پلی استایرن EPS چیست؟

پلاستوفوم پلی استایرن eps چیست.
دسته بندی:
چکیده محتوا
پلی استایرن EPS چیست؟

یکی از محصولات پتروشیمی پرکاربرد در صنایع گوناگون پلی استایرن EPS است که از پلیمریزاسیون مونومراستایرن به دست می آید . پلی استایرن EPS یکی از حالات این پلیمر میباشد که ویژگی آن افزایش حجم (انبساط) در معرض حرارت است .

پلاستوفوم پلی استایرن eps چیست.

علت (پلی استایرن EPS) این ویژگی ، توزیع یکنواخت یک عامل هیدرو کربنی مانند پنتان دریافت دانه های این رزین است . تولید کنندگان صنایع گوناگون میتوانند دانه های پلی استایرن EPS را در قالب هایی به شکل های مختلف بسط داده و حجمی به همان شکل به دست آورند .

این محصول در ایران بنام پلاستوفوم ، یونولیت ، آکاسیف ( هر سه نام ثبت شده تجاری هستند ) شناخته میشود.پلی استایرن EPS در تولید قالبهای صنعتی و ریخته گری قالب معکوس و ضربه گیری و مهار ضربه به محصولات تولید شده مختلف و نیز در صنعت ساختمان سازی بعنوان بلوک سقفی ساده و کرومیت ، عایق حرارت و برودت و عایق صوت و صدا ، پله های یونولیتی استفاده میگردد . از خواص نوع ساختمانی علی الخصوص سقفی ساختمانی پلی استایرن EPS عدم تولید گاز سمی در زمان اشتغال و نیز خاصیت خود خاموش کنی  SELF EXTINGUISHING باید باشد .

جهت کسب هر گونه اطلاعات و دریافت مشاوره خواهشمند است از طریق راههای تماس با ما ارتباط بر قرار فرمایید .

با تشکر – پاییز 1396

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید و قیمت یونولیت در چالوس

خرید و قیمت یونولیت در چالوس

خرید و قیمت یونولیت در چالوس را بررسی نموده و با دستاوردهای استفاده از این محصول در کاربردهای مختلف آشنا می شویم. یونولیت یا پلاستوفوم

مشاهده »