یونولیت بسته‌بندی دستگاه آسیاب قهوه

یونولیت بسته‌بندی دستگاه آسیاب قهوه
دسته بندی:
چکیده محتوا
یونولیت بسته‌بندی دستگاه آسیاب قهوه

یونولیت بسته‌بندی دستگاه آسیاب قهوه مانع از هرگونه آسیب دیدگی این دستگاه در زمان جابه جایی و حمل و نقل آن می شود.

آسیاب قهوه حدود 1350 سال قبل از میلاد مسیح و قبل از کشف قهوه، از سوی رومی ها اختراع شد. در ابتدا از این دستگاه برای خرد کردن سایر مواد خوراکی استفاده می کردند و سپس از آن برای آسیاب قهوه استفاده کردند.

امروزه از این دستگاه ها بیشتر نسبت به گذشته استفاده می شود. لذا حجم بالایی از تقاضاها برای خرید دستگاه های آسیاب قهوه وجود دارد. این دستگاه های پرکاربرد نیاز به یک بسته بندی بسیار خوب دارند تا به صورت صحیح و سالم به دست مصرف کننده برسند. یونولیت بسته‌بندی دستگاه آسیاب قهوه ، عالی ترین گزینه برای بسته بندی این دستگاه می باشد.

آسیاب قهوه چیست؟

دانه گیاه قهوه، دانه بزرگی است که برای نوشیدن و دم کردن آن باید آن را آسیاب نمود. برای آسیاب دانه های قهوه از دستگاه آسیاب قهوه استفاده می شود. با پیشرفت تکنولوژی و ترویج میزان مصرف انواع قهوه ها و کافه ها، نیاز به آسیاب کردن سریع و راحت قهوه احساس می شود. با استفاده از دستگاه آسیاب قهوه می توان انواع قهوه را در میزان دلخواه و اندازه دلخواه توسط دستگاه آسیاب نمود.

بسته بندی انواع دستگاه آسیاب قهوه با پلاستوفوم

یونولیت بسته‌بندی دستگاه آسیاب قهوه برای بسته بندی انواع دستگاه های آسیاب قهوه مناسب است. دستگاه های آسیاب قهوه در انواع مختلفی شامل دستگاه آسیاب قهوه خانگی و دستگاه آسیاب قهوه برقی وجود دارند که هر یک از آنها در مدل مختلفی طراحی و ساخته می شوند. این دستگاه ها با توجه به نوع و مدلشان در جنس های مختلفی وجود دارند که برخی از آنها در برابر ضربه و فشار حساس و آسیب پذیر هستند. لذا بسته بندی درست و اصولی آنها دارای اهمیت زیادی است. اگر این دستگاه ها به درستی بسته بندی نشوند، حتماً در زمان جابه جایی آسیب می بینند و سپس به شرکت یا کارخانه تولیدکننده مرجوع می شود.

یونولیت بسته‌بندی دستگاه آسیاب قهوه چیست؟

پلاستوفوم یا یونولیت، محصولی است که در صنایع مختلف برای بسته بندی به کار می رود. شرکت ها یا کارخانه های تولیدکننده دستگاه آسیاب قهوه به سبب ویژگی های بسیار خوب یونولیت از این ماده برای بسته بندی دستگاه استفاده می کنند.

یونولیت دارای ساختاری است که حدود 90 الی 98 درصد آن هوا و مابقی آن پلاستیک می باشد. همین ساختار ویژه سبب شده است که این محصول بسیار سبک باشد و دارای خواص عایق سازی باشد. بد نیست که برای بسته بندی لوازم خانگی به ویژه لوازم برقی از متریالی استفاده شود که عایق باشند. بدین ترتیب محصولات بسته بندی شده توسط آنها از رطوبت و تغییرات دمایی در امان خواهند بود و دچار مشکل نخواهند شد.

دلایل انتخاب پلاستوفوم برای بسته بندی آسیاب قهوه

یونولیت بسته‌بندی دستگاه آسیاب قهوه به چندین دلیل برای بسته بندی این محصول انتخاب می شود:

  • دستگاه آسیاب قهوه نسبت به ضربه و فشار حساس است. بنابراین نیاز است که با یک محصول ضدضربه و مقاوم بسته بندی شود. یونولیت دارای این ویژگی است.
  • یونولیت، عایق رطوبت است و نمی گذارد که رطوبت از آن رد شود و به دستگاه نفوذ کند.
  • اگر دستگاه آسیاب قهوه در زمان جابه جایی تکان بخورد، حتماً صدمه می بیند. ممکن است این صدمه ظاهری باشد و یا صرفاً مربوط به عملکرد آن باشد. یونولیت سبب می شود که دستگاه آسیاب قهوه به صورت فیکس قرار بگیرد و تکان نخورد و خراب نشود.
  • یونولیت برای بسته بندی انواع دستگاه های آسیاب قهوه، به صرفه و اقتصادی است و سبب افزایش هزینه های بسته بندی نمی شود.
  • یونولیت بسته‌بندی دستگاه آسیاب قهوه ، قابل بازیافت می باشد. بنابراین از محصولی در بخش بسته بندی در کارخانه استفاده می شود که قرار نیست به محیط زیست صدمه ای بزند.
  • پلاستوفوم بسیار ماندگار و بادوام است. بنابراین در صورت طولانی ماندن در داخل کارتن بسته بندی دستگاه آسیاب قهوه، خراب نمی شود و این مسئله، یک حسن بزرگ است و آن را اقتصادی تر می کند.
  • اگر کارتن های بسته بندی دستگاه آسیاب قهوه در انبار در معرض سرما و گرمای شدید قرار بگیرند، در صورتی که با استفاده از محصولات مناسبی مانند یونولیت بسته بندی شده باشند، صدمه نمی بینند.

قیمت یونولیت بسته‌بندی دستگاه آسیاب قهوه

این محصول برای بسته بندی انواع دستگاه های آسیاب قهوه، اقتصادی است. اما قیمت دقیق آن به عوامل مختلفی مانند ابعاد پلاستوفوم بسته بندی دستگاه آسیاب قهوه، دانسیته پلاستوفوم بسته بندی دستگاه آسیاب قهوه، کیفیت پلاستوفوم بسته بندی دستگاه آسیاب قهوه و … بستگی دارد.

برخی از کارخانه ها، این محصولات را با نرخ کمتر و برخی دیگر با نرخ بیشتری ارائه می کنند. با توجه به اینکه تولیدکنندگان از چه متریالی برای تولید یونولیت استفاده کنند و چگونه و با چه دستگاه هایی به تولید این محصول اقدام کنند، نرخ متفاوتی را برای آن درنظر می گیرند.

کلام آخر

یونولیت بسته‌بندی دستگاه آسیاب قهوه ، برای حفاظت از این دستگاه بسیار عالی می باشد. دستگاه آسیاب قهوه به گونه ای قهوه را آسیاب می کند که تمام عطر و طعم آن حفظ شود. این دستگاه در دو نوع برقی و دستی وجود دارد که هر یک از آنها به ویژه نوع برقی آن به بسته بندی مناسب و اصولی نیاز دارند.

کارخانه ها و شرکت ها برای اینکه بتوانند تولیدات خود را با حفظ کیفیت ظاهری و سلامت ساختاری به دست مصرف کننده برسانند، باید از بهترین متریال برای بسته بندی آنها استفاده کنند. توجه به بسته بندی مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است.

یونولیت بسته‌بندی دستگاه آسیاب قهوه برای بسته بندی انواع دستگاه ها مورداستفاده قرار می گیرند. نتیجه استفاده از یونولیت برای بسته بندی انواع دستگاه های لوازم خانگی به اندازه ای مثبت بوده است که حتی در کشورهای خارجی برای بسته بندی این محصولات از پلاستوفوم یا یونولیت استفاده می کنند.

پلاستوفوم دارای انعطاف پذیری بالایی است و این مسئله سبب شده است که بتوان آن را برای بسته بندی دستگاه آسیاب قهوه به صورت سفارشی تولید نمود. ساخت سفارشی یونولیت برای بسته بندی این دستگاه، کیفیت بسته بندی و ایمنی بسته بندی را افزایش می دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید و قیمت یونولیت در چالوس

خرید و قیمت یونولیت در چالوس

خرید و قیمت یونولیت در چالوس را بررسی نموده و با دستاوردهای استفاده از این محصول در کاربردهای مختلف آشنا می شویم. یونولیت یا پلاستوفوم

مشاهده »