یونولیت برای بسته‌بندی کاشی و سرامیک

یونولیت برای بسته‌بندی کاشی و سرامیک
دسته بندی:
چکیده محتوا
یونولیت برای بسته‌بندی کاشی و سرامیک

یونولیت برای بسته‌بندی کاشی و سرامیک با هدف جلوگیری از شکستن یا ترک خوردن آنها مورداستفاده قرار می گیرد.

ویژگی های یونولیت سبب شده است که تولیدکنندگان کاشی و سرامیک از این ماده برای بسته بندی محصولات خود استفاده کنند. به هر حال سالم رساندن محصولات به دست مشتریان بسیار مهم است و باید برای این کار برنامه ریزی شود.

آشنایی با پلاستوفوم مخصوص بسته بندی کاشی و سرامیک

یونولیت یا پلاستوفوم ، ماده ای سبک و بی اثر است که از قابلیت های مختلفی مانند عایق سازی برخوردار است. این ماده که نخست به رنگ سفید تولید می شود ، به اشکال و ابعاد مختلف تولید می شود تا در بخش های مختلف برای هر کاربردی قابل استفاده باشد.

این محصول که از پلیمر سفید است طی فرآیندهای شیمیایی تولید می شود و به شکل یونولیت در می آید. برای بررسی مشخصات این محصول باید ابعاد ، دانسیته ، وزن ، حجم و … را درنظر گرفت. با بررسی های به عمل آمده متوجه می شویم که این ماده در خصوصیات کمی و کیفی مختلفی تولید می شود ، اما خواص آنها یکسان است. یعنی تمامی یونولیت ها از خاصیت ضد ضربه ، مقاومت در برابر فشار ، عایق گرما و سرما ، عایق صوت ، عایق رطوبت و … برخوردار هستند.

استفاده از یونولیت برای بسته‌بندی کاشی و سرامیک

کاشی و سرامیک ، از جمله مصالح ساختمانی پرکاربرد در صنعت ساختمان سازی هستند. تمامی انواع کاشی ها و سرامیک ها در برابر ضربه حساس و شکننده هستند. کوچکترین فشار یا ضربه سبب می شود که کاشی و سرامیک شکسته و یا ترک بخورد. کاشی و سرامیک حتی در مقابل سرما و گرما ضعیف هستند و مقاومت پایینی دارند. این محصولات که در طرح ها و ابعاد مختلف تولید می شوند ، زینت بخش آشپزخانه ، سرویس بهداشتی و کف و دیوارهای بخش های مختلف یک ساختمان هستند که از خصوصیاتی مانند مقاومت در برابر آب برخوردار هستند.

برای انتقال کاشی و سرامیک به فروشگاه ها و محل سفارش محصول ، باید بسته بندی درستی از آن انجام شود تا این محصولات آسیب نبینند و به صورت صحیح و سالم از کارتن بسته بندی در بیایند.

بررسی ویژگی های یونولیت برای بسته‌بندی کاشی و سرامیک

استفاده از پلاستوفوم برای بسته ‌بندی کاشی و سرامیک به دلیل ویژگی های بسیار خوب آن است که تولیدکنندگان را بر آن داشته که میان متریال مناسب برای بسته بندی ، یونولیت را انتخاب کنند. بافت یونولیت از ذرات بلوری ریزی تشکیل شده است و بسیار منعطف است. به همین دلیل از یونولیت می توان به شکل های مختلف برای بسته بندی محصولات گوناگون استفاده نمود. برای بسته بندی برخی از محصولات لازم است یونولیت را به شکل خاصی قالب زد.

ویژگی بسیار خوب یونولیت که آن را محبوب صاحبان کسب و کارها و تولیدکنندگان کرده است ، سبک بودن آن است. بله ، یونولیت به اندازه ای سبک است که کم توان ترین افراد می توانند بلوک ها و ورق های بزرگ آن را جابه جا کنند.

یونولیت برای بسته‌بندی کاشی و سرامیک مناسب است ، چراکه عایق صدا و رطوبت و حرارت است. پس اگر یونولیت سالها در انبار بماند از بسیاری از حوادث در امان خواهد بود. تولیدکنندگان کاشی و سرامیک درباره انبار کردن یونولیت به منظور استفاده برای بسته بندی محصولات خود نگرانی نداشته باشند ، زیرا یونولیت در مقابل حشرات موذی مقاوم است و محل سکونت آنها نمی شود. البته باید به دور نگه داشتن مواد اشتعال زا از آنها توجه داشته باشند. ممکن است یونولیت به ویژه یونولیت های غیرکندسوز در مقابل مواد اشتعال زا ، عکس العمل نشان دهنده و حادثه ای را رقم بزنند. بنابراین استفاده از یونولیت برای بسته‌بندی کاشی و سرامیک باید با توجه به الزامات ایمنی انجام شود.

مقاله پیشنهادی: راهنمای خرید یونولیت ماکت سازی

مزایای بسته بندی انواع کاشی‌ها و سرامیک‌ها با یونولیت

چرا توصیه می کنیم که یونولیت را برای بسته بندی انواع کاشی‌ها و سرامیک‌ها انتخاب کنید ؟ چون …

– پلاستوفوم به دلیل سبک بودن موجب سنگین شدن کارتن بسته بندی کاشی و سرامیک نمی شود و جابه جایی و حمل و نقل این محصولات را دشوار نمی کند.

– یونولیت های مادر را می توان در ابعاد و اندازه و فرم های مختلف برش زد تا دقیقاً همان چیزی شود که شما بدان نیاز دارید.

– در یونولیت هیچگونه ماده سمی و خطرناک وجود ندارد که سلامت شما و افرادی که با آن کار می کنند را تهدید کند.

– یونولیت برای بسته‌بندی کاشی و سرامیک بسیار مناسب است. زیرا پس از استفاده می توان آن را بازیافت نمود تا مانع از ورود آن به محیط زیست و به خطر افتادن سلامت محیط زیست شد.

– یونولیت بسیار ارزان است و هزینه بسته بندی کاشی‌ها و سرامیک‌ها را افزایش نمی دهد. با هزینه اندکی ، کار بسته بندی این محصولات با بهترین کیفیت انجام می شود. مزایای اقتصادی استفاده از یونولیت برای بسته بندی تولیدات کارخانه های کاشی و سرامیک بسیار زیاد است.

بهترین خصوصیات پلاستوفوم مناسب بسته بندی کاشی و سرامیک

استفاده از یونولیت برای بسته‌بندی کاشی و سرامیک باید با توجه به خصوصیات آن صورت بگیرد. برای مثال یونولیتی که بسیار نازک است ، برای بسته بندی سرامیک و کاشی مناسب نیست. زیرا سرامیک و کاشی دارای وزن زیادی هستند و باید یونولیتی برای بسته بندی آنها انتخاب شود که با ضخامت و فشردگی مناسب ، توانایی تحمل وزن آنها را داشته باشد.

همچنین در انتخاب یونولیت برای بسته‌بندی کاشی و سرامیک باید به این مسئله توجه شود که یونولیتی انتخاب شود که با داشتن ابعاد مناسب ، کمترین پرتی را در زمان بسته بندی کاشی و سرامیک ایجاد کند که ضایعات کمی تولید شود.

سخن پایانی

در انتهای این مطلب لازم می دانیم که بار دیگر به اهمیت بسته بندی کاشی و سرامیک با استفاده از متریال مقاوم و باکیفیت مانند یونولیت اشاره کنیم. پلاستوفوم می تواند از انواع کاشی و سرامیک به خوبی محافظت کند و اجازه ندهد که در طول مسیر ، آسیبی متوجه این محصولات شود. کوچکترین خط و خش و ترکی بر روی کاشی و سرامیک های بسته بندی شده با یونولیت ، دیده نشده است. بنابراین یونولیت از هر جهت برای بسته بندی این محصولات ایده آل است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید و قیمت یونولیت در چالوس

خرید و قیمت یونولیت در چالوس

خرید و قیمت یونولیت در چالوس را بررسی نموده و با دستاوردهای استفاده از این محصول در کاربردهای مختلف آشنا می شویم. یونولیت یا پلاستوفوم

مشاهده »