مرکز فروش یونولیت (پلاستوفوم) در تهران

دسته بندی:
چیکید محتوا
مرکز فروش یونولیت (پلاستوفوم) در تهران

هم وطنان و همشهریان عزیز در استان تهران و کلان شهر تهران

مرکز فروش یونولیت در تهران را ایران یونولیت اعلام کرده و با تماس با این مجموعه از تنوع تولید پلاستوفوم و یونولیت خبر دار شوید.

 

 

مرکز فروش یونولیت در تهران ایران یونولیت با سابقه ای درخشان و توان تولید بسیار بالا در سال 600 تن مواد خالص حضور شما عزیزان اعلام میگردد.

سابقه مجموعه تولیدی صنعتی ایران یونولیت همکاری با شرکت های معتبر و بزرگ ایرانی و خارجی و صد البته از آن مهمتر تداوم کار با این شرکتها در تجربه سی ساله ما میباشد .

در مرکز فروش یونولیت و پلاستوفوم در تهران شما قادر به تهیه انواع یونولیت از جمله موارد ذیل خواهید شد .

فروش یونولیت و پلاستوفوم در تهران

الف – یونولیت و پلاستوفوم ورقی و ورقه ای در ضخامت های مختلف از 0.8 سانت الی ضخامت 125 سانت در عرض و طول دلخواه خود باشد .

ب- یونولیت و پلاستوفوم برش خورده توسط سی ان سی و یا برش با لیزر در طرح و ابعاد مورد نظر خود

ج- یونولیت و پلاستوفوم قالبی با ساخت قالب و قالبسازی مناسب با محصولی که درخواست بسته بندی و ارائه به بازار را دارید

لازم بذکر است در مواردی که به تعداد کم محصول بسته بندی مورد نیاز است امکان ساخت با روش فرز کاری میباشد و هزینه ساخت قالب بعلت تعداد کم بصرفه اقتصادی نیست.

د- انواع یونولیت و پلاستوفوم جهت مصرف ساختمانی که دو نوع سقفی ساختمانی و ورقهای درزانقطاع ورق 3 سانت و ورق 5 سانت و ورق 10 سانت و 20 سانت میباشد .

یونولیتت و پلاستوفوم سقفی ساختمانی 25 و 20 در طول دو متر و عرض 50 و یا عرض 80 و یا 66 سانت ارائه میگردد.

در مرکز فروش یونولیت و پلاستوفوم در تهران قادر به تهیه مناسبترین قیمت یونولین 10 سانتی و قیمت ورق یونولیت 3سانتی و 5 سانتی خواهید بود .

مرکز فروش یونولیت در تهران و شرکت تولیدی صنعتی ایران یونولیت در اکثر شهر های ایران عزیز نمایندگی داشته و شما عزیزان میتوانید با مراجعه و یا تماس با همکاران ما در اکثر شهر های ایران عزیز از مرکز فروش و تولید یونولیت و پلاستوفوم در شهر خود بهره مند شوید .

مرکز فروش پلاستوفوم و یونولیت در تهران خواهشمند است از راههای تماس با ما ارتباط بر قرارنموده و از مرکز فروش یونولیت در تهران و در ایران بهره مند شود .

جهت تبادل اطلاعات وثبت سفارش خواهشمند است از طریق راههای تماس با ما ارتباط بر قرار بفرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وزن انواع سقف ساختمانی

وزن انواع سقف ساختمانی

وزن انواع سقف ساختمانی بر اساس فاکتورهای مختلفی محاسبه می شود. اغلب سقف های جدید، سبک و مقاوم هستند. یکی از قسمت های مهم ساختمان،

مشاهده »