یونولیت بسته‌بندی جلوبندی پراید

یونولیت بسته‌بندی جلوبندی پراید
دسته بندی:
چیکید محتوا
یونولیت بسته‌بندی جلوبندی پراید

یونولیت بسته‌بندی جلوبندی پراید به منظور سالم رساندن این قطعه به دست مصرف کنندگان، مورداستفاده قرار می گیرد.

یونولیت برای بسته بندی قطعات و اجزای مختلفی از خودرو به کار می رود که یکی از آنها، جلوبندی خودرو است. پلاستوفوم پس از تست های مختلف به عنوان یکی از برترین متریال برای بسته بندی معرفی شده است. بنابراین صنعت بسته بندی با اطمینان از این مسئله ، از یونولیت برای بسته بندی متریال مختلف استفاده می کند.

آشنایی با جلوبندی Pride

قبل از بررسی ویژگی های یونولیت بسته‌بندی جلوبندی پراید با جلوبندی این خودرو بیشتر آشنا می شویم. سیستم جلوبندی پراید، سبب تسهیل حرکت خودرو در ناهمواری ها، چاله ها، پیچ جاده ها، دست اندازها و … می شود. جلوبندی، قطعه مهمی از خودروی پراید می باشد که تکان ها و لرزش های ایجاد شده در خودرو در زمان عبور از ناهموارهای را دفع می کند.

سیستم جلوبندی دارای اجزای مقاوم و مستحکمی است که می تواند با فشارها و نیروهای وارده، مقابله کند. هر یک از اجزای مختلف سیستم جلوبندی از اهمیت زیادی برخوردار هستند و در حرکت مطلوب خودرو، نقش مهمی دارند.

حفاظت از اجزای سیستم جلوبندی با استفاده از پلاستوفوم بسته بندی

با استفاده از یونولیت بسته‌بندی جلوبندی پراید می توان از این سیستم به خوبی محافظت نمود تا در زمان انتقال این سیستم از کارخانه به فروشگاه ها و مکانیکی ها و … مشکلی برای اجزای آن بوجود نیاید.

بدین ترتیب با بسته بندی سیستم جلوبندی پراید با استفاده از پلاستوفوم می توان از قطعاتی مانند فنر، کمک فنر، فرمان و میل فرمان، سیبک، سگ دست، طبق ها، میل موج گیر یا میل تعادل، شغال دست، اکسل، رام، فنر و … محافظت نمود. هر یک از این قطعات ممکن است در اثر وارد شدن ضربه یا فشار شدید در زمان جابه جایی دچار مشکل شوند و دیگر قابل استفاده نباشند. بنابراین تولیدکنندگان باید با استفاده از متریال مناسبی به بسته بندی جلوبندی این خودرو اقدام کنند.

آشنایی با یونولیت بسته‌بندی جلوبندی پراید

پلاستوفوم، تحت عنوان پلی استایرن انبساطی یا EPS شناخته شده است. در اغلب کشورهای مختلف دنیا از پلاستوفوم در حوزه های متعددی استفاده می شود. زیرا این ماده با ساختار و خواصی که دارد، کاربردهای فراوانی دارد و جایگزین مناسبی برای بسیاری از محصولات هستند.

پلاستوفوم، ماده ای سبک و متخلخل است که ویژگی های مثبت و منفی زیادی دارد. این پلیمر سفید رنگ می تواند برای ساختمان سازی، خودروسازی، ماکت سازی، بسته بندی، عایق سازی و … مورداستفاده قرار بگیرد. صنعت خودروسازی در بخش های مختلف از پلاستوفوم استفاده می کند که هر یک از آنها دارای اهمیت زیادی هستند. پلاستوفومی که در صنعت خودروسازی به کار می رود، باید از مشخصات استانداردی برخوردار باشد تا بتواند ایمنی و سلامت قطعات خودروی پراید را تأمین کند.

دلیل استفاده از یونولیت بسته‌بندی جلوبندی پراید

خودروی پراید، یکی از خودروهای محبوب و دوست داشتنی در ایران است که با وجود تمام نقاط ضعفی که دارد، انتخاب اول بسیاری از خریداران خودرو است. این خودرو چند سالی است که دیگر تولید نمی شود. اما شمار بالایی از خودروهای موجود در خیابان ها از نوع پراید هستند. بنابراین تقاضای زیادی برای خرید قطعات و لوازم یدکی های پراید وجود دارد.

اغلب قطعات خودرو برای عرضه به بازار به داشتن بسته بندی مناسبی نیاز دارند که در زمان جابه جایی و حمل و نقل آسیب نبینند و دچار مشکل نشوند. جلوبندی خودروی پراید نیز باید با استفاده از متریال مناسبی بسته بندی شوند. اگر از ماده مناسبی برای بسته بندی اجزای خودرو استفاده نشود، این قطعات شکسته یا قر می شوند. در این حالت، خسارت زیادی به کارخانه داران یا خریداران وارد می شود. لذا کارخانه داران نباید به بسته بندی مناسب قطعات و لوازم یدکی های تولیدی خود بی تفاوت باشند.

مزایای استفاده از پلاستوفوم برای بسته بندی قطعات Pride

یونولیت بسته‌بندی جلوبندی پراید، گزینه خوبی برای مراقبت از این محصولات در مقابل عوامل مختلف است و بهترین ایده برای بسته بندی این قطعه می باشد:

  • پلاستوفوم دارای وزن اندکی است و کارتن دارای اجزای جلوبندی را از آنچه که هست، سنگین تر نمی کند.
  • این محصول، در نقش محافظی از جلوبندی پراید است تا فشار کارتن های دیگر قطعات که بر روی این کارتن قرار می گیرند، موجب خرابی یا آسیب دیدگی نشود.
  • محافظت از جلوبندی پراید به دلیل مقاومت صد درصدی یونولیت، عالی خواهد بود. زیرا پلاستوفوم، عایق ضربه است.
  • رطوبت و آب، جلوبندی پراید را خراب می کند. زیرا این محصولات توسط پلاستوفوم بسته بندی شده اند.
  • یونولیت بسته‌بندی جلوبندی پراید به آسانی قابل خرید است. زیرا در صورت سفارش، تولیدکنندگان آن را در حجم بالا در کمترین زمان تولید خواهند کرد.
  • پلاستوفوم مانع از جذب آب و رطوبت به داخل بسته بندی جلوبندی می شود و از آسیب دیدن آنها از این نظر جلوگیری می کند.
  • پلاستوفوم می تواند به آسانی مورداستفاده قرار بگیرد. زیرا کار با آن راحت است و نیازی به آموزش دادن نیروهای کار نمی باشد.
  • قطعات جلوبندی خودرو که بسیار مقاوم هستند. اما پلاستوفوم با مقاومت بسیار خوبی که در برابر سرما و گرما دارد نمی گذارد که مشکلی برای قطعات جلوبندی پراید در اثر سرما و گرمای شدید ایجاد شود.
  • یونولیت تا حدودی عایق حرارت است و مانع از سوختن اجزای پلاستیکی جلوبندی پراید می شود.
  • احتمال آسیب دیدن قطعات جلوبندی خودروی پراید، با وجود پلاستوفوم به شدت کاهش پیدا می کند.
  • بسته بندی جلوبندی پراید با استفاده از پلاستوفوم، بسیار شکیل و زیبا خواهد بود.

قیمت یونولیت بسته‌بندی جلوبندی پراید

نیازی به پرس و جو درباره قیمت پلاستوفوم جلوبندی پراید نمی باشد. زیرا به طور کلی پلاستوفوم ارزان قیمت است و یکی از به صرفه ترین متریال برای بسته بندی می باشد. قیمت پلاستوفوم با توجه به افزایش قیمت دلار و سکه در روزهای اخیر، احتمالاً افزایش داشته باشد. اما اطمینان داشته باشید که با انتخاب یونولیت تضمین نموده اید که جلوبندی پراید در زمان جابه جایی دچار مشکل نشود. عوامل مختلف در تعیین قیمت ها دخیل هستند که مهمترین آنها شامل ابعاد، کیفیت متریال اولیه، فشردگی، حجم سفارش ارائه شده و … می باشند. با استفاده از مرغوب ترین و فشرده ترین یونولیت می توان بسته بندی اجزای خودروی پراید را انجام داد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یونولیت کلاه ایمنی

یونولیت کلاه ایمنی

یونولیت کلاه ایمنی ، محصولی ایده آل برای محافظت از سر در زمان دوچرخه سواری، اسکیت و سایر بازی ها و تفریحات ورزشی است. با

مشاهده »