فوم گوشه اجاق رومیزی

فوم گوشه اجاق رومیزی
دسته بندی:
چیکید محتوا
فوم گوشه اجاق رومیزی

فوم گوشه اجاق رومیزی به منظور محافظت از این دستگاه در زمان حمل و نقل و ممانعت از آسیب دیدگی آن، مورداستفاده قرار می گیرد.

برای بسته بندی لوازم و تجهیزات مختلف از محصولات مختلفی استفاده می شود که یکی از بهترین آنها، یونولیت است. یونولیت به شکل های مختلفی درآمده و برای بسته بندی تجهیزات مختلف مورداستفاده قرار می گیرد. یکی از تجهیزاتی که برای بسته بندی به استفاده از متریال محافظتی نیاز دارد، اجاق گاز رومیزی می باشد.

اهمیت بسته بندی اصولی اجاق گاز

فوم گوشه اجاق رومیزی به خوبی از این محصول در برابر آسیب های مختلف، محافظت می کند. اجاق گاز رومیزی معمولاً در جنس های شیشه و فلزی ساخته می شوند. هر یک از این اجاق گازها به بسته بندی مناسب نیاز دارند. بسته بندی اجاق گاز از آن جهت اهمیت دارد که سلامت اجاق گاز را تضمین می کند.

لبه های اجاق گاز نه تنها خود در معرض آسیب دیدگی در زمان حمل و نقل قرار دارند، بلکه می توانند در صورت برخورد با سایر اجسام به آنها آسیب وارد کنند. حتی این قسمت ها ممکن است سلامت افراد را در زمان حمل و نقل به خطر بیاندازند. اگر لبه های اجاق گاز، بدون محافظ باشد کارتن دستگاه را سوراخ کرده و به بدن افرادی که آن را جابه جا می کنند، آسیب وارد می کند. لذا بسته بندی اصولی اجاق گاز از جنبه های مختلفی، حائز اهمیت است و باید به بهترین نحو ممکن انجام شود.

چگونگی حمل و بسته بندی اجاق گاز

فوم گوشه اجاق رومیزی، بهترین متریال برای بسته بندی اجاق گاز می باشد. این محصولات به خوبی لبه های اجاق گازرا پوشش داده و مانع از آسیب دیدگی آنها و یا وارد کردن آسیب توسط آنها به افراد یا اجسام می شوند.

این فوم ها معمولاً از سوی کارخانه ها برای بسته بندی اجاق گاز مورداستفاده قرار می گیرند. بنابراین برای جابه جایی اجاق گاز در زمان اسباب کشی بهتر است از متریال دیگری استفاده نمود. زیرا اساساً تهیه چندین فوم برای بسته بندی یک اجاق گاز، امکان پذیر نمی باشد و اصلاً مقرون به صرفه نخواهد بود.

مشخصات فوم گوشه اجاق رومیزی

این محصول از جنس یونولیت می باشد. یونولیتی که بدین منظور به کار می رود، ماده ای سبک و متخلخل می باشد که سفید رنگ است و به آن فیبر سفید هم گفته می شود. این محصول دارای خاصیت عایق صدا، دما و رطوبت می باشد و همین مسئله سبب می شود که آن را برای بسته بندی، ماده ای مناسب بدانند.

EPS یا پلی استر فشرده، محصولی کاملاً سبک است که از ذرات پلی استر فشرده درست شده است. 95 درصد این ماده را هوا و 5 درصد آن را پلاستیک تشکیل داده است که همین مسئله موجب سبک بودن فوم گوشه اجاق رومیزی شده است.

اساساً یونولیت در دمای محیط به صورت یک ترموپلاستیک جامد می باشد. نسخه گسترش یافته پلی استایرن در اندازه چهل برابر حجم گرانول پلی استایرن اصلی می باشد. فوم های یونولیتی به علت برخورداری از مجموعه ای از خواص مانند عایق حرارتی، خاصیت میرایی، وزن اندک و … برای کاربردهای گوناگونی مورداستفاده قرار می گیرد. خاصیت ضد ضربه بودن این مواد سبب شده است که آن را برای بسته بندی بسیار مناسب بدانند. محصولات مختلفی از جمله تجهیزات کامپیوتری، وسایل برقی، ظروف کریستالی و چینی، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، یخچال و … را با استفاده از این محصول بسته بندی می کنند.

انبارش آسان و حمل و نقل کم هزینه با استفاده از فوم گوشه اجاق رومیزی

با استفاده از این فوم ها می توان انتقال اجاق گاز را به خوبی انجام داد. به علت تحمل وزن توسط این قطعات بسته بندی، آمار برگشتی از خط و برگشتی در زمان حمل و نقل به صورت قابل توجهی کاهش پیدا کرده است. مشکل بازگشت محصولات به دلیل آسیب دیدگی ناشی از بسته بندی نامناسب با استفاده از این فوم ها کاملاً حل شده است. همچنین شمار بالایی از محصولات را می توان با وجود این فوم ها بر روی یکدیگر قرار داد و بسته بندی نمود.

بسته بندی مناسب اجاق گاز رومیزی با استفاده از یونولیت و سایر متریال بسته بندی نشان می دهد که تولیدکنندگان برای محصولات خود ارزش قائل هستند. در صورتیکه بسته بندی مستحکم و لوکسی برای تولیدات خود نداشته باشید، کالای شما در برابر آسیب ها دوام نیاورده و دچار آسیب دیدگی می شود. این مسئله سبب می شود که آمار محصولات بازگشتی به کارخانه بسیار افزایش پیدا کند. مشتریان با دیدن بسته بندی مناسب و زیبای محصولات به تولیدکنندگان بیشتر اعتماد نموده و روی آنها حساب باز می کنند.

فوم گوشه اجاق رومیزی دارای ویژگی هایی است که آنها را برای بسته بندی محصولات صادراتی مناسب کرده است. این فوم ها به اندازه ای محصول را فیکس درون خود نگه داشته که در صورت جابه جایی چندین هزار کیلومتری با تجهیزات حمل و نقل مختلف، دچار آسیب دیدگی نمی شوند. بنابراین می توان محصولات را به صورت صحیح و سالم به مقصد انتقال داد.

این فوم ها به گونه ای هستند که هرگز موجب افزایش وزن کارتن نمی شوند. زیرا بسیار سبک هستند و هیچ وزنی را به جعبه بسته بندی محصول تحمیل نمی کنند. استفاده از این محصولات باید به صورت سفارشی انجام شود. ممکن است برخی از اجاق گازها به فوم های بزرگتری نیاز داشته باشند. اما معمولاً فوم های اجاق رومیزی را در ابعاد 20 * 20 * 12.5 تولید می کنند. این گوشه ها به دلیل داشتن شیارهای ایده آل به خوبی می توانند از گوشه های شیشه ای و لبه های تیز محافظت کنند.

قیمت فوم گوشه اجاق رومیزی

نرخ این فوم ها با توجه به موارد مختلف تعیین می شود. تولیدکنندگان مختلف بر روی این محصول، نرخ متفاوتی می گذارند. زیرا آنها برای تولید فوم گوشه اجاق گاز از متریالی با کیفیت های مختلف استفاده می کنند. اهمیتی که آنها به پرداخت فوم می دهند، قاعدتاً متفاوت است. در نتیجه، این محصولات با کیفیت های مختلفی تولید می شوند که نرخ آنها را متفاوت می کند. اما به طور کلی این فوم ها دارای قیمت پایینی هستند و برای بسته بندی اجاق گاز از نظر اقتصادی، بسیار به صرفه هستند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یونولیت کلاه ایمنی

یونولیت کلاه ایمنی

یونولیت کلاه ایمنی ، محصولی ایده آل برای محافظت از سر در زمان دوچرخه سواری، اسکیت و سایر بازی ها و تفریحات ورزشی است. با

مشاهده »