راهنمای خرید یونولیت

این پست، راهنمای خرید یونولیت و پلاستوفوم است.
دسته بندی:
چیکید محتوا
راهنمای خرید یونولیت

یونولیت یا عایق پلی استایرن که در ایران اغلب به آن پلاستوفوم و آکاسیف می گویند، از منبسط کردن دانه های پلی استایرن به روش هایی خاص به دست می‌آید و به دلیل اینکه عایق بسیار خوبی برای صوت، سرما، گرما، بسیار سبک، غیر قابل ‌اشتعال و مقرون به صرفه است، کاربرد فراوانی دارد. در همین راستا ایران یونولیت قصد دارد شما را در خرید یونولیت با کیفیت راهنمایی کند.

این پست، راهنمای خرید یونولیت و پلاستوفوم است.

نکات مهم در خرید یونولیت

در هنگام خرید یونولیت لازم است هدف، نوع پلاستوفوم و محل مورد استفاده از آن را در نظر بگیرید تا  یک خرید باکیفیت و موفق داشته باشید.

به طور کلی در بازار، یونولیت ها در ضخامت، فشردگی و چگالی مختلف وجود دارند و از این دیدگاه در انواع مختلفی از جمله معمولی، مواد خالص، نیمه فشرده خالص، فشرده و فوق فشرده تولید می‌شود. هر کدام از انواع یونولیت برای کاربرد متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند. برای مثال پلاستوفوم معمولی را می توان به راحتی در اکثر فروشگاه های مصالح ساختمانی پیدا کرد. البته برای خرید یونولیت بهتر است به مراکز معتبر که دارای علامت استاندارد هستند، مراجعه کرد.

لازم به ذکر است که یونولیت معمولی در دانسیته ۶ تا ۹، مواد خالص ۱۰ تا ۲۵، فشرده ۲۵ تا ۴۰ و فوق فشرده ۴۰ تا ۸۰ از شرکت ایران یونولیت عرضه شده است.

کاربردهای یونولیت

همانطور که گفتیم شرکت ایران یونولیت انواع مختلفی از یونولیت ها را تولید می‌کند که هر کدام کاربردهای متفاوتی دارند. بنابراین برای خرید یونولیت بهتر است، کاربرد مورد نظر خود را به دقت بررسی کنید. یونولیت ها با توجه به وزن بسیار سبک و مقاومت کششی بالا، در ساختمان سازی به عنوان بلوک های سقفی، دیوارها و پنل های سه بعدی قابل استفاده هستند.

به علاوه می‌توان از آنها به عنوان عایق در سردخانه ها و یخچال های صنعتی، ساخت انواع فوم های بسته‌بندی و ظروف یک‌بارمصرف هم استفاده کرد. از سایر انواع کاربرد یونولیت ورقی و یونولیت دیواری و غیره می‌توان به استفاده در تابلوهای تبلیغاتی و حروف برجسته یونولیتی اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یونولیت کلاه ایمنی

یونولیت کلاه ایمنی

یونولیت کلاه ایمنی ، محصولی ایده آل برای محافظت از سر در زمان دوچرخه سواری، اسکیت و سایر بازی ها و تفریحات ورزشی است. با

مشاهده »