یونولیت کلاه ایمنی

یونولیت کلاه ایمنی
دسته بندی:
چیکید محتوا
یونولیت کلاه ایمنی

یونولیت کلاه ایمنی ، محصولی ایده آل برای محافظت از سر در زمان دوچرخه سواری، اسکیت و سایر بازی ها و تفریحات ورزشی است.

با استفاده از یونولیت می توان محصولات متنوعی ساخت. کاربردهای یونولیت با گذشت زمان افزایش پیدا کرده است. صنایع مختلفی از یونولیت به شکل های گوناگون استفاده می کنند. با وجود اینکه عمده کاربرد یونولیت، بسته بندی می باشد اما به نحوهای دیگری از آن استفاده می کنند.

در واقع یونولیت صرفاً برای بسته بندی محصولات استفاده نمی شود و با توجه به ویژگی هایی که دارد خود می تواند یک محصول جدید باشد و به تنهایی برای تولید یک محصول مورداستفاده قرار بگیرد. یکی از محصولاتی که صرفاً با یونولیت درست می شود، کلاه ایمنی می باشد.

اهمیت استفاده از کلاه ایمنی

یونولیت کلاه ایمنی برای دوچرخه سواری و اسکیت سواری مورداستفاده قرار بگیرد. کلاه دوچرخه سواری و اسکیت سواری، از اکسسوری های مهم برای دوچرخه سواران و اسکیت سواران می باشد. این وسیله کاربردی، به منظور ایمنی افراد و محافظت از آنها در برابر باد، باران، نور خورشید و … مورداستفاده قرار می گیرد. متأسفانه فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی در میان دوچرخه سواران و اسکیت سواران و … جا نیفتاده است. به همین دلیل سالانه حوادث زیادی در این ارتباط رخ می دهد که منجر به آسیب دیدگی افراد می شود.

پیش از استفاده از هرگونه وسیله ای، باید بحث ایمنی را درنظر گرفت. به طور مثال دوچرخه سواران باید از مواردی مانند لباس مخصوص، ساق بندها، کفش و کلاه و … استفاده کنند. اگر به صورت حرفه ای دوچرخه سواری می کنید و یا اینکه در طول روز، ساعاتی را به دوچرخه سواری اختصاص می دهید، حتماً از کلاه ایمنی استفاده کنید.

انواع کلاه ایمنی به منظور رفع این نیاز با کمترین هزینه و بیشترین راندمان، طراحی و تولید شده اند. در صورتی که هوا بارانی و برفی است، با وجود کلاه ایمنی دیگر نگران خیس شدن سر خود نخواهید بود.

یونولیت کلاه ایمنی به چه منظور مورداستفاده قرار می گیرد؟

این کلاه با هدف محافظت از سر در زمان دوچرخه سواری و اسکیت سواری، طراحی و تولید شده است. این محصول از جنس یونولیت است و دوام و مقاومت بسیار بالایی دارد. یونولیت، یکی از انواع پلی استایرن (پلی استایرن معمولی، پلی استایرن مقاوم و پلی استایرن انبساطی) می باشد که نام تجاری آن یونولیت است.

گاهی این ماده را پلاستوفوم خطاب می کنند. رنگ این ماده سفید است و از وزن کمی برخوردار است و کاملاً سبک و بی اثر می باشد. ساختار این ماده نشان می دهد که 5 درصد آن را پلاستیک و 95 درصد آن را هوا تشکیل داده است. این ماده در دمای عادی به صورت ترموپلاستیک جامد و در دمای بالا کاملاً ذوب می شود تا زمینه تولید یونولیت به شکل ها و فرم های دیگر را فراهم کند.

ویژگی های یونولیت کلاه ایمنی

این محصول دارای چگالی بالایی است که این مسئله سبب می شود مقاومت و استحکام کلاه ایمنی بسیار بیشتر باشد. یونولیت را با چگالی متفاوتی تولید می کنند. برای کاربردهای مهم که مقاومت یونولیت در برابر ضربه و فشار، اهمیت بیشتری دارد از یونولیت هایی با چگالی بالاتر استفاده می کنند که نمونه آن کلاه ایمنی می باشد.

یونولیت، انعطاف پذیر است و آن را می توان به هر شکل و اندازه ای فرم داد. بنابراین تولید کلاه ایمنی با استفاده از این ماده به خوبی انجام خواهد شد. کلاه ایمنی یونولیتی به خوبی بر روی سر فیکس می شود و هر ضربه و فشاری را دفع می کند.

ویژگی مثبت این محصول این است که سبک است و قرارگیری آن بر روی سر، اصلاً حس سنگینی ایجاد نکرده و فرد را اذیت نمی کند. یکی از دلایل خودداری دوچرخه سواران از گذاشتن کلاه ایمنی، احساس سنگینی بر روی سر است. در حالیکه یونولیت کلاه ایمنی بسیار سبک و راحت است.

این کلاه ضد آب است و جنس یونولیتی آن مانع از جذب آب باران و برف و … می شود و سر به هیچ عنوان خیس نمی شود. از آنجاییکه یونولیت، عایق سرما و گرما است، کلاه یونولیتی مانع از داغ شدن سر در هنگام تابستان و سرد شدن سرد در هنگام زمستان می شود.

کلاه ایمنی یونولیتی را می توان بازیافت نمود. بنابراین تولید این محصول به محیط زیست، آسیبی وارد نمی کند. ماده اولیه تولید این محصول فراوان است و به همین دلیل تهیه ی آن در هر زمانی آسان است. این محصول را به راحتی می توانید داخل ساک یا محفظه دوچرخه یا کیف لوازم اسکیت خود قرار دهید. زیرا سبک است و جای کمی را اشغال می کند.

مزایای استفاده از انواع کلاه در زمان دوچرخه سواری

  • پیشگیری از آسیب ها و صدمات شدید مغزی
  • دیده شدن بیشتر دوچرخه سوار
  • حفاظت از سر در مقابل شرایط جوی با استفاده از یونولیت کلاه ایمنی
  • کاهش استرس ناشی از احتمال برخورد با زمین برای دوچرخه سوار و افزایش تمرکز آن بر روی فعالیت خود در نتیجه کاهش استرس
  • و …

نکات مهم برای انتخاب بهترین کلاه برای دوچرخه سواری و اسکیت

سایز و ابعاد کلاه بسیار مهم است. افرادی که سرهای بزرگی دارند باید دقت کنند که کلاهی را خریداری کنند که سر آنها را کاملاً پوشش دهد. کلاه ایمنی باید کاملاً بر روی سر قرار بگیرد و وسط سر را پوشش دهد. اگر طراحی کلاه به گونه ای باشد که بعد از قرارگیری بر روی سر، گوشه های آن بالاتر از گوش ها قرار بگیرد، بهتر است.

قیمت یونولیت کلاه ایمنی

این محصول با یک متریال ارزان قیمت و مقاوم و باکیفیت تولید می شود که این مسئله موجب مناسب بودن قیمت آن شده است. با توجه به قیمت مناسبی که کلاه یونولیتی دارد و مزایای ارزشمندی که استفاده از آن دارد، توصیه می شود که دوچرخه سواران و اسکیت سواران حتماً به خرید این کلاه اقدام کنند. کلاه یونولیت، کاملاً زیبا و باکیفیت طراحی شده است و با هر نوع استایل ورزشی و اسپرتی، تناسب دارد. بنابراین این کلاه کاملاً برازنده شما خواهد بود و استایل شما را جذاب و زیبا می کند. در زمان خرید این کلاه حتماً به سایز و کیفیت کلاه توجه داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یونولیت کلاه ایمنی

یونولیت کلاه ایمنی

یونولیت کلاه ایمنی ، محصولی ایده آل برای محافظت از سر در زمان دوچرخه سواری، اسکیت و سایر بازی ها و تفریحات ورزشی است. با

مشاهده »