قیمت ورق یونولیت 4 سانتی

برای استعلام قیمت ورق یونولیت 4 سانتی با ایران یونولیت تماس بگیرید.
دسته بندی:
چیکید محتوا
قیمت ورق یونولیت 4 سانتی

در دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم بسیاری از موارد جزئی هستند که اگر وجود نداشته باشند بسیاری از کارها و فعالیت‌ها موفق جلو نخواهند رفت.

برای استعلام قیمت ورق یونولیت 4 سانتی با ایران یونولیت تماس بگیرید.

قطعاً واژه یونولیت به گوش‌تان خورده و هر بار هم که می‌شنوید به یاد ساختمان‌سازی می‌افتید. خب کاملاً هم درست است، این محصول به دلیل سبک بودن و همچنین مقاومت بالایی که در برابر صدا دارد امروزه بسیار در صنعت ساختمان سازی کاربرد دارد. در ادامه با ما باشید تا بیشتر با این محصول و همچنین قیمت ورق یونولیت 4 سانتی متری آشنا شوید. برای اطلاع از قیمت یونولیت ورقی 5 سانتی به مطلب قبلی ما مراجعه کنید.

فیبر سفید، یونولیت، پلی استایرن انبساطی و… نام‌هایی هستند که در ایران برای این محصول با ارزش و پرکاربرد، به کار برده می‌شود. این ماده سفید رنگ است و همانطور که گفته شد کاملاً سبک است و از نظری دارای سطح متخلخل است تا در سردخانه‌ها، در تابلوهای تبلیغاتی، شرکت‌های شیلات برای یخدان و … استفاده شود. یونولیت معمولی در برابر صدا 42 دسی بل عایق بسیار خوبی است.

این محصول پرکاربرد در ضخامت و ابعاد مختلفی تولید می‌شود که همانطور در ابتدا اشاره کردیم یکی از آنها ورق یونولیت 4 سانتی است. این محصول به دلیل سبک بودن و قدرت جلوگیری از صدا و همچنین عایق گرما است. در صنعت ماکت‌سازی نیز به عنوان یونولیت ماکت سازی از این محصول استفاده می‌شود.

استعلام قیمت ورق یونولیت 4 سانتی

همانطور که در بالا اشاره کردیم این محصول در کشور ما بسیار پرکاربرد است و انواع مختلفی دارد. ورق‌های یونولیتی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و در ابعاد مختلفی برای فعالیت‌های مختلف مشتریان تولید می‌شوند. تمام ورق‌های یونولیتی موجود در بازار در ابعاد ثابت 200×100 و همچنین ضخامت 4 سانتی می‌باشند یعنی 400×200×100 بر حسب سانتی متر، که ورق 4 سانتی دارای دانسیته مختلف در واحد کیلوگرم بر متر مکعب است. هرچه دانسیته ورق بالاتر باشد، قیمت آن بیشتر خواهد شد. لیست قیمت ورقه های یونولیت را در پست های قبلی خدمتتان ارائه کردیم.

اگر قصد تهیه این نوع از ورق یونولیت را در ابعاد مختلف دارید می‌توانید از طریق سایت ایران یونولیت از قیمت آن اطلاع یافته و از طریق شماره‌های درج شده در این سایت با تیم پشتیبانی مجموعه ایران یونولیت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وزن انواع سقف ساختمانی

وزن انواع سقف ساختمانی

وزن انواع سقف ساختمانی بر اساس فاکتورهای مختلفی محاسبه می شود. اغلب سقف های جدید، سبک و مقاوم هستند. یکی از قسمت های مهم ساختمان،

مشاهده »