یونولیت محافظ حبه قندی

یونولیت محافظ حبه قندی
دسته بندی: ,
چکیده محتوا
یونولیت محافظ حبه قندی

یونولیت محافظ حبه قندی ، یکی از بهترین محصولات برای محافظت و مراقبت از کالاهای حساس و شکننده در ابعاد مختلف می باشد.

یکی از انواع محصولات تولیدی ایران یونولیت ، یونولیت محافظ حبه‌قندی می باشد. این نوع یونولیت در ابعاد 2 * 2 * 2 سانتی متر و 3 * 3 * 3 سانتی متر تولید می شود. این نوع یونولیت را می توان به صورت کیلویی خریداری نمود.

 

مشخصات یونولیت محافظ حبه قندی

یونولیت ، ماده ای بسیار سبک و بی اثر است که تنها در رنگ سفید تولید می شود و همین مسئله موجب شده است که آن را فیبر سفید بنامند. ویژگی های بسیار خوب یونولیت سبب شده است که آن را در صنایع مختلفی با اهداف گوناگون مورداستفاده قرار دهند.

یونولیت در انواع مختلفی تولید شده که یکی از آنها ، پلاستوفوم محافظ حبه‌قندی می باشد. پلاستوفوم محافظ حبه‌قندی در ابعاد کوچک تولید می شود. دانسیته پلاستوفوم محافظ حبه‌قندی معمولاً معادل 12 الی 20 می باشد. در واقع یونولیتی که دارای دانسیته کمتر یا بیشتر از این مقادیر باشد ، مناسب ساخت پلاستوفوم محافظ حبه‌قندی نمی باشد.

یونولیت محافظ حبه قندی به شکل مکعب مربع های بسیار کوچک است که هر ضلع آن 2 یا 3 سانتی متر می باشد. ظاهر این یونولیت موجب شده است که نام حبه‌قندی را برای آن درنظر بگیرند.

 

یونولیت محافظ حبه قندی

کاربرد پلاستوفوم محافظ حبه‌قندی

هدف استفاده از پلاستوفوم محافظ حبه‌قندی ، محافظت از محصولات شکننده و حساس است که بسیار آسیب پذیر هستند. این پلاستوفوم را داخل کارتن و یا جعبه بسته بندی محصولات ریخته تا پیرامون محصول را گرفته و با پر کردن فضاهای خالی داخل جعبه ، از محصول موردنظر در مقابل انواع ضربات و فشارها محافظت کند.

یونولیت محافظ حبه قندی به دلیل ساختار یونولیتی و ضربه گیری و فرم ارتجاعی خود در برابر ضربات و فشارهای وارده مقابله کرده و آنها را دفع می کند. مزیت پلاستوفوم محافظ حبه‌قندی این است که به دلیل سبک بودن موجب سنگین شدن کارتن یا جعبه های محصولات نمی شود و جابه جایی محصولات را دشوار نمی کند.

 

یونولیت محافظ حبه قندی

مزایای استفاده از پلاستوفوم محافظ حبه‌قندی

استفاده از این محصول دارای مزایای فراوانی است. با خرید باکیفیت ترین و مرغوب ترین پلاستوفوم های محافظ حبه‌قندی از مزایای زیر برخوردار خواهید شد :

– کاهش احتمال آسیب دیدگی انواع محصولات شکستنی و ظریف در زمان جابه جایی

– محافظت از محصولات در برابر رطوبت

– جابه جایی آسان بسته بندی محصولات به دلیل سبکی آنها

– مناسب بودن قیمت یونولیت محافظ حبه قندی

– عدم واکنش پلاستوفوم محافظ حبه‌قندی با مواد مختلف

– و …

با بررسی ها و مطالعاتی که بر روی این محصول صورت گرفته است به مزایای استفاده از آن پی برده اند. به همین دلیل استقبال بسیار بالایی از استفاده از این محصول شده است. بسیاری از صنایع بزرگ و کوچک با استفاده از پلاستوفوم محافظ حبه قندی ، محصولات خود را بسته بندی می کنند.

اهمیت بسته بندی درست محصولات با استفاده از محصولاتی با خاصیت ضدضربه از آن جهت است که ممکن است محصولات تولیدی شرکت ها و کارخانه ها در مراحل مختلفی از جابه جایی و انتقال دچار آسیب دیدگی شوند. لذا ضرورت دارد که با مناسب ترین شیوه از آنها محافظت نمود و بسته بندی آنها را به درستی انجام داد.

نحوه سفارش یونولیت محافظ حبه قندی

 

یونولیت محافظ حبه قندی

بسته بندی اصولی از محصولات به نوعی ارزش دادن به آنها است. شما با بسته بندی اصولی از محصولات خود با استفاده از بهترین متریال به آنها اعتبار می دهید. مسلماً محصولی که به خوبی بسته بندی شده باشد ، ارزشمند است. زیرا برای محصولات بی ارزش که کیفیت و ارزش آنچنانی ندارند ، ارزش قائل نشده که آنها را به صورت اصولی بسته بندی کنند. لذا بسته بندی درست محصولات ، نه تنها موجب حفاظت از آنها شده بلکه نوعی ارزش بخشیدن به محصول است.

برای سفارش این محصول با شماره های زیر تماس حاصل کنید :

02144801212

02156451660

09121398911

09122062720

بهترین تولیدکننده پلاستوفوم محافظ حبه‌قندی

مجموعه ایران یونولیت ، بهترین تولیدکننده یونولیت محافظ حبه قندی است که با استفاده از متریال درجه یک و مرغوب به ساخت این محصولات اقدام می کند. ایران یونولیت ، یکی از بزرگترین مجموعه های تولیدکننده یونولیت است که با استفاده از دستگاه های پیشرفته و جدید به تولید انواع یونولیت شامل یونولیت سقفی ، یونولیت دیواری ، یونولیت بسته بندی و … اقدام می کند.

ایران یونولیت با توجه به تجربه و تخصصی که در این زمینه دارد به خوبی می داند که چگونه به تولید این یونولیت ها اقدام کند تا محصول نهایی دارای کیفیت و استانداردهای لازم باشد. مهندسان و کارشناسان بزرگی بر تک تک مراحل تولید یونولیت نظارت می کنند و کیفیت کار را به صورت دقیق بررسی می کنند.

پلاستوفوم محافظ حبه‌قندی تولیدی ایران یونولیت ، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و به خوبی می تواند از انواع ظروف بلوری ، ظروف چینی ، لوازم چوبی ، لوازم برقی ، تجهیزات رایانه ای و … محافظت کند.

قیمت یونولیت محافظ حبه قندی

قیمت این محصول به صورت کیلویی تعیین می شود. تولیدکنندگان مختلف ، قیمت این محصولات را متفاوت تعیین می کنند. زیرا کیفیت مواد اولیه ای که برای تولید پلاستوفوم محافظ حبه‌قندی به کار می برند ، متفاوت است. هر اندازه که دانسیته پلاستوفوم محافظ حبه قندی بیشتر باشد ، قیمت آن بالاتر است. زیرا مقاومت آن بیشتر است.

بنابراین عوامل مختلفی در تعیین قیمت پلاستوفوم محافظ حبه‌قندی دخیل هستند. اما مسئله کلی این است که پلاستوفوم محافظ حبه‌قندی یک محصول مقرون به صرفه برای بسته بندی کالاهای گوناگون است.

کلام آخر

تولید یونولیت محافظ حبه قندی ، تحولی در عرصه بسته بندی محصولات است. زیرا با استفاده از یک محصول سبک و مقاوم که قیمت ناچیزی دارد می توان از انواع محصولات در برابر عوامل آسیب زا محافظت کرد.

خوشبختانه تولیدکنندگان مختلف با آگاهی از مزایایی که استفاده از این محصولات به منظور محافظت از تولیدات آنها دارد ، به استفاده از آن رغبت زیادی نشان داده اند. امید است که سایر تولیدکنندگان برای بسته بندی محصولات خود با استفاده از یک متریال زیست سازگار و قابل بازیافت ، پلاستوفوم محافظ حبه‌قندی را انتخاب کنند. پلاستوفوم محافظ حبه‌قندی درجه یک و استاندارد را از مجموعه ایران یونولیت خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید و قیمت یونولیت در چالوس

خرید و قیمت یونولیت در چالوس

خرید و قیمت یونولیت در چالوس را بررسی نموده و با دستاوردهای استفاده از این محصول در کاربردهای مختلف آشنا می شویم. یونولیت یا پلاستوفوم

مشاهده »