قیمت روز یونولیت دیواری

قیمت روز یونولیت دیواری را در سایت ایران یونولیت بخوانید.
دسته بندی:
چیکید محتوا
قیمت روز یونولیت دیواری

یونولیت دیواری یا همان پلاستوفوم دیواری، به‌ نوعی یونولیت می‌گویند که در دیوارها استفاده می‌شود. این یونولیت‌های دیواری ممکن است در بخش‌های مختلف یک دیوار به‌کاربرده شوند اما آنچه حائز اهمیت است این است که هدف شما از استفاده از یونولیت دیواری چیست؟ استفاده در درز میان دو دیوار، استفاده به‌عنوان زیبا ساز دیوار، استفاده در بلوک‌های درونی دیوار چه سیمانی و چه سفالی و… از کاربردهای مهم این نوع یونولیت است.

قیمت روز یونولیت دیواری را در سایت ایران یونولیت بخوانید.

ویژگی‌های یونولیت دیواری مناسب

این فوم‌ها بر اساس ضخامت و چگالی ( میزان ماده مصرفی درون فوم) دسته‌بندی می‌شوند. برای مثال نوعی یونولیت دیواری وجود دارد که ضخامت آن سه سانتی‌متر است. چگالی یا همان دانسیته این ماده نیز ده می‌باشد. بنابراین می‌توان گفت ده کیلوگرم مواد خالص در یک مترمکعب از این یونولیت استفاده‌شده است. قیمت و سایز یونولیت دیواری بسیار وابسته به ضخامت و دانسیته یونولیت است. البته شما می‌توانید این نوع یونولیت را با قیمت پایین‌تری نیز خریداری کنید اما اگر هدف شما کیفیت و امنیت است پیشنهاد می‌کنم از این کار دوری‌کنید.

در برخی موارد نیز بهتر است دانسیته یونولیت دیواری پایین باشد. برای مثال زمانی که هدف شما درزگیری انقطاع میان دو دیوار است، بهتر است یونولیت دیواری با دانسیته کمتر و به‌اصطلاح دارای ناخالصی استفاده کنید. لازم به ذکر است ویژگی‌های این دو نوع با یکدیگر تفاوت بسیاری دارد و حتماً نیاز است که یک مهندس یونولیت‌ها را واکاوی کند. برای مثال پلاستوفوم دارای ناخالصی عایق گرما و سرما نیست ولی یونولیت دیواری بدون ناخالصی عایقی بسیار خوب برای ساختمان شماست.

خرید یونولیت دیواری

ایران کشوری است که هر روز شاهد تورم چشمگیر است. قیمت‌ها روزانه تغییر می‌کنند. بنابراین بهتر است به استفاده از اطلاعاتی که در این مقاله به شما داده شد، به بازار بروید و به‌طور میدانی قیمت بگیرید. یادتان باشد ارزان‌ترین جنس لزوماً بهترین جنس نیست!!!

همچنین می‌توانید یونولیت دیواری مناسب و مرغوب را از ایران یونولیت تهیه کنید. برای اطلاع از قیمت یونولیت (پلاستوفوم) دیواری با همکاران ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یونولیت کلاه ایمنی

یونولیت کلاه ایمنی

یونولیت کلاه ایمنی ، محصولی ایده آل برای محافظت از سر در زمان دوچرخه سواری، اسکیت و سایر بازی ها و تفریحات ورزشی است. با

مشاهده »