قیمت ورق یونولیت 9 سانتی

قیمت ورق یونولیت 9 سانتی متری را از ایران یونولیت بخواهید.
دسته بندی:
چیکید محتوا
قیمت ورق یونولیت 9 سانتی

یونولیت ترکیبی مستحکم، متخلخل و سبک وزن است که در کارخانجات مختلف با ابعاد و ضخامت‎های متنوع برای مصارف مختلف مثل یونولیت بسته بندی تولید گردیده و به عنوان عایق حرارتی و صوتی در تاسیسات ساختمانی و صنعتی کاربرد خواهد داشت.

قیمت ورق یونولیت 9 سانتی متری را از ایران یونولیت بخواهید.

ورق یونولیت 9 سانتی متری از جمله محصولات پرمصرف عرضه شده در فروشگاه اینترنتی ایران یونولیت بوده و با قیمتی مناسب در دسترس متقاضیان قرار داده می‎شود. همراه ایران یونولیت باشید تا اطلاعاتی کامل در خصوص قیمت ورق یونولیت 9 سانتی به دست آورید.

ورق یونولیت 9 سانتی در ایران یونولیت

ایران یونولیت، از جمله فروشگاه‎های اینترنتی معتبر و فعال در زمینه تولید یونولیت و فروش یونولیت و ورق‌های یونولیتی است. این شرکت دارای  نیروی‌های متخصص و مجهز به دستگاه‎های پیشرفته در حیطه تولید ورق یونولیت 9 سانتی متری و سایر محصولات با کیفیت می‌باشد. قیمت ورق یونولیت 9 سانتی تولید شده در این شرکت، مطابق با قیمت آنلاین مواد اولیه جهت تولید این محصول بوده و در انواع پلاستوفوم سقفی ساختمانی و کرومیتی آن در جدولی مشخص درج گردیده است. برای اطلاعات بیشتر با شماره های تماس ما که در سمت چپ همین صفحه درج شده تماس حاصل فرمایید.

قیمت ورق یونولیت 9 سانتی متری

ورق‎های یونولیتی به دو شکل سقفی و کرومیتی با مصارف مختلف در بازار موجود بوده و از یونولیت‎ سقفی، معمولا به عنوان عایق‎های حرارتی و صوتی، ساخت شیروانی در ساختمان‌ها و عایق‌های آرماتوری و از یونولیت‎های کرومیتی بیشتر در عایق بندی سقف و دیوار، پر کردن فضاهای ساختمانی و پروژه‎های عمرانی سنگین‎تر استفاده می‎گردد. قیمت یونولیت 9 سانتی متری در انواع مختلف آن متفاوت بوده و تحت تاثیر عوامل مختلفی مانند نوع مواد اولیه مورد استفاده در ساخت یونولیت، میزان فشردگی و سختی یونولیت، مقاومت ورق یونولیت در برابر صدمات و فشارهای اعمال شده و از همه مهمتر ابعاد و وزن قرار خواهد داشت. یونولیت ورق فشرده فرتاش تمام استاندارهای لازم را داراست.

امروزه با توجه به عدم ثبات قیمت مواد اولیه مورد نیاز در تولید ورق‎های یونولیتی در بازار داخلی و خارجی، شرکت ایران یونولیت تلاش نموده است با کسب رضایت مصرف کننده و کاهش سود حاصل از فروش، قیمت محصولات مختلف خود مانند ورقهای یونولیتی را در کنار حفظ کیفیت کالا ثابت نگه داشته و تامین کننده نیاز بازار داخلی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وزن انواع سقف ساختمانی

وزن انواع سقف ساختمانی

وزن انواع سقف ساختمانی بر اساس فاکتورهای مختلفی محاسبه می شود. اغلب سقف های جدید، سبک و مقاوم هستند. یکی از قسمت های مهم ساختمان،

مشاهده »