ماکت کیک یونولیتی

ماکت کیک یونولیتی
دسته بندی:
چکیده محتوا
ماکت کیک یونولیتی

ماکت کیک یونولیتی در اندازه های مختلف به صورت استوانه ای و با استفاده از یونولیت (پلاستوفوم) درست می شود.

این محصول با اهداف مختلفی تولید می شود. در اغلب اوقات این محصول را به منظور افزایش ارتفاع طبقات و ارتفاع کیک ها و ساخت کیک های فانتزی مورداستفاده قرار می دهند.

ماکت کیک چیست؟

یکی از ترفندهای مرسوم برای درست کردن کیک در مراسمات مختلف به ویژه جشن ها، استفاده از ماکت کیک می باشد. یکی از بهترین ماکت های کیک، ماکت کیک یونولیتی می باشد. ماکت کیک، یک کیک فیک یا غیرواقعی می باشد که از جنس پلاستوفوم، فوندانت و نمد می باشد که معمولاً به دلیل کاهش هزینه ها در مراسمات مختلف به همراه کیک واقعی و یا به عنوان جایگزین آن، به کار می رود.

استفاده از ماکت کیک بسیار بهینه و اقتصادی می باشد. حتی از این ماکت ها می توان چندین بار استفاده نمود. استفاده از ماکت کیک ها از جنبه های گوناگون مزیت دارد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

ویژگی ها و مزایای ماکت کیک یونولیتی

ماکت کیک ها را از جنبه های مختلف بررسی می کنیم:

از نظر اندازه:

زمانی که مهمانان کمی دارید، اما دوست دارید یک کیک بزرگ داشته باشید تا در عکس ها و تصویربرداری ها، ظاهر بهتری ایجاد کند، بهتر است از ماکت کیک استفاده کنید. مسلماً خرید یک کیک چندین طبقه برای 30 نفر به صرفه نمی باشد، در چنین شرایطی باید از ماکت کیک استفاده نمود. بنابراین استفاده از ماکت کیک ها از این نظر بسیار به صرفه می باشد. امکان درست کردن ماکت کیک ها در ابعاد گوناگون وجود دارد.

از نظر هزینه:

قطعاً استفاده از ماکت کیک یونولیتی به صرفه تر از استفاده از کیک های واقعی است. همچنین ماکت کیک پلاستوفومی نسبت به سایر ماکت کیک هایی که با دیگر متریال درست می شوند، کم هزینه تر هستند. با استفاده از این ماکت ها دیگر نیازی نیست که برای داشتن یک کیک بزرگ و چشمگیر در جشن ها، سفارش ساخت یک کیک بزرگ با هزینه بسیار زیاد را دهید. شما می توانید با هزینه اندکی به درست کردن ماکت کیک اقدام نموده و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

از نظر تزئینات:

ماکت کیک یونولیت را می توان به صورت بسیار زیبا تزئین نمود. امکان هر نوع تزئیناتی بر روی ماکت کیک ها وجود دارد. روند تزئینات ماکت کیک مانند کیک واقعی قابل انجام است. امکان تزئینات بسیار پیچیده بر روی ماکت کیک ها وجود دارد. در صورت خواست مشتری می توان از شمار بالایی از گل ها برای تزئینات ماکت کیک استفاده نمود. البته هر اندازه که کار بیشتری بر روی ماکت کیک شود، قیمت آن بیشتر خواهد شد.

ماکت کیک یونولیتی از نظر ظاهری

این ماکت ها، بسیار زیبا و واقعی نشان داده می شوند. قطعاً شخصی با دیدن ظاهر کیک، متوجه فیک بودن آن نخواهد شد. مگر آنکه با لمس کردن کیک بتوان متوجه فیک بودن آن شد. ظاهر این ماکت ها بسیار جذاب است و برای عکس برداری و تصویربرداری بسیار مناسب هستند. هرگز در عکس ها و فیلم ها مشخص نخواهد شد که این ماکت ها، غیرواقعی هستند.

ماکت کیک یونولیتی از نظر ماندگاری

مسئله مهم دیگر که باید موردتوجه قرار بگیرد، دوام و ماندگاری این کیک ها است. کیک های واقعی باید ظرف چندین ساعت مصرف شوند وگرنه خراب می شوند. اما مزیت استفاده از ماکت کیک ها، امکان استفاده چندین باره و طولانی مدت می باشد. از آنجایی که یونولیت ها دارای دوام زیادی هستند از ماکت کیک ها می توان برای مدت طولانی استفاده نمود. این ماکت کیک ها بسیار بادوام و ماندگار هستند و هرگز دچار آسیب دیدگی نمی شوند. حتی می توان ماکت کیکی را که برای جشن تولد امسال استفاده کرده اید، برای سالها بعد مورداستفاده قرار دهید.

کاربرد ماکت کیک یونولیتی

در انواع جشن ها و مراسمات مانند جشن تولد، جشن دندونی، شب یلدا، نوروز، سالگرد ازدواج، جشن عروسی، نامزدی و … می توان از ماکت کیک ها استفاده نمود. در واقع هیچ محدودیتی برای استفاده از ماکت کیک ها وجود ندارد. با توجه به ویژگی هایی که ماکت کیک ها دارند، می توان از آنها در مراسماتی که در فضاهای باز برگزار می شوند، استفاده نمود.

یکی از مراکزی که شدیداً به استفاده از ماکت کیک ها نیاز دارند، آتلیه ها می باشد. آتلیه ها با داشتن چندین ماکت کیک می توانند برای درست کردن تم های مختلف عکس، زیباترین تصاویر را ارائه دهند. لذا کاربردهای ماکت کیک ها بسیار زیاد است.

دلایل استفاده از ماکت کیک‌ها

ماکت کیک یونولیتی در ابعاد مختلف قابل ساخت می باشد. بنابرای زمانی که تعداد مهمانان اندکی دارید، اما دوست دارید که کیک چشم گیر و بزرگی داشته باشید، از ماکت کیک ها استفاده کنید. برای داشتن یک کیک شیک و مجلل برای مهمانی ها می توان از ماکت کیک ها استفاده نمود. ماکت کیک ها دارای استحکام زیادی هستند و با ضربه و فشار و … خراب نمی شوند. مگر آنکه شدت ضربه بسیار شدید باشد. در موارد متعددی استفاده از کیک ها، به صرفه نیست. در چنین مواردی می توان از ماکت کیک ها استفاده نمود که با هزینه کمی درست می شوند.

ثبت سفارش انواع ماکت کیک‌ها

شما می توانید سفارش انواع ماکت کیک یونولیتی را در ابعاد و شکل دلخواه ارائه دهید. در زمان اندکی می توان به درست کردن ماکت کیک پلاستوفومی اقدام نمود. برای درست کردن ماکت کیک ها به استفاده از متریال گران قیمتی نیاز نیست. متریال موردنیاز برای درست کردن ماکت کیک به فراوانی در بازار وجود دارند. برای ساخت ماکت کیک ها می توان تمامی طبقات و بخش های آن را به صورت ماکت درست نمود و یا اینکه می توان تنها چندین قسمت از آن را به صورت ماکت درست کرد و برخی از طبقات یا بخش های آن را به صورت کیک واقعی درست کرد. در صورت تمایل می توان عکس یا تصویر کیک موردنظر را ارائه نمود تا ساخت ماکت کیک بر اساس آن، انجام شود. ماکت کیک یونولیتی بسیار زیبا، با دوام، مستحکم، ارزان قیمت و به صرفه می باشد. بنابراین در مراسمات مختلفی می توانید به جای کیک های واقعی از آنها استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید و قیمت یونولیت در چالوس

خرید و قیمت یونولیت در چالوس

خرید و قیمت یونولیت در چالوس را بررسی نموده و با دستاوردهای استفاده از این محصول در کاربردهای مختلف آشنا می شویم. یونولیت یا پلاستوفوم

مشاهده »