یونولیت بسته‌بندی پمپ آب

یونولیت بسته‌بندی پمپ آب
دسته بندی:
چیکید محتوا
یونولیت بسته‌بندی پمپ آب

یونولیت بسته‌بندی پمپ آب به دلیل استحکام و مقاومت بالا، از این محصول به خوبی مراقبت می کند و مانع از صدمه دیدن آن در زمان حمل می شود.

پمپ آب از جمله محصولاتی است که نیاز به بسته بندی مناسب دارد. زیرا پمپ آب در برابر آب، رطوبت، ضربه، تابش شدید و سوزان آفتاب، فشار و … حساس و آسیب پذیر می باشد. در ادامه ضمن ارائه توضیحاتی درباره پمپ آب، بهترین ماده برای بسته بندی آن را معرفی می کنیم.

پمپ آب چیست؟

سبک زندگی جدید، شرایطی را ایجاد کرده است که تمامی افراد با وسیله پمپ آب و کاربرد آن آشنایی داشته باشند. زیرا زندگی در برج ها و مجتمع های مسکونی بدون استفاده از پمپ آب به دلیل کاهش شدید فشار آب، غیرممکن است.

پمپ آب، دستگاهی است که به منظور انتقال و جابه جایی مایعات گوناگون مانند آب با فشاری زیاد به کار می رود. فشار زیاد در زمان جابه جایی آب سبب می شود که از آب بتوان در ارتفاع های بسیار زیاد استفاده نمود. استفاده از پمپ های آب در هر ساختمانی رایج شده است. کاربرد اصلی پمپ، انتقال آب مصرفی موردنیاز ساختمان و برج به طبقات بالا است تا با مشکل قطعی آب به دلیل کاهش فشار آب در ساختمان ها مواجه نشویم.

عملکرد پمپ آب چگونه است؟

قبل از بررسی ویژگی های یونولیت بسته‌بندی پمپ آب با نحوه عملکرد پمپ آب آشنا می شویم. پمپ های آب برای انتقال آب، انرژی مکانیکی را از موتور پمپ گرفته و این انرژی را به آب انتقال می دهند. انرژی آب بعد از خروج از پمپ زیاد می شود و سرانجام، طبق فرآیند مکانیکی صورت گرفته، مایع با فشار زیاد در لوله ها حرکت می کند.

بسته بندی انواع پمپ آب با استفاده از پلاستوفوم

انواع پمپ آب دنده ای، گوشواره ای، پره ای و … را می توان با استفاده از پلاستوفوم بسته بندی نمود. اگر هر یک از این پمپ ها به درستی بسته بندی نشوند، در زمان جابه جایی در معرض خطرات مختلفی قرار خواهند داشت و احتمال آسیب دیدن آنها، افزایش خواهد یافت.

لذا برای بسته بندی انواع پمپ ها باید به استفاده از متریال مناسب، اهمیت داد. یونولیت بسته‌بندی پمپ آب ، محصولی است که بسته بندی انواع پمپ های دنده ای، گوشواره ای و پره ای را بدون هیچگونه محدودیت ایجاد می کند. این محصولات بدون هیچ مشکلی به صورت صحیح و سالم به دست مشتریان می رسند.

آشنایی با یونولیت بسته‌بندی پمپ آب

پلاستوفوم یا یونولیت، محصولی با وزن اندک و کاربردهای فراوان است. این محصول به سبب متخلخل بودن به شدت موردتوجه قرار گرفته است و در صنایع مختلف مورداستفاده قرار می گیرد. انواع یونولیت با استفاده از پلی استایرن که نوعی پلیمر ترموپلاستیک است، درست می شود. استایرن، گونه ای از هیدروکربن با فرمول شیمیایی C6H5CH=CH2 می باشد که از نفت خام درست می شود. لذا اصلی ترین نفش در تولید یونولیت را کربن و هیدروژن بازی می کنند.

پلی استایرن یا یونولیت صرفاً از طریق در مجاورت یکدیگر قرار گرفتن کربن و هیدروژن درست نمی شود. این پروسه به آرایش مولکولی ویژه ای نیازمند می باشد. این چیدمان مولکولی با پیوند دوگانه موجود در استایرن، امکان پذیر می شود. پیوندهای دوگانه مختلف سبب درگیر شدن استایرن ها و بوجود آوردن زنجیره های پلیمری می گردد. این زنجیره پلیمری تحت عنوان پلی استایرن، مطرح است که نام دیگر آن، پلاستوفوم می باشد.

مراحل تولید یونولیت بسته‌بندی پمپ آب بدین صورت است که سه مرحله اصلی پیش انبساط، تهویه و قالب سازی باید پیموده شود. قالب گیری برای پلاستوفوم به دو روش انجام می شود. بر اساس شکل پمپ آب و ابعاد آن به ساخت قالب آن اقدام شده تا یونولیت مانند آن، فرم بگیرد.

علت انتخاب پلاستوفوم برای بسته بندی پمپ

  • پمپ آب در صورت سقوط یا وارد شدن ضربه، سریعاً خراب می شود. وجود پلاستوفوم سبب می شود که چنین مشکلی در زمان حمل و نقل بوجود نیاید.
  • راحتی کار با یونولیت سبب شده است که کارگران به سرعت، پروسه بسته بندی از پمپ آب در کارخانه را انجام دهند.
  • پلاستوفوم دارای خاصیت تطبیق پذیری است. این مسئله سبب می شود که بتوان پلاستوفوم را دقیقاً مطابق با شکل و اندازه انواع پمپ های ایرانی و خارجی تولید نمود.
  • جابه جایی کارتن های بسته بندی پمپ بسیار راحت انجام می شود. زیرا استفاده از یونولیت، وزنی را به بسته ها تحمیل نکرده است.
  • یونولیت بسته‌بندی پمپ آب فاقد هرگونه ماده شیمیایی است. لذا کسانی که با این محصول زیاد کار می کنند، بیمار نمی شوند و دچار حساسیت نمی شوند.
  • مقاومت بالای پلاستوفوم در برابر رطوبت سبب می شود که پمپ آب داخل کارتن را خطری تهدید نکند. یونولیت اجازه نمی دهد که آب به داخل پمپ نفوذ کند.
  • پلاستوفوم به دلیل مقاوم بودن در برابر حرارت و برودت مانع از آسیب دیدگی پمپ آب به دلیل برودت شدید و حرارت زیاد می شود.
  • در صورت اینکه کارتن های بسته بندی پمپ در معرض تابش شدید آفتاب باشند، پمپ لطمه نمی بیند. زیرا توسط پلاستوفوم کاور شده است.

خرید یونولیت بسته‌بندی پمپ آب

این محصول را بهتر است از کارخانه های بزرگ و مجرب خریداری نمود که توان ساخت یونولیت های مرغوب و باکیفیت را داشته باشند. مجموعه ایران یونولیت به دلیل دستگاه های پیشرفته ای که در اختیار دارد و مواد اولیه مرغوبی که تهیه می کند، باکیفیت ترین یونولیت را به مشتریان ارائه می کند. جهت سفارش محصول می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل کنید.

زمانی که سفارش تولید پلاستوفوم موردنیاز بسته بندی پمپ تولیدی خود را به مجموعه ایران یونولیت ارائه می دهید، از چندین جهت آسوده خاطر هستید: قیمت منطقی و مناسب، کیفیت بالا، دوام و استحکام زیاد.

یونولیت بسته‌بندی پمپ آب برای بسته بندی از انواع پمپ ها، بسیار عالی است و سلامت این محصول را کاملاً تضمین می کند. حتی در صورتیکه شمار بالایی از این محصولات بر روی یکدیگر چیده شوند، پمپ آب آسیب نمی بیند. زیرا توسط پلاستوفوم بسته بندی شده است و این پلاستوفوم به خوبی می تواند وزن های بسیار زیاد را تحمل کند و فشاری را به پمپ آب وارد نکند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یونولیت کلاه ایمنی

یونولیت کلاه ایمنی

یونولیت کلاه ایمنی ، محصولی ایده آل برای محافظت از سر در زمان دوچرخه سواری، اسکیت و سایر بازی ها و تفریحات ورزشی است. با

مشاهده »