یونولیت بسته بندی آلات موسیقی

یونولیت بسته بندی آلات موسیقی
دسته بندی:
چیکید محتوا
یونولیت بسته بندی آلات موسیقی

یونولیت بسته بندی آلات موسیقی به خوبی از این تجهیزات محافظت نموده تا در زمان جابه جایی با مشکل شکستگی و غرشدگی و … روبرو نشوند.

سازهای موسیقی، تنوع زیادی دارند که روش نواختن، شکل ظاهری و بدنه هر یک از آنها متفاوت است. آلات موسیقی را در یک دسته بندی به چندین دسته شامل سازهای زهی، سازهای بادی، سازهای کوبه ای و سازهای صفحه کلیددار و الکترونیک تقسیم می کنند. یک ویژگی مشترک تمامی این سازها، ظریف و حساس بودن آنها نسبت به ضربه است. بنابراین بسته بندی این تجهیزات باید به خوبی انجام شود تا این تجهیزات در زمان حمل و نقل صدمه نبینند.

آلات موسیقی کدامند؟

موسیقی از زمان های گذشته با حرف زدن آدم ها شروع شد و تاکنون دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است. سازهای موسیقی در چندین نوع وجود دارند که هر یک دارای خصوصیات متفاوتی هستند.

بربط، تار، تنبور، دیوان، سه تار، سنتور، کمانچه، گیتار، ویولن، دوتار، رباب، سلانه، سی تار، فلوت، کلارینت، دف، تنبور، تنبک، پیانو، ارگ، آکوردئون و … از انواع آلات موسیقی هستند که برخی از آنها در چندین مدل وجود دارند.

عناصر اصلی موسیقی، ترکیب از صدا و سکوت هستند. موسیقی را راهی برای بیان احساسات می دانند و اصلی ترین چیزی که در نواختن آن است، توجه به ریتم و صدای تولیدی است. به طور کلی بیش از 1500 ساز موسیقی در جهان وجود دارند که هر یک به نوعی در ساخت موسیقی های جذاب و دلنشین توانمند هستند.

ضرورت بسته بندی مناسب برای آلات موسیقی

یونولیت بسته بندی آلات موسیقی برای بسته بندی انواع دستگاه های موسیقی مناسب است. سازهای موسیقی به طور کلی شامل دسته بندی زیر است:

زهی آرشه ای: این سازها با تولید لرزش و ارتعاش بر روی بخش هایی مانند زه، تار و سیم سبب تولید صدا می شوند.

بادی چوبی: داخل این سازها، مکانیزم ایجاد صدا توسط فشار هوا به داخل ساز انجام می شود.

کوبه ای: سازهایی که توسط ضربه، تکان، سایش و دیگر اقدامات، نوسانی در ساز بوجود می آید و صدا ایجاد می شود به سازهای کوبه ای مطرح هستند.

صفحه کلیدی: سازهایی که نواختن موسیقی توسط صفحه کلید انجام می شود و در آنجا، شماری از اهرم ها با استفاده از انگشتان فشرده می شوند، سازهای صفحه کلیدی می باشند.

از یونولیت می توان برای بسته بندی هر یک از این موارد استفاده نمود تا آلات موسیقی، بدون کوچکترین صدمه دیدگی به دست سفارش کنندگان محترم برسند. تولیدکنندگان و سازندگان این دستگاه ها از یونولیت برای بسته بندی این دستگاه ها استفاده کنند.

مزایای استفاده از یونولیت بسته بندی آلات موسیقی

  • کوچکترین آسیب دیدگی دستگاه های موسیقی موجب اختلال در عملکرد آنها می شود. بنابراین باید با استفاده از یک متریال مقاوم و ضد ضربه به بسته بندی آنها اقدام نمود. یونولیت دارای این ویژگی ها است و از آلات موسیقی در مقابل ضربه و فشار مقاومت می کند.
  • بسته بندی آلات موسیقی با پلاستوفوم (یونولیت) سبب می شود که ظاهر این دستگاه ها سالم و بدون هیچگونه خط و خشی باقی بماند. برای خریداران این دستگاه ها بسیار مهم است که دستگاه های آنها کاملاً دارای ظاهر سالمی باشد و هیچگونه خط و خشی نداشته باشد. بسته بندی این دستگاه ها با یونولیت، کیفیت ظاهری آن را تضمین می کند.
  • یونولیت بسته بندی آلات موسیقی با کمترین هزینه، امکان بسته بندی کم هزینه این دستگاه ها را فراهم می کند.
  • پلاستوفوم در مقابل رطوبت، مقاوم است و اجازه نمی دهد که رطوبت سبب خرابی دستگاه های موسیقی شود. دستگاه های موسیقی در مقابل رطوبت به شدت حساس هستند.
  • پلاستوفوم در برابر سرما و گرما مقاوم است و اجازه نمی دهد که تغییرات آب و هوایی در زمانی که کارتن های بسته بندی آلات موسیقی در بیرون هستند، موجب خرابی دستگاه ها شوند.

یونولیت چه ساختاری دارد؟

از آنجایی که یونولیت بسته بندی آلات موسیقی را متریال مناسبی برای بسته بندی این دستگاه ها می دانیم، لازم است که با ساختار آن آشنا شویم. یونولیت یا پلاستوفوم، دارای نام های فراوانی است که چندین مورد از آنها شامل پلاستوفوم، آکاسیف، پلی استایرن انبساطی، فیبر سفید می باشد.

ساختار این ماده به صورت سبک و بی اثر است که همین مسئله سبب مناسب بودن آن برای استفاده در حوزه های مختلف مانند بسته بندی شده است. یونولیت، دسته ای از پلیمرهای سفیدرنگ می باشد که خروجی فرآیندهای پتروشیمی می باشد. مواد اولیه یونولیت بسته بندی آلات موسیقی استایرن مونومر می باشد.

یونولیت، محصولی کاملاً سبک است و صنعت بسته بندی دقیقاً به دنبال چنین متریالی است. این متریال از ذرات پلی استر فشرده تولید می شود که 98 درصد آن را هوا و 2 درصد آن را پلاستیک تشکیل داده است. البته این عددها به صورت تقریبی بیان شده است و ممکن است اختلاف ناچیزی وجود داشته باشد.

یونولیت و انواع اشکال آن دارای خواص خوبی مانند عایق حرارتی، عایق صوتی، عایق رطوبتی، مقاومت بالا و … هستند. از این محصولات می توان در موارد مختلفی استفاده نمود که برخی از آنها دارای اهمیت زیادی هستند. یونولیت را از جنبه های مختلفی دسته بندی می کنند. یکی از اصول دسته بندی یونولیت، چگالی آن می باشد. یونولیت را با دانسیته های گوناگونی تولید می کنند که بالاترین چگالی آن را یونولیت فشرده و فوق فشرده می گویند.

قیمت یونولیت بسته بندی آلات موسیقی

هزینه بسته بندی آلات موسیقی با یونولیت بسیار مناسب است. بسته بندی آلات موسیقی با توجه به شکل ظاهری دستگاه، ممکن است با انواع خاصی از یونولیت امکان پذیر باشد. به طور مثال ممکن است برای بسته بندی یک نوع ساز موسیقی به یونولیت گوشه و برای بسته بندی نوع دیگری از ساز موسیقی به یونولیت حبه قندی نیاز باشد.

یونولیت در مجموع ارزان است اما قیمت دقیق آن با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود که از جمله آنها می توان به نوع یونولیت، دانسیته یونولیت، اندازه یونولیت و … اشاره نمود. عرضه کنندگان مختلف، این محصولات را با نرخ متفاوتی به فروش می رسانند. با توجه به توضیحات ارائه شده اطمینان داریم که به این مسئله پی برده باشید که بسته بندی سازهای موسیقی با پلاستوفوم از جنبه های مختلف، سودمند خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یونولیت کلاه ایمنی

یونولیت کلاه ایمنی

یونولیت کلاه ایمنی ، محصولی ایده آل برای محافظت از سر در زمان دوچرخه سواری، اسکیت و سایر بازی ها و تفریحات ورزشی است. با

مشاهده »