

  • وزن بسیار اندک یونولیت، آن را گزینه مناسبی برای تولید، اجرا، محافظت و … کرده است.
  • این محصول بازیافت می شود بنابراین نگرانی درباره سلامتی محیط زیست وجود ندارد. دغدغه مندان محیط زیست در ملارد نگران به خطر افتادن سلامت محیط زیست ناشی از استفاده از یونولیت نباشند.
  • یونولیت، ضد رطوبت است و همین مسئله سبب شده است که برای عایق سازی رطوبتی ساختمان ها در ملارد از یونولیت استفاده کنند و اغلب سازه های ملارد با یونولیت عایق بندی شده باشد.
  • یونولیت به صورت ضدضربه تولید شده است تا محصول مناسبی برای بسته بندی تولیدات کارخانه ها و کارگاه های موجود در ملارد باشد.
  • فشار حداکثری هم نمی تواند یونولیت را دچار مشکل کند و سبب شکستن آن شود.
  • طول عمر بالای یونولیت، دلیل دیگر خرید یونولیت در ملارد و انتخاب آن به عنوان محصولی مقاوم می باشد.
  • بسیاری از استودیوها و سالن های سینمایی و تئاتر در ملارد را با استفاده از یونولیت عایق صوتی می کنند. زیرا یونولیت، عایق صدا می باشد.

کاربردهای یونولیت در ملارد

از یونولیت به چندین نحو استفاده می کنند. خرید یونولیت در ملارد ممکن است برای عایق کاری صوتی، استفاده به عنوان پرکننده، استفاده به عنوان عایق حرارتی، استفاده به عنوان عایق رطوبتی و … صورت بگیرد.

یونولیت در ساخت کاردستی، ساخت سیستم های عایق پنل، باغداری برای هوادهی به خاک، ساخت تابلو اعلانات، ساخت قاب عکس، خودروسازی، ساخت یخدان، ساخت یخچال های صنعتی، عایق کاری سردخانه ها، ماکت سازی، ساخت راه آهن و … به کار می رود. بنابراین ملاردی های گرامی باید بدانند که یونولیت دارای این کاربردها می باشد. یونولیتی که برای هر یک از این استفاده ها می باشد، متفاوت از یکدیگر هستند.

ویژگی های دیگری از یونولیت که گفته نشده است

برای خرید یونولیت در ملارد با توجه به ویژگی های بسیار خوبی که دارد، تقاضای زیادی وجود دارد. این محصول علاوه بر ویژگی های که دارد، خواص دیگری دارد که عبارتند از :

  • عدم انجام واکنش های شیمیایی با هیچ ماده ای به دلیل متخلخل بودن
  • عدم امکان سکونت و لانه گزینی برای حشرات موزی و آفات
  • عدم پوسیدگی به دلیل مقاومت بالا در برابر آب
  • تحمل بسیار بالا در مقابل وزن
  • تنوع چگالی و ابعاد
  • امکان رنگ آمیزی و درج نوشته و تصویر بر روی آن با استفاده از مواد مخصوص

خرید یونولیت سقفی در ملارد

برای خرید یونولیت در ملارد از نوع یونولیت سقفی، ایران یونولیت را انتخاب کنید. مجموعه ایران یونولیت، یکی از بهترین ها در زمینه تولید انواع یونولیت از جمله یونولیت سقفی می باشد. این مجموعه می تواند مقاوم ترین انواع یونولیت سقفی را به شما ملاردی های عزیز ارائه دهد تا با استفاده از آن، سازه های مستحکم و مقاومی احداث کنند.

پروژه های متعددی در ملارد با استفاده از بلوک یونولیت سقفی در حال احداث می باشد. یونولیت سقفی باید دارای استانداردهای ساختمانی و صنعتی باشد. اساس کار استفاده از یونولیت های سقفی استاندارد  بدین صورت است که هر یک از پنل ها بر اساس ابعاد و اندازه سقف در ناحیه موردنظر جایگذاری می شود. بعد از تنظیم اسکلت فلزی، میان دو پنل یونولیتی را با بتن پر می کنند.

در سازه های واقع در ملارد که به صورت چندین طبقه می باشند، بعد از اجرای هر طبقه و بتن ریزی و اسکلت بندی، سقف توسط بلوک های یونولیت سقفی در ضخامت معین پوشش داده می شوند. این بلوک ها در فاصله معینی کاور می شوند. این بلوک ها در فاصله مصالح فلزی تعبیه می شوند.

بهترین مرکز خرید یونولیت در ملارد

ایران یونولیت، هر نوع نیاز ملاردی های گرامی در زمینه یونولیت را تأمین می کند. در زمان خرید یونولیت باید به موارد مختلفی مانند ابعاد، چگالی، کیفیت، بافت، نوع و ضخامت و … توجه داشته باشید. اگر در توجه به این موارد کوتاهی کنید، یونولیت خریداری شده فاقد کارایی موردنظر برای شما خواهد بود. ملاردی های گرامی می توانند یونولیت موردنیاز خود را با مشاوره با کارشناسان ایران یونولیت انتخاب کنند تا از مناسب بودن آن برای کاربرد موردنظر اطمینان خاطر داشته باشند. یونولیتی که مجموعه ایران یونولیت ارائه می دهد، از نظر کیفیت و مقاومت از برندهای برتر خارجی اصلاً سطح پایین تری ندارد.

قیمت یونولیت در ملارد

برای افرادی که قصد خرید یونولیت در ملارد را دارند بسیار مهم است که بدانند که قیمت یونولیت چقدر است. قیمت یونولیت بر اساس عملکرد و چگالی تعیین می شود. یونولیت گرد و توپی، یونولیت یخدان، یونولیت بسته بندی، یونولیت دیواری، یونولیت سقفی و … دارای نرخ متفاوتی هستند. برای اطلاع دقیق قیمت های هر یک از این یونولیت ها و مشخصات آنها می توانید با کارشناسان ایران یونولیت تماس حاصل کنید و به صورت کاملاً رایگان مشاوره بگیرید. اطمینان داشته باشید که ایران یونولیت، این محصول را به شما گران نمی فروشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید و قیمت یونولیت در چالوس

خرید و قیمت یونولیت در چالوس

خرید و قیمت یونولیت در چالوس را بررسی نموده و با دستاوردهای استفاده از این محصول در کاربردهای مختلف آشنا می شویم. یونولیت یا پلاستوفوم

مشاهده »