اجرای یونولیت عایق برای کابین آسانسور

یونولیت عایق برای کابین آسانسور
دسته بندی:
چکیده محتوا
اجرای یونولیت عایق برای کابین آسانسور

یونولیت عایق برای کابین آسانسور مورداستفاده قرار می گیرد. در این مقاله به بررسی دلایل استفاده از این مصالح برای آسانسور می پردازیم.

از یونولیت ، استفاده های مختلفی می شود که یکی از آنها عایق کاری مکان های مختلف می باشد. پلاستوفوم ، عایق رطوبت و صدا است و به همین دلیل در آسانسور مورداستفاده قرار می گیرد. برای کاهش صدای آسانسور از روش های مختلفی استفاده می شود.

کاهش صدای آسانسور با اقداماتی نظیر عایق کاری آن ، سرویس های ماهانه ، رفع عیوب آن ، طراحی مکان مناسبی برای احداث آسانسور و … انجام می شود. با بررسی های صورت گرفته مشخص شده است که عایق کاری آسانسور با استفاده از متریالی مانند یونولیت ، تأثیر زیادی در کاهش صدای آن دارد.

آشنایی با یکی از بهترین روش های عایق‌کاری آسانسور

استفاده از یونولیت عایق برای کابین آسانسور با هدف کاهش صدای پخش شده از آن ، صورت می گیرد. یونولیت که ماده ای پلیمری است ، امکان عایق سازی آسانسور و ممانعت از خروج صدای آن به بیرون را دارا می باشد.

نام یونولیت ، پلی استایرن انبساطی می باشد که از خصوصیات بسیار خوبی برخوردار است که برخی از آنها سبب مناسب کردن یونولیت برای استفاده در کابین آسانسور شده است. استفاده از یونولیت در ساختمان سازی به بخش های مختلفی مربوط می شود که یکی از آنها ، کابین آسانسور است.

اگر کابین آسانسور عایق کاری شود ، هیچگونه صدایی از آسانسور در زمان بالا و پایین شدن به بیرون انتقال پیدا نمی کند. بنابراین آرامش ساکنین حفظ می شود.

کاهش صدای آسانسور با روش های مؤثر و کاربردی

کاهش صدای آسانسور ، یکی از دغدغه های افرادی است که در آپارتمان ها و برج ها زندگی می کنند. صدای آسانسور ممکن است مربوط به موتور یا سیستم کابل آن باشد. برای رهایی از شر این صدای آزاردهنده ، راهکارهایی وجود دارد که برخی از آنها در زمان احداث آسانسور و برخی دیگر پس از احداث آسانسور قابل اجرا است.

اگر کابین آسانسور به خوبی عایق کاری شود ، احتمال شنیده شدن صدای آسانسور در زمان بالا و پایین شدن آن به کمترین میزان ممکن می رسد. برای عایق کاری کابین و دیوارهای نزدیک به آسانسور باید از عایق صوت بسیار قوی استفاده کرد تا توان ممانعت از عبور صدا را دارا باشد.

کاربرد یونولیت عایق برای کابین آسانسور

یونولیت با ویژگی های بسیار خوب خود توانسته است تولیدکنندگان و سازندگان را متقاعد کند که در زمینه های مختلف از آن استفاده کنند. سازندگان و نصابان آسانسور نیز از این عایق استفاده نموده تا کابین آسانسور را عایق کاری کنند. یونولیت برای مقابله با صوت ، رطوبت ، ضربه ، حرارت و … مناسب است.

یونولیت می توانند بر روی دیوارهای کابین و یا سقف و کف کابین به کار رود. شدت عایق سازی یونولیت با توجه به خصوصیات آن متفاوت است. عایق کاری با یونولیت نه تنها در ممانعت از عبور صدا ، تأثیر دارد بلکه سبب جلوگیری از رطوبت و نم می شود. همچنین عایق کاری کابین آسانسور سبب می شود که دمای کابین آسانسور مهار شده و از ایجاد آتش سوزی ممانعت به عمل آورده شود.

لذا استفاده از یونولیت عایق برای کابین آسانسور ، مزایای زیادی دارد و در ایمن سازی بیشتر آن تأثیرگذار است. یونولیت با ویژگی های خوبی مانند انعطاف پذیری زیادی که دارد ، به آسانی در کابین آسانسور کار گذاشته می شود و استفاده از آن ، هیچ دشواری ندارد.

مقاله پیشنهادی: راهنمای خرید یونولیت ماکت سازی

یونولیت به جز عایق سازی کابین آسانسور چه کاربردهایی دارد ؟

استفاده از یونولیت عایق برای کابین آسانسور ، یکی از کاربردهای یونولیت است. یونولیت دارای کاربردهای دیگری است که به آنها اشاره می کنیم. صنعت بسته بندی برای بسته بندی ، ماده ای بهتر از یونولیت را سراغ ندارد. با استفاده از یونولیت می توان انواع تولیدات کارخانه ها در هر ابعاد و هر جنسی را بسته بندی کرد.

خودروسازی در بخش های مختلف از یونولیت استفاده می کند. یونولیت هایی که دارای فشردگی زیادی هستند ، موردتوجه خودروسازان هستند. بسته بندی قطعات یدکی و تجهیزات خودرو با استفاده از یونولیت انجام می شود.

استفاده از یونولیت عایق برای کابین آسانسور ، یکی از کاربردهای یونولیت در ساختمان سازی است. اجرای کف ، اجرای سقف ، احداث دیوار ، پر کردن فضاهای خالی فونداسیون و … سایر کاربردهای یونولیت در ساختمان هستند.

چگالی یونولیت مورداستفاده برای دیوار ،سقف ، کابین آسانسور و … متفاوت از یکدیگر است. هر اندازه که چگالی یونولیت بالاتر باشد ، تأثیر پررنگ تری در عایق سازی صوتی و حرارتی و رطوبتی و … خواهد داشت.

با بهره گیری از یونولیت می توان به دستاوردهای مهمی در ساختمان سازی دست پیدا کرد. اگر کاری که یونولیت انجام می دهد را از دیگر مصالح بخواهید ، هزینه زیادی به خود تحمیل می کنید. یونولیت نه تنها از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است ، بلکه قیمت پایینی دارد و برای ساختمان سازی ، بسیار مناسب است.

قیمت پلاستوفوم به کار رفته در کابین آسانسور

یونولیت عایق برای کابین آسانسور ، هزینه زیادی ندارد. در واقع این روش ، آسان ترین و اقتصادی ترین راه برای عایق سازی کابین می باشد. اگر یونولیت به کار رفته برای عایق سازی کابین دارای ضخامت زیاد و فشردگی بالا باشد ، قیمت بالاتری خواهد داشت. البته قیمت بالای چنین یونولیتی بدان معنا نیست که استفاده از یونولیت برای عایق کاری کابین ، اقتصادی نیست. منظور از بالا بودن قیمت چنین یونولیتی ، بالا بودن قیمت آنها نسبت به یونولیت های نازک و با دانسیته کم است. وگرنه در مقرون به صرفه بودن یونولیت ، جای شک و تردید نیست.

خرید بهترین یونولیت برای استفاده در کابین‌آسانسور

یونولیت عایق برای کابین آسانسور را از بزرگترین تولیدکننده یونولیت خریداری کنید. ایران یونولیت ، تخصص تولید یونولیت بر اساس روش های نوین را دارا می باشد. یونولیتی که این مجموعه تولید می کند از ساختار بسیار مستحکمی برخوردار است. به همین دلیل برای استفاده در بخش های مختلف ساختمان سازی مناسب است. کابین آسانسور باید به خوبی از جهات مختلف عایق شود تا آرامش و ایمنی ساکنین ساختمان را به دنبال داشته باشد. یونولیت ، دستیابی به این هدف مهم را ممکن می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید و قیمت یونولیت در چالوس

خرید و قیمت یونولیت در چالوس

خرید و قیمت یونولیت در چالوس را بررسی نموده و با دستاوردهای استفاده از این محصول در کاربردهای مختلف آشنا می شویم. یونولیت یا پلاستوفوم

مشاهده »