یونولیت بسته‌بندی آبگرمکن دیواری

یونولیت بسته‌بندی آبگرمکن دیواری
دسته بندی:
چکیده محتوا
یونولیت بسته‌بندی آبگرمکن دیواری

یونولیت بسته‌بندی آبگرمکن دیواری مانع از آسیب دیدگی این دستگاه می شود. این محصول، تضمین کننده سلامت آبگرمکن در حین جابه جایی می باشد.

یکی از محصولاتی که برای بسته بندی آبگرمکن های دیواری مورداستفاده قرار می گیرد، یونولیت یا پلاستوفوم می باشد. آبگرمکن دیواری، ساختار ساده ای دارد که بسیار حساس می باشد. در واقع برای ساخت آبگرمکن از ورق ها و قطعات بسیار سنگین و مستحکم استفاده نمی شود. همین مسئله سبب آسیب پذیر بودن آن می شود. لذا باید فکری به حال جابه جایی این محصول کرد تا در زمان جابه جایی صدمه نبیند.

آشنایی با آبگرمکن دیواری

قبل از بررسی ویژگی های یونولیت بسته‌بندی آبگرمکن دیواری ، با آبگرمکن دیواری بیشتر آشنا می شویم. آبگرمکن دیواری، روشی ساده و آسان برای تأمین آب گرم در محل موردنظر می باشد که اساس کار آنها متکی به انرژی برق یا گاز می باشد.

آبگرمکن دیواری، آب گرم کنی بدون مخزن می باشد که کار اصلی آن، گرم کردن آب می باشد و آب گرم را توسط لوله های آب به خانه منتقل می کند. عملکرد این دستگاه بدین صورت است که آب سرد وارد آبگرمکن می شود و پس از گذر از لوله های فلزی یا کویلی موجود در آبگرمکن از سوی مشعل گازی موجود در دستگاه، گرم می شود و سپس این آب گرم از طریق لوله ها در دسترس قرار می گیرد. این آبگرمکن ها بر خلاف آبگرمکن های دارای مخزن، آب را درون خود نگه نداشته و بلافاصله پس از باز کردن شیر آب، آب گرم را به داخل لوله ها هدایت می کنند.

اهمیت بسته بندی مناسب آب گرم کن دیواری

استفاده از یونولیت بسته‌بندی آبگرمکن دیواری یا هر ماده دیگری که بتواند از این محصول در زمان جابه جایی مراقبت کند، ضرورت دارد. در سال های اخیر، تقاضای زیادی برای خرید آبگرمکن های دیواری وجود داشته است. حتی با وجود متداول شدن پکیج ها، به دلیل قیمت بالایی که دارند هنوز به خرید آبگرمکن های دیواری اقدام می شود.

آبگرمکن های دیواری به دلایلی مانند صرفه جویی در هزینه ها، کاهش مصرف انرژی، اشغال فضای کم، عدم نشت آب، طول عمر بالا و … به آبگرمکن های قدیمی ترجیح داده شده اند. آبگرمکن دیواری از اجزایی مانند کلاهک تعدیل، کلید حرارتی کلاهک تعدیل، مبدل حرارتی، الکترود جرقه زن، الکترود سنسور، برد، رگلاتور آب، شیر گاز، مشعل، مجرای ورودی و خروجی، چند راهی و … تشکیل شده است. آسیب دیدگی هر یک از این قطعات سبب می شود که آبگرمکن عملکرد درست خود را نداشته باشد. بنابراین بسته بندی آبگرمکن باید به گونه ای انجام شود که هیچ صدمه ای در زمان جابه جایی به آن وارد نشود تا موجب خرابی آبگرمن نشود. لذا بسته بندی این وسیله، اهمیت زیادی دارد.

بسته بندی انواع آبگرمکن های دیواری با استفاده از پلاستوفوم

یونولیت بسته‌بندی آبگرمکن دیواری برای بسته بندی هر یک از انواع آبگرمکن دیواری از جمله آبگرمکن نفتی، آبگرمکن گازی، آبگرمکن برقی، آبگرمکن دو جداره، آبگرمکن کویلی، آبگرمکن مخزنی، آبگرمکن بدون مخزن، آبگرمکن هیبریدی و آبگرمکن های خورشیدی قابل استفاده می باشد. البته امروزه صرفاً از برخی از این آبگرمکن ها استفاده می شود و تولید برخی از آنها رواج دارد. به هر حال یونولیت این قابلیت را دارد که برای بسته بندی هر نوع آبگرمکنی به کار رود. زیرا یونولیت دارای انعطاف پذیری بالایی است و این مسئله سبب می شود که بتوان آن را به هر صورتی فرم داد و به هر نحوی برش زد. یونولیتی که برای بسته بندی این دستگاه به کار می رود، می تواند به صورت سفارشی ساخته شود تا درست فیکس بسته بندی محصول باشد و از آن از جهات مختلف محافظت کند و مانع از صدمه دیدن آن شود.

دلیل انتخاب یونولیت بسته‌بندی آبگرمکن دیواری

به چندین دلیل توصیه می شود که از یونولیت برای بسته بندی آب گرم کن استفاده شود.

  • پلاستوفوم بسته بندی آبگرمکن، سبک است.
  • قیمت این محصول بسیار مناسب است و هزینه بسته بندی آبگرمکن با پلاستوفوم کم می شود.
  • پلاستوفوم بسته بندی آبگرمکن، ضد ضربه است و این مسئله سبب می شود که از آبگرمکن در برابر هر ضربه ای مقاومت شود.
  • این محصول دارای طول عمر بالایی است. در نتیجه بسته بندی آبگرمکن با گذشت زمان، باکیفیت باقی خواهد ماند.
  • بسته بندی آبگرمکن دیواری با استفاده از پلاستوفوم بسیار آسان و سریع انجام می شود.
  • این محصول کاملاً بهداشتی است و بسته بندی آبگرمکن با این محصول، هیچ ضرری به سلامتی افراد وارد نمی کند.
  • ضایعات پلاستوفوم و پلاستوفوم استفاده شده را می توان در زباله های تفکیک شده انداخت تا بازیافت شود و مجدداً به چرخه تولید بازگردد.
  • یونولیت بسته‌بندی آبگرمکن دیواری به سبب مقاومت بالایی که دارد، اجازه نمی دهد که آبگرمکن در برابر آسیب های وارده، غر شود و بدنه آن آسیب ببیند.
  • این محصول دارای انعطاف پذیری بالایی است. در نتیجه می توان آن را مطابق با شکل و اندازه آبگرمکن دیواری تولید نمود تا حفاظت بهتری از این محصول داشته باشد.

ساختار پلاستوفوم بسته بندی آبگرمکن

این محصول، نوعی پلیمر سفید رنگ می باشد که از ویژگی های بسیار خوبی مانند عایق رطوبت، دما و صدا برخوردار است. این ماده با شروع از ترکیبات پلی استایرن به صورت مروارید که دارای عامل انبساط کننده می باشد، درست می شود. بعد از انبساط، پرلیت ها در انبار نگهداری می شوند و سپس به قالب فرستاده می شوند و تحت دمای مشخص قرار می گیرند تا افزایش حجم پیدا کنند و در نهایت به شکل قالب در بیایند.

قیمت یونولیت بسته‌بندی آبگرمکن دیواری

قیمت این محصول بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود که برخی از آنها بیشتر از سایر موارد بر روی قیمت اثرگذار هستند. ابعاد یونولیت، کیفیت یونولیت، دانسیته یونولیت و سایر موارد تعیین می کنند که قیمت پلاستوفوم آبگرمکن دیواری چقدر باشد. محصولی ارزان تر از یونولیت وجود ندارد که خصوصیات خوب یونولیت را داشته باشد و بسته بندی ابگرمکن دیواری را به خوبی انجام دهد. بنابراین اطمینان داشته باشید که یونولیت، گزینه ای ارزان و مقاوم برای بسته بندی آبگرمکن می باشد که هزینه های بسته بندی تولیدکنندگان را با حفظ کیفیت به صورت چشمگیری کاهش می دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید و قیمت یونولیت در چالوس

خرید و قیمت یونولیت در چالوس

خرید و قیمت یونولیت در چالوس را بررسی نموده و با دستاوردهای استفاده از این محصول در کاربردهای مختلف آشنا می شویم. یونولیت یا پلاستوفوم

مشاهده »