قیمت ورق یونولیت 6 سانتی

قیمت ورق یونولیت 6 سانتی را در سایت ایران یونولیت دنبال کنید.
دسته بندی:
چیکید محتوا
قیمت ورق یونولیت 6 سانتی

به نوعی ماده سفید رنگ که از فرآیندهای پتروشیمی به دست می‌آید، یونولیت گفته می شود. عایق بودن یونولیت در برابر عواملی همچون گرما، سرما و… موجب شده است تا یونولیت ها برای کاربرد در مصارف مختلف مناسب باشند.

قیمت ورق یونولیت 6 سانتی را در سایت ایران یونولیت دنبال کنید.

یونولیت ها پس از ساخت، توّسط سیم داغ، دستگاه پی ال سی و یا سی ان سی به شکل ورق هایی در ابعاد مختلف برش داده می شوند. ورق-های یونولیت نهایی، برای استفاده در مصارف مختلفی ازجمله ساخت ماکت و تابلوهای تزئینی، بسته بندی، عایق کاری، ساختمان سازی، سردخانه سازی، و غیره به کار می روند. یونولیت ها را بر اساس خاصّیتی به نام دانسیته، طبقه بندی می کنند و قیمت انواع ورق یونولیت مثلا قیمت ورق یونولیت و پلاستوفوم 3 سانتی باتوجه به دانسته آن متفاوت است. در ادامه این مطلب به بررسی قیمت ورق یونولیت 6 سانتی خواهیم پرداخت. ایران یونولیت پیشرو در فروش ورق یونولیت در خدمت شماست.

همانطور که پیشتر اشاره کردیم یکی از مهم ترین خصوصیّات ورق های یونولیت دانسیته آنهاست. دانسیته در لغت به معنای جرم حجمی است و در ورق های یونولیتی، با توجّه به میزان فشردگی ورق تعیین می شود. بر این اساس، با افزایش میزان فشردگی ورق، دانسیته ورق افزایش یافته و قیمت آن نیز بیشتر می شود. حال با یک مثال این موضوع را روشن تر می کنیم، فرض کنیم یک ورق یونولیتی 2 سانتی متری داشته باشیم که طول آن 2متر و عرض آن نیز 1 متر باشد، حال اگر دانسیته این ورق 20 باشد یعنی وزن 25 عدد ورق یونولیت با ضخامت 2 سانتی متر، 20 کیلوگرم است. برای استعلام قیمت یونولیت فشرده با ما تماس بگیرید.

قیمت ورق یونولیت 6 سانتی چقدر است؟

پیشتر اشاره کردیم که ورق های یونولیت بر اساس عوامل مختلفی، به دسته های متنوّعی تقسیم می شوند و هر یک دانسیته متفاوتی دارند و برای استفاده در مصارف خاصّی مناسب ترند. به همین دلیل درهنگام خرید یونولیت، باید به هدف از استفاده آن توجه نمود. ورق های یونولیت با ضخامت های مختلفی همچون 5 سانتی، 6 سانتی و غیره تقسیم می¬شوند و قیمت آن¬ها نیز با یکدیگر تفاوت دارد. اگر شما نیز در فکر خرید ورق یونولیت متناسب با اهداف خود هستید و به این منظور ورق 6 سانتی را مناسب می بینید، همین حالا توضیحات و قیمت ورق یونولیت 6 سانتی را در سایت ایران یونولیت مطالعه کنید و پس از اطمینان از تطابق خصوصیّات آن با اهداف خود، محصول موردنظر خود را خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وزن انواع سقف ساختمانی

وزن انواع سقف ساختمانی

وزن انواع سقف ساختمانی بر اساس فاکتورهای مختلفی محاسبه می شود. اغلب سقف های جدید، سبک و مقاوم هستند. یکی از قسمت های مهم ساختمان،

مشاهده »