یخدان کوچک دارو برای حمل انواع داروهای خاص در پروازهای داخلی و خارجی

یخدان کوچک دارو
دسته بندی:
چیکید محتوا
یخدان کوچک دارو برای حمل انواع داروهای خاص در پروازهای داخلی و خارجی

یخدان کوچک دارو برای حمل انواع داروهای خاص در پروازهای داخلی و خارجی، به کار می رود. موارد استفاده از این یخدان ها را بررسی می کنیم.

بعضی از داروها باید در شرایط دمایی خاصی نگهداری شوند. همچنین شمار بالایی از داروها دارای ظروف شکننده و حساس هستند و به منظور جلوگیری از آسیب دیدگی در جابه جایی ها، باید در محفظه خاصی نگهداری شوند.

از یونولیت برای تولید محصولات مختلفی استفاده می شود که یکی از بهترین آنها، یخدان‌های کوچک دارویی می باشند. این یخدان ها از جنس یونولیت هستند که ماده ای، سبک و متخلخل می باشند.

یخدان کوچک دارو چیست؟

این یخدان ها، محفظه کوچک و درب داری از جنس یونولیت هستند که با هدف نگه داشتن انواع داروها، طراحی و تولید شده اند. این یخدان ها در ابعاد و ضخامت های گوناگونی ساخته می شوند. یخدان های دارویی، نه تنها برای نگهداری از داروها مناسب هستند بلکه برای نگهداری از محصولات آرایشی و بهداشتی مورداستفاده قرار می گیرند.

یخدان‌های کوچک دارویی برای نگهداری از داروهای یخچالی، بسیار مناسب هستند. زمانی که داروهای یخچالی در این یخدان ها نگهداری شوند، تا مدت زمان خاصی کاملاً سالم باقی می مانند و دچار فساد دارویی نمی شوند.

ویژگی های انواع یخدان‌های کوچک دارویی

یخدان کوچک دارو دارای ویژگی های زیر است:

  • با ویژگی هایی که یونولیت دارد، سرعت چرخه جابه جایی دما بسیار کاهش پیدا می کند. هر اندازه که یخدان‌های کوچک دارویی ضخیم تر باشند، خاصیت عایق آن بیشتر است.
  • این یخدان ها، عایق رطوبت هستند و مانع از نفوذ رطوبت و آب به داخل داروهای موجود در یخدان هایی دارویی می شود.
  • یخدان های دارویی، ضدارگانیسم هستند. در نتیجه، مانع از رشد و زیاد شدن قارچ ها و باکتری ها می شوند. بنابراین این یخدان ها برای نگهداری از داروها از نظر بهداشتی، بسیار مناسب هستند.
  • یخدان کوچک دارو در برابر فشار و ضربه بسیار مقاوم هستند. بنابراین از داروهایی که دارای ظرف های شیشه ای هستند به خوبی مراقبت می کند تا در حین جابه جایی، نشکنند.
  • این یخدان ها نمی توانند سرما تولید کنند ولی به دلیل آنکه می توانند سرما را درون خود حفظ کنند، برای خنک نگه داشتن داروها بسیار مناسب هستند. داخل این یخدان ها می توان یخ خشک یا یخ معمولی قرار داد تا امکان سرد ماندن داروها را تا مدت زمان بیشتری فراهم نمود.
  • این یخدان ها بسیار سبک هستند و با توجه به این ویژگی، به خوبی قابل حمل هستند. لذا افراد برای استفاده از این یخدان ها برای حمل دارو، اذیت نخواهند شد.
  • طول عمر این یخدان ها بسیار زیاد است. لذا یخدان کوچک دارو را می توان محصولی مقرون به صرفه دانست که با صرف هزینه کم برای خرید آن، می توان تا سالها از آن استفاده نمود.
  • این یخدان ها را می توان در صورت قابل استفاده نبودن به هر دلیل، در زباله های تفکیک شده انداخت تا بازیافت شوند و به محیط زیست آسیبی وارد نکنند.
  • در ترکیب یخدان دارویی، هیچ ماده شیمیایی و سمی وجود ندارد. کارشناسان حوزه سلامت و دارو، بهداشتی بودن این یخدان ها را تأیید نموده اند.

کاربردهای یخدان‌های دارویی

از یخدان کوچک دارو می توان به منظور حمل داروهای تزریقی، داروهای خوراکی، داروهای موضعی، کیسه های خون، مواد بوتاکس، ژل های بهداشتی، مواد پروتز، نمونه های آزمایشگاهی و … استفاده نمود.

به طور مثال افرادی که دیابت دارند و ملزم به استفاده از انسولین هستند، می توانند شیشه های انسولین را توسط این یخدان ها با خود به سفر ببرند. بسیاری از افرادی که اهل کمپینگ هستند، از این یخدان های دارویی استفاده نموده تا داروهای موردنیاز برای خود در طول این مدت را به همراه داشته باشند.

خرید یخدان کوچک دارو

امکان سفارش این محصول در ابعاد مختلف وجود دارد. شما می توانید این محصولات را در ابعاد بسیار کوچک تهیه کنید. در واقع شما می توانید در صورت تمایل سفارش دهید که این باکس ها با توجه به نیاز دارویی همیشگی شما در چه ابعادی ساخته شوند. برخی از خریداران تمایل دارند که این باکس ها را در ابعاد بزرگ تهیه کنند تا بتوانند تمامی داروها و محصولات بهداشتی خود را در طول سفر به اندازه دلخواه به همراه داشته باشند. در زمان خرید این باکس ها باید به ابعاد، ضخامت، کیفیت و مرغوبیت، قیمت و سایر موارد مهم توجه داشت.

قیمت یخدان کوچک دارو

این یخدان ها دارای قیمت مناسبی هستند، چرا که از یونولیت ساخته شده اند و یونولیت محصولی است که بیشتر از هوا تشکیل شده است و این مسئله موجب ارزانی آن شده است. با توجه به قیمت بالایی که اغلب داروهای یخچالی و حساس دارند، استفاده از یخدان های دارویی برای مقابله با خرابی داروها، به صرفه است. ضمن آنکه این یخدان ها یکبار مصرف نیستند و تا دفعات بی شماری می توان از آنها استفاده نمود. لذا یخدان ها بسیار به صرفه هستند و بهتر است هر خانواده ای، یک نمونه از آنها را در خانه داشته باشد.

کلام آخر

یخدان کوچک دارو برای سفرهای داخلی و خارجی، مورداستفاده قرار می گیرند. حمل این یخدان ها بسیار آسان است. حتی برخی از این یخدان ها به اندازه ای کوچک هستند که می توان آنها را در کیف های دستی نگهداری نمود.

البته باید به این مسئله توجه داشت که برای حمل دارو توسط این یخدان ها در پروازهای داخلی و خارجی به ممنوعیت یا عدم ممنوعیت حمل برخی از داروها توجه نمود. تولیدکنندگان مختلفی در حال حاضر به تولید این محصولات اقدام نموده که برخی از آنها را به صورت کلی تولید نموده و برخی از آنها را بر اساس سفارش مشتری تولید می کنند.

با توجه به مزایایی که استفاده از این یخدان ها دارند، توصیه می شود که برای حمل انواع داروها از آنها استفاده نمود. مشتریان در زمان خرید این محصولات باید به کیفیت آن توجه داشته باشند و هرگز به خرید یخدان های یونولیتی بی کیفیت اقدام نکرد. اگر از شرکت ها یا کارخانه های مجرب و بزرگ به خرید این یخدان ها اقدام شود، از بابت کیفیت و استاندارد بودن آنها می توان آسوده خاطر بود. کیفیت مواد اولیه ای که برای تولید این یخدان ها به کار می رود، کیفیت و قیمت محصول نهایی را تعیین می کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یونولیت کلاه ایمنی

یونولیت کلاه ایمنی

یونولیت کلاه ایمنی ، محصولی ایده آل برای محافظت از سر در زمان دوچرخه سواری، اسکیت و سایر بازی ها و تفریحات ورزشی است. با

مشاهده »