بسته‌بندی یونولیتی ساعت دیواری

بسته‌بندی یونولیتی ساعت دیواری
دسته بندی:
چکیده محتوا
بسته‌بندی یونولیتی ساعت دیواری

بسته‌بندی یونولیتی ساعت دیواری سبب محافظت از این محصول حساس و ظریف می شود تا فشار و ضربه موجب شکستن آن نشود.

یکی از کالاهای ضروری برای خانه ها و محیط های کاری و سایر اماکن، ساعت می باشد. در هر خانه ای حتماً شاهد یک یا دو ساعت هستید. ساعت ها از هر نوعی که باشند، حساس و شکننده هستند. بنابراین اگر بسته بندی مناسبی نداشته باشند، قطعاً در مسیر ارسال از کارگاه یا کارخانه به مغازه یا خانه آسیب می بینند.

ساعت ها به اندازه ای حساس هستند که حتی در صورت بسته بندی مناسب هم ممکن است صدمه ببینند. لذا بی توجهی به بسته بندی مناسب ساعت قطعاً تولیدکنندگان ساعت را متضرر خواهد کرد.

آیا ساعت دیواری را می توان با پلاستوفوم بسته بندی کرد؟

بسته‌بندی یونولیتی ساعت دیواری ، یک بسته بندی ایمن و باکیفیت است. تنوع مدل ها و شکل های ساعت دیواری بسیار زیاد هستند. بنابراین نمی توان یک نوع یونولیت را برای بسته بندی تمامی ساعت های دیواری مورداستفاده قرار داد. تولید یونولیت برای انواع ساعت دیواری باید به صورت سفارشی و ویژه انجام شود.

ساعت دیواری در پیرامون یونولیت به خوبی قرار می گیرد و موجب می شود که در زمان جابجایی هیچ فشار و ضربه ای نتواند ساعت را خراب کند. هر نوع ساعتی را می توان با پلاستوفوم بسته بندی کرد و یک بسته بندی مقاوم و مستحکم را برای آنها ایجاد کرد.

ویژگی های بسته‌بندی یونولیتی ساعت دیواری

برخی از ساعت های دیواری دارای ظاهر ساده و برخی دیگر دارای ظاهر تجملاتی و ویژه ای هستند و به همین دلیل بیشتر آسیب پذیر هستند. یونولیت دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی است و این مسئله سبب می شود که از آن بتوان مطابق با شکل ساعت استفاده کرد. سفارش ساخت یونولیت ساعت دیواری موردنظر به کارخانه داده می شود تا یک بسته بندی شکیل و زیبا برای ساعت دیواری انجام شود.

این بسته بندی دارای مقاومت بالایی است. لذا در زمان جابه جایی در صورتی که فشار یا ضربه ای به کارتن ساعت وارد شود، اصلاً مشکلی برای آن بوجود نمی آید و ساعت سالم باقی می ماند. البته اگر شدت ضربه بسیار زیاد باشد، نمی توان انتظار داشت که ساعت دیواری سالم باقی بماند و دچار مشکل نشود.

بسته‌بندی یونولیتی ساعت دیواری ، سبک است. سبکی سبب می شود که جابه جایی ساعت بسیار آسان باشد. این بسته بندی، فضای زیادی را اشغال نمی کند. البته حجم کارتن بسته بندی ساعت دیواری به ابعاد ساعت بستگی دارد.

این بسته بندی دارای یک ویژگی بسیار خاص است و آنهم عایق بودن است. رطوبت و آب نمی تواند سبب خرابی ساعت در زمان قرار داشتن در کارتن شود. البته اگر میزان آب زیاد باشد، قاعدتاً آب به ساعت نفوذ کرده و آن را خراب می کند. عایق بودن این بسته بندی در برابر دما سبب می شود که اگر دمای هوا بسیار سرد یا بسیار گرم باشد، مشکلی برای ساعت پیش نیاید. مثلاً ممکن است در زمانی که دمای هوا بسیار کم است، شدت سرما موجب از کار افتادن موتور ساعت شود و آن را خراب کند. اما زمانی که بسته بندی ساعت به خوبی انجام شده باشد، هیچ مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد.

دیگر ویژگی های بسته بندی پلاستوفومی ساعت دیواری

بسته‌بندی یونولیتی ساعت دیواری می تواند به شکل های متفاوتی انجام شود که هر یک از آنها تمیز و شیک هستند و ظاهر ایده آلی دارند. قطعاً یک ساعت شیک و مجلل به یک بسته بندی بسیار خاص و شکیل نیاز دارد. نباید اعتبار برند شما با استفاده از یک بسته بندی نامناسب به خطر بیفتد. یونولیت، تمیز و مرتب است و ظاهر بسیار خوبی دارد.

ارزان تمام شدن این بسته بندی برای تولیدکنندگان ساعت دیواری، ویژگی بسیار مهمی است. زیرا تولیدکنندگان ساعت دیواری به دنبال آن هستند که ضمن استفاده از بسته بندی شیک و مقاوم، هزینه های بسته بندی را کاهش دهند.

اگر قرار باشد شمار بالایی از ساعت ها توسط نیروهای کار در طول روز بسته بندی شوند، باید متریالی برای این کار انتخاب شود که سمی نباشد و برای آنها ضرری نداشته باشد. یونولیت بدین منظور بسیار مناسب است. زیرا کار با آن اصلاً مشکلی را ایجاد نمی کند.

سرعت بسته بندی ساعت دیواری با استفاده از یونولیت بسیار بالا خواهد بود. زیرا یونولیت ها، سبک و خوش دست هستند و به خوبی می توانند از سوی نیروهای کار در کوتاهترین زمان استفاده شوند.

یونولیت برای بسته بندی ساعت های چوبی

ساعت های چوبی بسیار شیک و زیبا هستند. اگر این ساعت های زیبا، کوچکترین آسیبی ببینند، زیبایی و حتی کارایی خود را از دست می دهند. بسته‌بندی یونولیتی ساعت دیواری چوبی سبب می شود که این محصول در زمان حمل و نقل سالم بماند و دچار مشکل نشود. چوب، محصولی ارزشمند است که برای بکارگیری آن در صنعت دکوراسیون و تولید، حتماً به برش درخت های زیادی اقدام می شود. بنابراین باید قدر محصولات چوبی را دانست و برای خراب نشدن آنها برنامه ریزی کرد.

یونولیت، بهترین محصول برای بسته بندی ساعت های چوبی است که مانع از لطمه دیدن آنها می شود. حساسیت و شکنندگی ساعت های چوبی بیشتر از سایر ساعت ها است. لذا بسته بندی ایمن آنها، یک دغدغه است که یونولیت این دغدغه را رفع کرده است.

کیفیت و مقاومت یونولیت بسیار ایده آل است. لذا یونولیت از هر جهت برای بسته بندی ساعت های چوبی ساده و لوکس مناسب است. این محصول در حالی، بهترین بسته بندی برای ساعت های دیواری است که قیمت بسیار خوبی دارد و هزینه بسته بندی را زیاد نمی کند.

سفارش بسته‌بندی یونولیتی ساعت دیواری

این محصولات باید با ظرافت و حساسیت بالایی تولید شوند. بنابراین برای خرید آنها نباید به هر کارخانه ای ثبت سفارش داد. تولید یونولیت ساعت دیواری موردنظر شما با استفاده از قالب های مخصوص آنها صورت بگیرد. بنابراین باید نخست مطابق با نمونه ساعت ارائه شده، قالب آن ساخته شود و سپس مواد یونولیت را داخل این قالب ها ریخته تا حالت بگیرند و مطابق با شکل موردانتظار شوند. هر اندازه که تعداد سفارشات شما بالاتر باشد، تخفیف بیشتری شامل حال شما می شود. در زمان سفارش محصول باید به نیازهای خود دقیقاً توجه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید و قیمت یونولیت در چالوس

خرید و قیمت یونولیت در چالوس

خرید و قیمت یونولیت در چالوس را بررسی نموده و با دستاوردهای استفاده از این محصول در کاربردهای مختلف آشنا می شویم. یونولیت یا پلاستوفوم

مشاهده »