یونولیت بسته بندی پرینتر

یونولیت بسته بندی پرینتر
دسته بندی:
چکیده محتوا
یونولیت بسته بندی پرینتر

یونولیت بسته بندی پرینتر متناسب با ابعاد و شکل پرینتر ساخته می شود تا دقیقاً فیکس این محصول باشد و از آن در زمان جابه جایی محافظت کند.

پرینتر، دستگاه فوق العاده حساسی است که با کوچکترین ضربه یا لرزش و تکانی دچار آسیب دیدگی می شود. این مسئله سبب می شود که تولیدکنندگان این دستگاه نسبت به بسته بندی آن بسیار حساس باشند و از متریال مناسبی برای بسته بندی آن استفاده کنند.

پرینتر چیست؟

پرینتر، یک دستگاه بسیار ضروری برای شرکت ها و ادارات می باشد. بسیاری از دانشجویان، اساتید، کارمندان، ارباب رجوعان و … برای پرینت اسناد و فایل های خود به دستگاه پرینتر نیاز دارند. پرینتر که در زمان فارسی چاپگر نامیده می شود، یکی از محصولات جانبی رایانه ای است که قطعاً تمامی افراد در طول مدت زندگی خود به آن نیاز پیدا می کنند.

این دستگاه ها که با استفاده از یونولیت بسته بندی پرینتر بسته بندی می شوند، توسط پخش قطرات ریز جوهر بر روی کاغذ توسط حفره های بسیار ریزی که در هد موجود است، سبب ایجاد تصاویر سیاه و سفید و رنگی می شود.

رنگ های اصلی در چاپگر جورافشان شامل رنگ قرمز و زرد و آبی است. همچنین رنگ سیاه در این دستگاه وجود دارد که برای ایجاد تصاویری با رنگ مشکی مورداستفاده قرار می گیرد. این اساس کار پرینترهای جوهرافشان می باشد. پرینترهای دیگر با توجه به نوع خود دارای مکانیزم متفاوتی هستند.

اهمیت بسته‌بندی دستگاه پرینتر

یونولیت بسته بندی پرینتر ، بهتر از هر متریال دیگری می تواند بسته بندی پرینتر را به خوبی انجام دهد و از این محصول محافظت کند. با تغییرات نرخ ارز و تورم شدید، نرخ انواع تجهیزات رایانه ای از جمله پرینتر افزایش پیدا کرد. بنابراین با آسیب دیدگی این محصولات در زمان جابه جایی، خسارت بالایی به تولیدکنندگان وارد می شود. چرا که قطعاً محصولات آسیب دیده به کارخانه یا شرکت مرجوع خواهند شد.

قطعاً در مسیر انتقال دستگاه های پرینتر از شرکت یا کارخانه به فروشگاه یا محل سفارش آن، بارها این محصولات در معرض فشار یا ضربه قرار خواهند گرفت. بنابراین با پیش بینی این مسئله باید نسبت به بسته بندی درست و اصولی آنها بی تفاوت نبود. حتی گذاشتن کارتن بسته بندی پرینتر بر روی سطوح یا زمین با اندکی شتاب، موجب آسیب دیدگی آن خواهد شد. لذا تولیدکنندگان باید با استفاده از برترین محصولات مانند یونولیت بسته بندی پرینتر به بسته بندی پرینتر اقدام کنند تا خیال خود را از عدم آسیب دیدگی آنها راحت کنند.

بسته‌بندی انواع چاپگر با استفاده از پلاستوفوم

یونولیت بسته بندی پرینتر برای بسته بندی انواع پرینتر مناسب است. همانطور که احتمالاً می دانید پرینتر در چندین نوع شامل پرینترهای جوهرافشان و پرینترهای لیزری وجود دارند. امروزه پرینترهای چند کاره مانند پرینترهای سه کاره به شدت مورداستفاده قرار می گیرند. پرینترهای قابل حمل، از پرینترهای دیگری هستند که به سبب جابه جایی راحت، پرطرفدار هستند. تمامی این پرینترها به بسته بندی مناسب نیاز دارند. زیرا هر یک از آنها نسبت به ضربه و فشار حساس می باشند و با کوچکترین ضربه ای، دچار آسیب دیدگی در بدنه یا قطعات داخلی خود می شوند که این مسئله در نهایت، اختلال در عملکرد را به دنبال خواهد داشت. لذا استفاده از بهترین متریال برای بسته بندی و توجه به اصول بسته بندی برای تمامی انواع پرینترها، ضرورت دارد.

هر یک از این پرینترها دارای مکانیزم متفاوتی برای چاپ اسناد و فایل ها هستند. اما عملکرد تمامی آنها به سلامت قطعات آنها وابسته است. کوچکترین ضربه یا فشاری می تواند منجر به قطع یک سیم داخل دستگاه شود و این مسئله صد درصد سبب عدم عملکرد صحیح پرینتر می شود. لذا بسته بندی باید اصولی و با توجه به این مسئله انجام شود.

ویژگی های یونولیت بسته بندی پرینتر

برای بسته بندی انواع تجهیزات مختلف می توان از متریال گوناگونی استفاده نمود. اما بسته بندی تجهیزات الکترونیکی اهمیت بیشتری دارد. لذا نباید برای بسته بندی آنها از هر محصولی استفاده نمود. قطعاً برای انتخاب متریال بسته بندی یک پرینتر نسبت به انتخاب متریال بسته بندی یک مجسمه، حساسیت بیشتری وجود دارد. بنابراین از بهترین محصول برای بسته بندی دستگاه پرینتر باید استفاده شود. بدین منظور می توان از یونولیت یا پلاستوفوم استفاده نمود که برتری آن نسبت به سایر متریال بسته بندی ثابت شده است. یونولیت از جهات زیر نسبت به سایر محصولات مخصوص بسته بندی برتر است:

  • وزن پلاستوفوم بسته بندی چاپگر پایین است و این مسئله موجب سنگین نشدن کارتن بسته بندی پرینتر می شود.
  • دوام یونولیت بسته بندی چاپگر بالا است و در صورت ماندن طولانی مدت یونولیت داخل کارتن، اصلاً از کیفیت آن کاسته نمی شود.
  • مقاومت یونولیت بسته بندی چاپگر بسیار بالا است و این مسئله سبب می شود که چاپگر در زمان جابه جایی هرگز دچار آسیب دیدگی نشود.
  • یونولیت بسته بندی پرینتر ، شیمیایی نیست و کار کردن با آن سبب نمی شود که مشکلی برای سلامتی افراد بوجود بیاید.
  • پلاستوفوم بسته بندی چاپگر ساختار ساده ای دارد و کار کردن با آن بسیار آسان است. لذا با سرعت بالایی می توان در کوتاهترین زمان، بسته بندی انواع چاپگر را انجام داد.
  • این محصول به فراوانی در کشور در دسترس است و تهیه کردن آن اصلاً مشکل نمی باشد.
  • از آنجایی که می توان این محصول را بازیافت نمود، دغدغه ای در ارتباط با به خطر افتادن محیط زیست ناشی از بسته بندی این تجهیزات با استفاده از پلاستوفوم وجود ندارد.
  • با توجه به اینکه پلاستوفوم مخصوص بسته بندی چاپگر به صورت سفارشی تولید می شود، در زمان استفاده از آن برای بسته بندی چاپگر، ضایعاتی تولید نمی شود.

قیمت یونولیت بسته بندی پرینتر

این محصول، بسیار ارزان است. لذا هزینه بسته بندی دستگاه های چاپگر با استفاده از یونولیت مناسب خواهد بود. قطعاً تولیدکنندگان این محصولات، این دغدغه را دارند که هزینه بسته بندی این محصولات کم شود تا در این اوضاع نابسامان اقتصادی بتوانند هزینه های خود را مدیریت کنند. با این تفاسیر، استفاده از یونولیت برای بسته بندی چاپگر، اقدامی اقتصادی است. تولیدکنندگان دستگاه پرینتر باید برای تهیه یونولیت به کیفیت آن توجه داشته باشند و یونولیتی را خریداری کنند که دارای بالاترین کیفیت باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید و قیمت یونولیت در چالوس

خرید و قیمت یونولیت در چالوس

خرید و قیمت یونولیت در چالوس را بررسی نموده و با دستاوردهای استفاده از این محصول در کاربردهای مختلف آشنا می شویم. یونولیت یا پلاستوفوم

مشاهده »