قیمت یونولیت دیواری ده سانتی

قیمت یونولیت دیواری ده سانتی را از ما بپرسید.
دسته بندی:
چیکید محتوا
قیمت یونولیت دیواری ده سانتی

یونولیت یا همان پلاستوفوم را بر اساس میزان ضخامت و چگالی دسته‌بندی می‌کنند. اما کیفیت بحث متفاوتی است. به قول قدیمی‌ها هرچقدر پول بدهی آش می‌خوری!!! زمانی که شما قصد دارید کاری باکیفیت تحویل بگیرید باید خرج کنید. یونولیت دیواری روندی مهندسی‌شده برای تولید دارد. در طی این فرآیند، مواد اولیه پلی استایرن را به‌صورت بلوک‌های بسیار محکم و با استحکام تولید می‌کنند. ابعاد تولید این مواد و بلوک‌ها متفاوت است.

قیمت یونولیت دیواری ده سانتی را از ما بپرسید.

استفاده از این ورقه‌ها در صنایع بسیاری رایج است. صنایعی که گاهی جزو زیرساخت‌های اصلی یک کشور به شمار می‌روند. صنایعی مثل: سقف و کف ساختمان، ساخت سردخانه، بسته‌بندی انواع کالای صادراتی، عایق‌کاری دیوار، قالب‌بندی، پل‌سازی و بسیاری دیگر.

همان‌طور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، دسته‌بندی این یونولیت‌ها بر اساس ضخامت آنها انجام می‌گیرد. زمانی که یونولیت دیواری دارای 2 cm ضخامت باشد، اصطلاحاً به آن پلاستوفوم 2 سانتی‌متری می‌گویند. به همین ترتیب درباره سه و پنج و ده و پانزده و بیست سانتی هم همین اصطلاح را به کار می‌بریم.

دانسیته در یونولیت های دیواری به چه معنی است؟

دانسیته یا همان جرم مخصوص واحدی در اندازه گیری‌های مربوط به یونولیت‌های دیواری می‌باشد که منظور از آن تعریف کامل جرم می‌باشد. دانسیته درواقع کمیتی مربوط به رابطه جرم به حجم می‌باشد که دارای واحد می‌باشد. دانسیته مایعات و جامدات در شرایط عادی بدون دخالت فشار است اما از تغییرات دما تأثیر می‌گیرد. دانسیته تعریف کامل‌تری نیز دارد که بسیار تخصصی می‌باشد و مجال این مقاله به آن قد نمی‌دهد اما بهتر است بدانید میزان دانسیته در یونولیت‌های دیواری 10 سانتی بسیار مهم است. نماد این کمیتp   می‌باشد.

در ایران نیز مانند بسیاری از کشورهای دنیا تولید این نوع ورق‌های یونولیتی به صورت صنعتی انجام می‌گیرد. اگر شما یکی از صنعتگران ایرانی هستید که قصد خرید یونولیت دیواری 10 سانتی را دارید، به شما توصیه می‌کنیم از نوع ایرانی آن را از ایران یونولیت خریداری کنید تا علاوه بر کمک به اقتصاد ایران، به اشتغال ایرانیان نیز کمک کنید. بدین منظور می توانید قیمت روز یونولیت دیواری را از ما بخواهید. همین الان با شماره های ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وزن انواع سقف ساختمانی

وزن انواع سقف ساختمانی

وزن انواع سقف ساختمانی بر اساس فاکتورهای مختلفی محاسبه می شود. اغلب سقف های جدید، سبک و مقاوم هستند. یکی از قسمت های مهم ساختمان،

مشاهده »