قیمت دستگاه cnc یونولیت

دستگاه cnc یونولیت
دسته بندی:
چکیده محتوا
قیمت دستگاه cnc یونولیت

آیا می دانید ، دستگاه cnc یونولیت دارای چه کاربردی است ؟ قیمت این دستگاه چگونه می باشد ؟ یونولیت ها به عنوان یکی از پرکاربردترین مواد پلیمری در بسیاری از صنایع به ویژه ساختمان سازی معرفی می شود . فوم ها توسطِ ویژگی های خارق العاده ای چون ؛ وزن کم ، قابلیت بازیافت ، ایستادگی در مقابل فشار و ضربه ، مقاومت در برابر حرارت ، صوت و قیمت مناسب جایگزین بسیار خوبی برای مصالح سنتی شناخته شده است .

دستگاه cnc یونولیت
دستگاه cnc یونولیت

بلوک یونولیت مادر در سه مرحله اصلی پیش انبساط ، تثبیت و قالب گیری تولید می گردند . در پایان فوم ها توسطِ دستگاه برش CNC به انواع فوم سقفی ، دیواری و … قسم بندی می شوند .

دستگاه CNC یونولیت چیست ؟

می توانیم بگوییم ، که دستگاه cnc یونولیت یک فرز صنعتی بوده ، که به کمک نرم افزارهای کامپیوتری کنترل می گردد . از سویی نیروی انسانی هیچ گونه دخل و تصرفی در شیوه برش و شکل دهی به اشیاء را ندارد .

هم اکنون انواع گوناگونی از دستگاه های سی ان سی وجود دارد ، که رایج ترین و پرکاربردترین آن ها دربرگیرنده مواردی همانند ؛ دستگاه فرز cnc، دستگاه cnc برش پلاسما ، دستگاه سی ان سی حکاکی ، دستگاه سی ان سی چوب ، دستگاه cnc فلز، و … می باشند .

این نوع دستگاه ها می توانند ، هم به صورت عمودی و هم افقی تهیه شوند و از مهم ترین مزیت آن ها موارد زیر می باشد ؛

  1. از دقّت بالایی برخوردار می باشند .
  2. امکان به روز نمودن ماشین ها وجود دارد .
  3. شما می توانید به صورت همیشگی از دستگاه ها استفاده کنید .
  4. دستگاه cnc یونولیت برای اپراتور خطرات بسیار کمی دارد .
  5. سرعت عمل بسیار زیادی در مقایسه با ابزارهای دستی خواهد داشت .
  6. عیب یابی ماشین آلات توسطِ نرم افزارهای کامپیوتری صورت می گیرد ‌.

انواع دستگاه های برش یونولیت را بشناسید

به حالت کلی و با توجه به ساختار متخلخل یونولیت ها می توان ، از انواع گوناگون ابزارهای تیز و برنده جهتِ برش و تغییر شکل یونولیت ها بهره گرفت . در مجموع درون شرکت ها و کارخانجات تولید فوم از دستگاه cnc یونولیت و المنت های برقی بهره می گیرند .

این نوع از دستگاه ها مزیت های بسیاری در دِل خود جای داده است ، که ما در ادامه متن بدان ها خواهیم پرداخت ؛

  1. از قابلیت برش سه بعدی و چند بعدی برخوردار است .
  2. برش فوم ها کاملاً یکپارچه و با دقّت صورت می گیرد .
  3. سرعت عمل برش فوم ها بسیار بیشتر از ابزار سنتی و دستی پیش می رود .
  4. این دستگاه ها می توانند ، به حالت اتوماتیک عمل نموده و برش یونولیت ها را انجام بدهند .

عوامل تأثیرگذار برروی قیمت دستگاه سی ان سی یونولیت

قیمت دستگاه cnc یونولیت چون انواع تجهیزات صنعتی دیگر می تواند ، تحت تأثیر فاکتورها و عوامل گوناگونی باشد و به همین خاطر نمی توانیم ، قیمت مقطوعی برای آن ها در نظر گرفت . حال از مهم ترین فاکتورهای مؤثر برروی قیمت این نوع دستگاه ها عبارت است از ؛

  1. تعداد محورهای دستگاه سی ان سی

هرچه که تعداد محورهای این دستگاه بیشتر باشد ، از قیمت بیشتری برخوردار خواهد بود . زیرا افزایش تعداد محورها به معنای متفاوت بودن قابلیت های دستگاه سی ان سی است ! یک دستگاه سه محوره امکانات محدودتری به نسبت یک دستگاه پنج محوره در اختیار شما قرار خواهد داد .

بنابراین در زمانِ خرید دستگاه cnc یونولیت به تعداد محورهای آن توجه ویژه ای داشته باشید .

  1. شرکت تولید کننده دستگاه سی ان سی

هم اکنون برندهای بسیاری در اقصاء نقاط جهان وجود دارد ، که در زمینه تولید تجهیزات صنعتی فعالیت می کند . در این میانه ها افزایش یا کاهش قیمت می تواند ، تحت تأثیر برند تولید کننده محصول باشد . خرید دستگاه های سی ان سی یونولیت سقفی از برندهای شناخته شده و معتبر می تواند ، هزینه هایی بیشتر داشته باشد .

ولی هرچه که شما هزینه بیشتری در راستای خرید صرف کنید ، قطعاً دستگاه خوبی نصیب حال شما خواهد شد .

  1. آپشن ها و امکانات دستگاه

هریک از انواع دستگاه برش یونولیت ، فلزات و چوب یا … می توانند ، آپشن هایی متفاوت در دِل خود جای بدهند . هرچه که تعداد امکانات تعبیه شده در دستگاه بیشتر باشد ، از قیمت بالاتری برخوردار خواهد بود .

  1. نوع کنترلر CNC

کنترلر CNC از حائز اهمیت ترین قطعات محسوب می شود ، که می تواند به حالت مدار بسته و مدار باز باشد و از ساختار و عملکرد متفاوتی برخوردار باشد . این قطعه به واسطه ی برندهای گوناگونی تولید می گردد ، که معروف ترین آن ها فانوک ، زیمنس است .

از سایر عواملی که می تواند ، برروی قیمت دستگاه cnc یونولیت اثرگذار باشد ، قیمت ارز و نوسانات آن ، مقدار عرضه و تقاضا و واردات ، اندازه و سایز دستگاه ، توان دستگاه و ..‌. است .

بیشتر بخوانید: یونولیت بسته بندی

نکات مهم در خرید دستگاه سی ان سی یونولیت

هرچند که یونولیت بسته بندی می تواند ، قالب بندی هایی متفاوت داشته باشد و یا به حالت ورقه ای تولید می گردد ، ولی برای برش یونولیت سقفی و … باید از دستگاه cnc یونولیت استفاده نمود . برای تهیه دستگاه یونولیت سی ان سی بایستی به نکات و فاکتورهای گوناگونی توجه داشت ، که عبارت است از ؛

  • تعداد محور دستگاه
  • مدّت زمان گارانتی و نصب آن
  • دقّت عمل دســــتگاه سی ان سی
  • ولتاژ مصرفی و مورد نیاز دستگاه
  • جنس بدنه سی ان سی و جنس ستون ها
  • افقی یا عمـــودی بودن دستـــــگاه CNC
  • توان و قدرت دستگاه بر مبنی اسب بخار
  • تعداد الکتروموتور بهره گیری شده درون دستگاه

سخن آخر

دستگاه cnc یونولیت نوعی دستگاه برش محسوب می شود ، که به واسطه کامپیوتر کنترل گردیده و می تواند ، یونولیت ها را در ابعاد و اندازه هایی دلخواه با بالاترین دقّت عمل برش بدهد .

قیمت این نوع از دستگاه ها می تواند ، تحت تأثیر فاکتورها و عوامل گوناگونی چون ؛ تعداد محورها ، توان دستگاه و امکانات آن و … باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید و قیمت یونولیت در چالوس

خرید و قیمت یونولیت در چالوس

خرید و قیمت یونولیت در چالوس را بررسی نموده و با دستاوردهای استفاده از این محصول در کاربردهای مختلف آشنا می شویم. یونولیت یا پلاستوفوم

مشاهده »