بسته‌بندی لوستر با یونولیت و فوم

بسته‌بندی لوستر با یونولیت و فوم
دسته بندی:
چیکید محتوا
بسته‌بندی لوستر با یونولیت و فوم

بسته‌بندی لوستر با یونولیت و فوم دارای کیفیت و ایمنی لازم است. انتخاب پلاستوفوم (یونولیت) برای بسته بندی لوستر از هر جهت مناسب است.

لوستر، یکی از تجهیزات زینتی است که زیبابخش هر مکانی است و در روشنایی بیشتر محیط کمک می کند. لوسترها در چندین نوع وجود دارند که هر یک به نحوی زیبا و جذاب هستند. لوسترها معمولاً بعد از چیدمان کامل دکوراسیون یک محیط، بر اساس کارکرد خود خریداری می شوند.

جذابیت لوسترها با توجه به هماهنگی با محیط

بسته‌بندی لوستر با یونولیت و فوم سبب می شود که این محصول در حین جابه جایی، دچار مشکل نشود. با انتخاب بهترین و مناسب ترین لوستر می توانید محیط را زیباتر و روشن ترکنید. لوسترها به خوبی می توانند سبب درخشش چندین برابری محیط شوند. برخی از لوسترها، نور خیلی زیادی برای محیط بوجود نمی آورند و فقط تزئینی هستند. البته این نوع لوسترها هم، زیبا هستند و دکوراسیون را شیک می کنند.

لوسترها از نظر نوری و برق کشی به دو نوع طبقه بندی می شوند که شامل لوسترهای لامپی حبابی و لوسترهای ال ای دی می باشند. با وجود اینکه لوسترهای زیادی اخیراً به بازار ورود کرده اند اما لوسترهای قدیمی، هنوز جایگاه خود را حفظ کرده اند و دارای طرفداران بسیار زیادی هستند. انتخاب لوستر با توجه به نوع دکوراسیون و ابعاد محیط صورت می گیرد.

یونولیت برای بسته بندی انواع لوسترهای مختلف

بسته‌بندی لوستر با یونولیت و فوم برای هر نوع لوستر قابل انجام است. لوسترهای آویز و حبابی شکل و لوسترهای سقفی را می توان با استفاده از فوم بسته بندی نمود. هر یک از این لوسترها در برابر ضربه و فشار حساس هستند. بنابراین بسته بندی مناسب هر یک از آنها اهمیت زیادی دارد. یونولیت یا فوم دارای ویژگی هایی است که می تواند بسته بندی هر محصولی را به خوبی انجام دهد و برای بسته بندی لوستر نیز مناسب می باشد. حتی لوسترهای فلزی هم ممکن است در برابر ضربه دچار مشکل شوند و به طور مثال غر شوند. یونولیت یا فوم می تواند برای بسته بندی لوسترهای برنزی، برنجی، چوبی، کریستالی و … مورداستفاده قرار بگیرد.

دلیل بسته‌بندی لوستر با یونولیت و فوم چیست؟

متریال مختلفی برای بسته بندی محصولات گوناگون از جمله لوستر مورداستفاده قرار می گیرد. اما در میان این متریال، یونولیت با ویژگی های بسیار خوبی که دارد از سایرین برتر است و بهترین بسته بندی را برای لوستر فراهم می کند. برای انتخاب یونولیت برای بسته بندی انواع لوستر، چندین دلیل قانع کننده داریم که به هر یک از آنها اشاره می کنیم:

  • یونولیت یا پلاستوفوم می تواند از وارد شدن ضربه به لوستر ممانعت کند و ضربه و فشار را جذب خود کند و به لوستر انتقال ندهد.
  • یونولیت یا پلاستوفوم برای محافظ نگه داشتن لوستر در برابر آب بسیار مناسب است. زیرا یونولیت دارای خاصیت عایق رطوبتی و عایق آب می باشد.
  • لوستر به ویژه لوسترهای شیشه ای در زمان جابه جایی در اثر لرزش و تکان خوردن، آسیب می بیند. اما یونولیت، لوستر را فیکس نگه می دارد تا دچار لرزش و تکان خوردگی نشود و مشکلی برای آن ایجاد نشود.
  • بسته‌بندی لوستر با یونولیت و فوم سبب می شود که لوستر از آسیب های ناشی از عوامل محیطی در امان باشد و کیفیت ظاهری خود را همواره حفظ کند. به طور مثال اگر در زمان جابه جایی لوستر تگرگ یا بارش شدید باران رخ دهد، آسیبی به لوستر وارد نخواهد شد.
  • یونولیت به علت وزن اندکی که دارد بسته بندی کارتن لوستر را سنگین تر از این نمی کند. اغلب لوسترها سنگین هستند و وزن زیادی دارند. بنابراین باید با متریالی بسته بندی شوند که وزن آنها را بیشتر نکند. یونولیت بدین منظور کاملاً مناسب است.
  • نیروهایی که بسته بندی لوستر را با این متریال انجام خواهند داد، اصلاً اذیت نخواهند شد. چرا که اولاً یونولیت سبک است و بلند کردن آن آسان می باشد و دوماً اینکه فاقد بو و مواد سمی و شیمیایی مضر است و سلامت آنها را تهدید نمی کند.
  • سرعت بسته بندی انواع لوستر با فوم های یونولیتی بسیار بالا خواهد بود.
  • یونولیتی که برای بسته بندی انواع لوسترها به کار می رود، قابل بازیافت می باشد و سلامت محیط زیست را دچار مشکل نمی کند.
  • تهیه کردن یونولیت سخت نیست. زیرا محصول نایابی نیست و توسط کارخانه های متعددی در کشور ساخته می شود و به آسانی در حجم بالا قابل تهیه می باشد.

هزینه بسته‌بندی لوستر با یونولیت و فوم

یکی از مهمترین مسائل برای تولیدکنندگان هر محصولی، هزینه بسته بندی محصولات است. لوستر را می توان با استفاده از متریال مختلفی بسته بندی نمود. اما در میان این متریال، یونولیت بهترین و ارزان قیمت ترین محصول برای بسته بندی لوستر می باشد. ارزان بودن متریال بسته بندی زمانی برای تولیدکنندگان سودمند خواهد بود که کیفیت بسته بندی را در مرز هشدار قرار ندهد. اگر محصولی ارزان باشد و برای بسته بندی لوستر قابل استفاده باشد، اما نتواند از آن به خوبی مراقبت کند و در نهایت احتمال شکسته شدن لوستر وجود داشته باشد، استفاده از آن چه ارزشی خواهد داشت.

مزیت استفاده از یونولیت برای بسته بندی انواع لوسترهای مختلف این است که ضمن آنکه ارزان است از مقاومت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. یونولیت به خوبی می تواند از لوستر مراقبت کند و آن را از صدمات مختلف در امان نگه دارد. نرخ این محصول به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل ابعاد پلاستوفوم بسته بندی لوستر، کیفیت پلاستوفوم بسته بندی لوستر و چگالی پلاستوفوم بسته بندی لوستر و … می باشند.

کلام آخر

بسته‌بندی لوستر با یونولیت و فوم دارای مزایای بسیار زیادی است که بدان ها اشاره نمودیم. در سال های اخیر، میزان تولید لوسترها افزایش یافته است. چرا که افراد بیشتر از قدیم به زیبایی دکوراسیون منزل و محیط کار خود اهمیت می دهند. حتی در کوچکترین خانه ها در پایین ترین محله شهر، لوستر وجود دارد. این تقاضای بالا برای خرید این تجهیزات سبب شده است که تولیدات این محصول افزایش پیدا کند. کارگاه ها و کارخانه هایی که به تولید لوستر اقدام می کنند باید برای بسته بندی آن برنامه ریزی داشته باشند تا با خسارت دیدن آنها در زمان حمل و نقل، زیان مالی نبینند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یونولیت کلاه ایمنی

یونولیت کلاه ایمنی

یونولیت کلاه ایمنی ، محصولی ایده آل برای محافظت از سر در زمان دوچرخه سواری، اسکیت و سایر بازی ها و تفریحات ورزشی است. با

مشاهده »