یونولیت بسته بندی کیس

یونولیت بسته بندی کیس
دسته بندی:
چیکید محتوا
یونولیت بسته بندی کیس

یونولیت بسته بندی کیس با هدف سالم رساندن این محصول به دست مشتری و مصون ماندن از آسیب های مختلف در مسیر، مورداستفاده قرار می گیرد.

یونولیت دارای نام های مختلفی است اما در ایران با نام پلاستوفوم، یونولیت، آکاسیف و … شناخته می شود. این ماده به شدت سبک است و حالت متخلخلی دارد و در اغلب مواقع در رنگ سفید تولید می شود.

این محصول دارای ویژگی هایی است که در کمتر محصولی، تمامی این ویژگی ها به طور کلی وجود دارد. همین مسئله سبب شده است که صنعت بسته بندی به استفاده از این محصول برای بسته بندی محصولات مختلف اقدام کند.

بررسی ساختار پلاستوفوم بسته‌بندی Computer Case

یونولیت بسته بندی کیس دارای ساختار متخلخلی است که از ذرات پلی استر درست شده است. این محصول در قرن پیش حدود سال 1839 به صورت اتفاقی در آلمان کشف گردید. در بررسی ساختار این محصول متوجه می شویم که این محصول دارای 5 درصد پلاستیک و 95 درصد هوا می باشد. پلاستوفوم در دمای معمول نوعی ترموپلاستیک جامد است که تحت حرارت، آب می شود. اما برای برخی از کاربردها دوباره جامد می شود تا به خوبی مورداستفاده قرار بگیرد.

مدل گسترش یافته پلی استایرن، چندین ده برابر گرانول پلی استایرن اصلی است. آکاسیف در چندین مدل شامل آکاسیف فشرده، آکاسیف فوق فشرده و … تولید می شوند که چگالی هر یک از آنها متفاوت از دیگری می باشد. استفاده از این محصول در حوزه های مختلف، مزایای فراوانی دارد که در این مقاله صرفاً به مزایای استفاده از آنها برای بسته بندی تجهیزات رایانه ای می پردازیم.

توجه ویژه صنعت بسته بندی به پلاستوفوم

یونولیت بسته بندی کیس ، محصولی کاملاً ایده آل برای بسته بندی کیس می باشد و از هر حیث، ایمنی این دستگاه را تضمین می کند. یونولیت، ویژگی های متعددی دارد اما خصوصیتی که سبب شده است صنعت بسته بندی به استفاده از آن تمایل زیادی نشان دهد، خاصیت ضد ضربه بودن آن است.

نه تنها کیس کامپیوتر بلکه محصولات دیگری مانند نوشیدنی ها، مواد شیمیایی، ظروف شکستنی، تجهیزات برقی، انواع داروها و … را با استفاده از آن بسته بندی می کنند. از آنجایی که یونولیت دارای ترکیب سالمی است از آن حتی برای بسته بندی محصولات خوراکی استفاده می کنند. غذاهای دریایی، میوه، سبزیجات، گوشت و مرغ و … را می توان توسط یخدان های یونولیتی جابه جا نمود.

استفاده از یونولیت بسته بندی کیس

با برخی از کاربردهای یونولیت آشنا شدیم. اما یونولیت دارای کاربرد مهم دیگری است و آنهم بسته بندی قطعات کامپیوتری از جمله کیس می باشد. کیس، در خود دارای قطعات مختلفی است که هر یک بسیار ظریف هستند. یک ضربه یا برخورد کوچک کافیست که اتصالات این قطعات از یکدیگر جدا شده و یا این قطعات دچار مشکل شوند و نتوانند عملکرد درستی از خود نشان دهند. لذا بسته بندی کیس باید به خوبی انجام شود تا در زمان جابه جایی این محصول، مشکلی برای آن بوجود نیاید.

برای بسته بندی کیس به کارتن، یونولیت، نایلون حباب دار و … نیاز است که هر یک از این متریال با هدف خاصی به کار می روند. مهمترین نقش محافظتی از کیس به ویژه محافظت در برابر ضربه و فشار و آسیب های فیزیکی را یونولیت یا پلاستوفوم ایفا می کند. تعداد محصولاتی که می توانند کارکرد یونولیت را برای بسته بندی این وسیله داشته باشند، زیاد نمی باشد.

مزایای استفاده از یونولیت بسته بندی کیس

اگر برای بسته بندی کیس از پلاستوفوم استفاده کنید، از مزایای مختلفی برخوردار خواهید شد. تولیدکنندگان با دانستن این مزایا هرگز حاضر نخواهند بود که محصول دیگری را به جای یونولیت برای بسته بندی کیس های تولیدی خود انتخاب کنند:

  • کارتن یا جعبه کیس بسته بندی شده با پلاستوفوم، وزن اندکی دارد. مسلماً کیس دارای وزن قابل توجهی است. اگر قرار باشد که برای بسته بندی آن از ماده سنگین دیگری استفاده شود، وزن جعبه بسیار زیاد خواهد شد و حمل و نقل آن، سخت تر خواهد شد.
  • پلاستوفوم از تمامی قسمت های کیس شامل گوشه های کیس، بدنه کیس، قطعات داخلی کیس مانند مادر برد و کارت گرافیک و … در برابر برخورد به شکل های مختلف محافظت می کند.
  • پلاستوفوم دارای طول عمر زیادی است و در صورت ماندن طولانی مدت داخل جعبه کیس، خاصیتش تغییر نمی کند و همچنان از کیس محافظت می کند.
  • یونولیت بسته بندی کیس به راحتی قابل استفاده می باشد. لذا نیروهای کار، سریعاً بسته بندی کیس را انجام می دهند و در کوتاهترین زمان، بیشترین تعداد بسته بندی این محصول را انجام می دهند.
  • یونولیت می تواند وزن کارتن های دیگری که بر روی کارتن کیس قرار گرفته اند را تحمل کند و مانع از آن شود که فشار ناشی از وزن به کیس منتقل شود و آن را خراب کند.
  • نداشتن ماده سمی در یونولیت به انضمام ضد حساسیت بودن آن سبب می شود که نیروهای کار به دلیل کار با آن، بیمار نشوند و سلامتی آنها در معرض خطر قرار نگیرد.

خرید یونولیت بسته بندی کیس

تولیدکنندگان متعددی، این محصولات را تولید و عرضه نموده که یکی از بهترین آنها، مجموعه ایران یونولیت می باشد. مجموعه ایران یونولیت برای تولید پلاستوفوم مخصوص بسته بندی Computer Case به چندین مسئله اهمیت زیادی می دهد که این موارد شامل کیفیت بالای مواد اولیه یونولیت، پیشرفته بودن دستگاه های مورداستفاده برای تولید یونولیت و نظارت دقیق بر روند تولید محصول است تا محصول نهایی از هر جهت استاندارد باشد و مطابق با استانداردهای بین المللی باشد.

قیمت یونولیت بسته بندی کیس

این روزها صحبت کردن درباره قیمت ها سخت شده است. زیرا قیمت هیچ محصولی ثابت نیست و این مسئله موجب می شود که نتوان به صورت ثابت، نرخ دقیقی را برای محصول اعلام نمود. ممکن است ما قیمتی را در این محتوا برای یونولیت اعلام کنیم اما زمانی که شما این محتوا را می خوانید، نرخ ها تفاوت کرده باشند.

اما در مجموع می توانیم از یک چیز با اطمینان سخن بگوییم و آنهم این است که یونولیت، محصول به صرفه ای برای بسته بندی می باشد و با توجه به مزایایی که استفاده از آن دارد، نباید از استفاده از آن خودداری کرد و امنیت محصولات تولیدی خود را به خطر انداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یونولیت کلاه ایمنی

یونولیت کلاه ایمنی

یونولیت کلاه ایمنی ، محصولی ایده آل برای محافظت از سر در زمان دوچرخه سواری، اسکیت و سایر بازی ها و تفریحات ورزشی است. با

مشاهده »