بسته‌بندی چرخ گوشت

بسته‌بندی چرخ گوشت
دسته بندی:
چیکید محتوا
بسته‌بندی چرخ گوشت

بسته‌بندی چرخ گوشت با استفاده از محصولات مختلفی انجام می شود که یکی از بهترین آنها، یونولیت یا پلاستوفوم می باشد.

چرخ گوشت یکی از لوازم خانگی پرکاربرد است که معمولاً وزن زیادی دارد. به همین دلیل باید بسته بندی آن به خوبی انجام شود تا در اثر ضربه یا فشار دچار مشکل نشود. کارخانه های تولید لوازم خانگی باید این تجهیزات را با استفاده از متریال مناسبی بسته بندی کنند تا در حین فرآیند بسته بندی دچار مشکل نشود.

اهمیت بسته بندی مناسب انواع چرخ‌گوشت

بسته‌بندی چرخ گوشت باید با استفاده از متریالی انجام شود که سلامت آن را کاملاً تضمین کند. چرخ گوشت، وسیله ای است که برای چرخ کردن انواع گوشت، مغز، حبوبات، سبزیجات و سایر موادی که درجه سفتی بالایی دارند و با دستگاه های دیگر خرد نمی شوند، به کار می رود.

این وسیله برای ریز کردن یا مخلوط کردن گوشت خام یا پخته، ماهی، سبزیجات و … به کار می رود. مواد مورنظر برای خرد کردن در ورودی دستگاه قرار گرفته و توسط گوشکوب مخصوص به خرد کردن مواد اقدام می شود. این مواد پس از عبور توسط فشار گوشکوب به میله حلزونی وارد شده و به صورت افقی می شوند.

میله حلزونی احتمالاً با میل لنگ دستی یا موتور تغذیه می گردد. این میله، غذا را خرد کرده و میکس می شود و به طرف تیغه ها فرستاده می شوند. تیغه ها، مواد را خرد یا چرخ نموده و در انتها، مواد از یک صفحه تحت عنوان شبکه رد می شود و در آنجا از دستگاه بیرون می رود.

بسته‌بندی چرخ گوشت باید با استفاده از موادی صورت بگیرد که آن را کاملاً فیکس و ثابت نگه دارد. انواع چرخ گوشت دستی و برقی را می توان با استفاده از یونولیت بسته بندی نمود. اما بسته بندی چرخ گوشت های برقی، اهمیت بیشتری دارد. زیرا این دستگاه ها، سنگین تر و گران قیمت تر هستند.

چرخ گوشت های برقی نسبت به چرخ گوشت های دستی، سرعت و قدرت بالاتری دارند. این چرخ گوشت ها امروزه جایگزین چرخ گوشت های دستی شده اند. بنابراین کارخانه ها بیشتر به تولید چرخ گوشت های برقی اقدام نموده و برای بسته بندی آن از یونولیت استفاده می شود.

محافظت از تمامی اجزای چرخ گوشت با یونولیت

بسته‌بندی چرخ گوشت باید به گونه ای انجام شود که هیچ مشکلی برای بخش های مختلف آن بوجود نیاید. گاهی یک ضربه کوچک سبب می شود که بخش های مختلف چرخ گوشت دچار آسیب دیدگی شود. ممکن است ظاهر چرخ گوشت سالم باشد اما قطعات داخلی آن در اثر آسیب، دچار مشکل شده باشد. زمانی می توان متوجه آسیب دیدگی چرخ گوشت در این حالت شد که از چرخ گوشت استفاده شود.

زمانی که از یونولیت برای بسته بندی چرخ گوشت استفاده می شود، تمامی قطعات آن شامل موتور، مخزن، چرخ دنده، میله حلزونی، تیغه، طوقه، پنجره، سینی، سوسیس ساز و … سالم باقی می مانند. زیرا یونولیت با دفع ضربات مانع از اعمال فشار یا تماس برخورد به بدنه دستگاه و قطعات داخلی آن می شود.

ویژگی های یونولیت بسته‌بندی چرخ گوشت

یونولیتی که برای بسته بندی چرخ‌گوشت به کار می رود، از ویژگی هایی برخوردار است که سلامت آن را به صورت صد درصدی تضمین می کند. فوم بسته بندی چرخ گوشت به صورت دو تکه بالا و پایین می باشد. چرخ گوشت کاملاً داخل فوم قرار گرفته و از هر جهت از چرخ گوشت محافظت می کند.

محصولات دیگری که برای بسته بندی چرخ گوشت قابل استفاده هستند، خصوصیات یونولیت را ندارند و نمی توانند چرخ گوشت را در برابر فشارها و ضربات به صورت صد درصدی مراقبت کنند. یونولیت بسته‌بندی چرخ گوشت بسیار سبک است. بنابراین کارتن چرخ گوشت سبک خواهد بود و حمل و نقل آن بسیار آسان خواهد بود.

این محصول فاقد هیچگونه مواد سمی و شیمیایی است. استفاده از این محصول برای محیط زیست هیچگونه ضرری ندارد. تنها کافیست که مصرف کنندگان پس از درآوردن چرخ گوشت، یونولیت آن را دور نیاندازند و در بخش زباله های تفکیک شده خود بیاندازند تا این مواد به مراکز بازیافت انتقال پیدا کرده و مجدداً به چرخه تولید بازگردند.

بسته بندی چرخ‌گوشت با یونولیت، بسیار به صرفه و اقتصادی است. هیچ محصولی با این قیمت و این ویژگی ها وجود ندارد که بتواند بسته بندی اصولی و استانداردی را برای چرخ گوشت ایجاد کند.

این فوم از یک ویژگی بسیار حائزاهمیت برخوردار است و آنهم عایق بودن است. پلاستوفوم بسته بندی چرخ‌گوشت از جهات مختلف عایق است. این محصول تا درصد بالایی عایق صدا، عایق انرژی و عایق رطوبت است. بنابراین چرخ گوشت در معرض خطر رطوبت و آسیب دیدگی ناشی از سرما و گرمای شدید هوا قرار نخواهد گرفت.

پلاستوفوم مخصوص بسته بندی چرخ‌گوشت، تحمل وزن زیادی دارد. بنابراین اگر چندین کارتن چرخ گوشت و لوازم خانگی بر روی یکدیگر چیده شوند، هیچ مشکلی برای چرخ گوشت بوجود نمی آید. زیرا آثار ناشی از فشار وزن به خوبی دفع می شود و به چرخ گوشت منتقل نمی شود.

مقرون به صرفه بودن بسته‌بندی چرخ گوشت با یونولیت

یونولیت با ویژگی هایی که دارد می تواند از چرخ گوشت مراقبت کند. این مسئله سبب می شود که در زمان حمل و نقل و جابه جایی، مشکلی برای چرخ گوشت بوجود نیاید. در نتیجه آمار محصولات بازگشتی به کارخانه به دلیل آسیب دیدگی، کاهش پیدا می کند. اگر بسته بندی چرخ‌گوشت به درستی صورت نگیرد، تعداد زیادی از چرخ گوشت ها در حین فرآیند حمل و نقل آسیب می بینند و به کارخانه مرجوع می شوند. پلاستوفوم، ارزان است و یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه ها برای بسته بندی چرخ‌گوشت های برقی و دستی می باشد.

کلام آخر

بسته‌بندی چرخ گوشت باید با استفاده از متریالی انجام شود که آن را در برابر هر عامل ویران کننده ای در امان نگه دارد. یونولیت با استفاده از ویژگی های بسیار خوب خود توانسته است به انتخاب اول کسب و کارها برای بسته بندی محصولاتشان تبدیل شود. یونولیت از نظر وزن، قیمت، مقاومت، طول عمر، عایق بودن و … مناسب است. با بسته بندی تولیدات خود از جهات گوناگون سود خواهید برد. با بسته بندی مناسب به محصولات تولیدی خود، شخصیت دهید و آنها را متمایز از محصولات مشابه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یونولیت کلاه ایمنی

یونولیت کلاه ایمنی

یونولیت کلاه ایمنی ، محصولی ایده آل برای محافظت از سر در زمان دوچرخه سواری، اسکیت و سایر بازی ها و تفریحات ورزشی است. با

مشاهده »