یونولیت بسته‌بندی پارچ و لیوان

یونولیت بسته‌بندی پارچ و لیوان
دسته بندی:
چیکید محتوا
یونولیت بسته‌بندی پارچ و لیوان

یونولیت بسته‌بندی پارچ و لیوان دارای ساختار بسیار مستحکم و مقاومی است و به خوبی می تواند از انواع ظروف شکستنی محافظت کند.

یکی از وسایلی که باید در بسته بندی آنها، دقت زیادی کرد و از بهترین متریال استفاده نمود، پارچ و لیوان است که معمولاً از جنس شیشه یا کریستال می باشد و به شدت آسیب پذیر است. بسته بندی این محصولات در آخرین مرحله در کارخانه انجام می شود. از میان تمامی گزینه های موجود برای بسته بندی پارچ-لیوان، یونولیت برتر از سایر گزینه ها است. اما دلایل این برتری را در ادامه بررسی می کنیم.

مرحله بسته بندی پارچ-لیوان

پیش از بررسی مزایای استفاده از یونولیت بسته‌بندی پارچ و لیوان با مراحل کلی تولید پارچ و لیوان و اهمیت مرحله بسته بندی آن آشنا می شویم. پارچ و لیوان های شیشه ای در چندین مرحله تولید می شوند. نخست، مواد اولیه در کوره رفته و کاملاً آب می شوند. سپس رطوبت آنها را به طور کلی می گیرند.

واکنش های شیمیایی باید میان اجزای مواد اولیه صورت بگیرد و یکسری گازها آزاد شوند. در مرحله بعد فازهای مذاب حاصل از ذوب اجزا با نقطه ذوب پایین شکل می گیرد. بقایای ذرات جامد در مذاب های ایجاد شده، حل می شوند و یک مذاب همگن بوجود می آید. فراریت اجزایی از مواد اولیه رخ می دهد. پس از این اقدامات، مرحله تصفیه اجرا می شود تا گازها از مذاب خارج شده و حباب هایی ایجاد شود.

در مرحله بعد، هموژنه کردن انجام می شود. به گونه ای که ترکیب شیشه در هر یک از اجزای آن یکنواخت باشد. اگر شیشه هموژنه نشود، قطعاً دچار مشکلات مختلف مانند ضعیف بودن در مقابل حرارت می شود.

در مرحله بعد، درجه حرارت را به تدریج کم نموده تا عمل شکل گیری شیشه را انجام دهند و شیشه را به شکل پارچ و لیوان در بیاورند. پس از آنکه پارچ و لیوان های شیشه ای تولید شدند آن را به بخش بسته بندی برده تا به صورت اصولی بسته بندی شوند و در نهایت به انبار انتقال دهند.

ضرورت بسته بندی مناسب پارچ-لیوان

استفاده از یونولیت بسته‌بندی پارچ و لیوان ، اهمیت زیادی دارد. این پارچ و لیوان ها پس از آنکه از خط تولید ( خط تولید مستقیم، خط تولید U شکل، خط تولید سیکلی، خط تولید زیگزاگ یا سایر انواع خطوط تولید ) راهی قسمت بسته بندی شدند باید با استفاده از متریال مناسبی بسته بندی شوند تا در حین جابه جایی در بدترین حالت، دچار مشکل نشوند.

اگر نیروهای کار در زمان بسته بندی بی دقتی کنند، اگر از مواد مناسبی برای بسته بندی استفاده نشود، در صورتیکه بر روند بسته بندی پارچ-لیوان نظارت نباشد، اگر کیفیت بسته بندی پایین باشد و … محصولات در زمان جابه جایی دچار آسیب دیدگی می شوند و این مسئله موجب بازگشت محصولات به کارخانه و خسارت دیدن تولیدکنندگان می شود. لذا بسته بندی درست و اصولی از پارچ-لیوان، اهمیت بسیار زیادی دارد.

آشنایی با یونولیت بسته‌بندی پارچ و لیوان

پلی استایرن انبساطی که بیشتر با نام یونولیت شناخته می شود، یک ماده سفید متخلخل است که حاصل فرآیندهای پتروشیمی می باشد. این ماده با خصوصیات بسیار خوب خود توانسته است موردتوجه صاحبان کسب و کارهای مختلف مانند کارخانه های تولید پارچ-لیوان قرار بگیرد. به همین علت امروزه شاهده آن هستیم که استفاده های زیادی از یونولیت می شود.

یونولیت در انواع مختلفی مانند یونولیت بسته بندی، یونولیت دیواری، یونولیت سقفی، گرانول یونولیت، یونولیت حبه قندی و … تولید می شود که هر یک در مواردی به کار می روند. گاهی یونولیت با هدف پرکردن فضا، گاهی با هدف سبک سازی، گاهی با هدف عایق کاری، گاهی با هدف ظاهرسازی و … مورداستفاده قرار می گیرد.

مزایای استفاده از یونولیت بسته‌بندی پارچ و لیوان چیست؟

هر صنعتی برای استفاده از یونولیت، دلایل خاص خود را دارد. صنعت بسته بندی پارچ-لیوان به دلایل زیر از پلاستوفوم استفاده می کند:

  • بسته بندی پارچ و لیوان با پلاستوفوم سبکتر از بسته بندی آن با هر محصول دیگری خواهد بود. لذا اولویت اول با یونولیت است.
  • یونولیت کل اطراف پارچ و لیوان را پوشش می دهد تا مشکلی برای آن از هیچ لحاظ بوجود نیاید.
  • زیبایی پارچ و لیوان درست مانند لحظه ای که از خط تولید خارج شده است، باقی خواهد ماند. زیرا پلاستوفوم در پیرامون آن وجود داشته است و از آن به خوبی مراقبت می کند.
  • یونولیت بسته‌بندی پارچ و لیوان ، راهی کم هزینه برای بسته بندی پارچ-لیوان است. زیرا قیمت آن بسیار اندک است.
  • چه ضربه یا برخوردی می تواند پارچ و لیوان بسته بندی شده با پلاستوفوم را دچار مشکل کند؟ هیچ. با اطمینان بدانید که پارچ و لیوان های تولیدی شما دچار شکستگی، ترک خوردگی و لب پریدگی و … نخواهند شد و همانند ظاهری که در مبداء داشته اند، در مقصد تحویل گرفته می شوند.
  • یونولیت بسته‌بندی پارچ و لیوان برای بسته بندی این محصول از آن جهت مناسب است که استفاده از آن به مهارت یا تخصص خاصی نیاز ندارد و کار با آن بسیار راحت است.
  • پلاستوفوم به خوبی می تواند از برخورد لیوان ها با یکدیگر یا برخورد پارچ با لیوان ها و … جلوگیری کند. بدین ترتیب، احتمال لطمه خوردن تولیدکنندگان به دلیل مرجوع شدن کالاهای آسیب دیده آنها، بسیار کاهش پیدا خواهد کرد.

قیمت یونولیت بسته‌بندی پارچ و لیوان

هر تولیدکننده ای با وجود آنکه ادعا می کند از پولدارترین افراد است، به هزینه ها توجه دارد. غیرممکن است که کاهش هزینه ها برای تولیدکننده ای مهم نباشد. به همین علت آنان به دنبال متریالی برای بسته بندی هستند که هزینه های آنها را کاهش دهد. با اطمینان می گوییم که یونولیت، قیمت مناسبی دارد و برای بسته بندی پارچ و لیوان ها بسیار به صرفه و اقتصادی می باشد. صرف نظر از اینکه قیمت یونولیت چقدر است، باید از خرید یونولیت های بی کیفیت به دلیل ارزان تر بودن آنها خودداری نمود.

مجموعه ایران یونولیت، بهترین و باکیفیت ترین انواع یونولیت ها را به صورت سفارشی مطابق با محصولات تولیدی شما، طراحی و تولید می کند. اگر ایران یونولیت تاکنون موفق بوده است به دلیل توجهی است که به کیفیت محصولات خود و رضایت مشتریان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید یونولیت در شهر قدس

خرید یونولیت در شهر قدس

خرید یونولیت در شهر قدس به منظور استفاده در ساختمان سازی، صنعت بسته بندی، دکوراسیون، عایق کاری و … انجام می شود. یونولیت، متریال پرکاربردی

مشاهده »