یونولیت بسته بندی سینک گرانیتی

یونولیت بسته بندی سینک گرانیتی
دسته بندی:
چیکید محتوا
یونولیت بسته بندی سینک گرانیتی

یونولیت بسته بندی سینک گرانیتی برای حفاظت از این محصول در زمان جابه جایی از محل تولید به محل عرضه یا سفارش مشتری، مناسب است.

در سینک های گرانیتی حدود هشتاد درصد کوارتز گرانیت و بیست درصد رزین آکرلیک به کار رفته است. برخی از این سینک ها صرفاً از مواد اکرولیک ساخته می شوند که این مسئله سبب مقاومت کمتر آنها در برابر ضربه می شود. اما برخی از آنها از ترکیب مواد اکرولیک و سنگ گرانیتی هستند که این سینک ها دارای مقاومت بیشتری هستند.

مزایای سینک ظرفشویی گرانیت

پیش از آنکه درباره یونولیت بسته بندی سینک گرانیتی صحبت کنیم، با این سینک ها بیشتر آشنا می شویم. این سینک ها، یکی از سینک های محبوب است که اخیراً استقبال زیادی از استفاده آن شده است. این سینک ها دارای تنوع رنگی بسیار زیادی هستند و دیزاین آشپزخانه را بسیار شیک می کنند. سینک های گرانیتی در رنگ های بژ، کرم، سفید، قهوه ای، مشکی، دودی و … وجود دارند که متناسب با دکور آشپزخانه می توان از رنگ مناسب آن استفاده نمود.

زمانی که در حال تمیز کردن سینک های گرانیتی هستید، هیچ صدایی ایجاد نمی شود. در حالیکه پاک کردن سینک های استیل، صدای زیادی تولید می کند. ویژگی ساختاری این سینک ها سبب می شود که باکتری و میکروب به آنها جذب نشود.

مقاومت این سینک ها در برابر ضربه و فشار بسیار زیاد است، اما باز هم نیاز است که برای بسته بندی آنها از یونولیت بسته بندی سینک گرانیتی استفاده شود. سینک های گرانیتی مشکل انباشته شدن رسوبات را ندارند.

مزیت مهم این سینک ها این است که ضد خط و خش هستند و استفاده کنندگان در زمان پاک کردن آن، نگران ایجاد خط و خش بر روی آن نیستند. نسل جدیدی از این سینک ها به بازار آمده است که البته قیمت بالایی دارند. این سینک های نسل جدید می توانند با محیط پیرامون خود تعامل کنند و هوا را پاک کنند. نام این تکنولوژی ساخت سینک گرانیتی، Ariapura است.

بر اساس فناوری ساخت سینک های نسل جدید، مواد کامپوزیتی موجود در سینک در زمان قرارگیری در معرض نور طبیعی یا مصنوعی موجب فعال شدن فرآیند فوتوکاتالیز می شوند. در نتیجه این فرآیند، باکتری ها نابود می شوند و مولکول های آلاینده تبدیل به مواد معدنی بی ضرر می شوند. این فناوری، همانند یک درخت عمل می کند. در نتیجه این فناوری، گرد و خاک ها دفع می شوند و رسوبات آهکی ایجاد نمی شوند.

معایب سینک های ظرفشویی گرانیت چیست؟

پس از ارائه توضیحات درباره معایب سینک های گرانیتی به مبحث استفاده از یونولیت بسته بندی سینک گرانیتی می پردازیم. نقطه ضعف این سینک ها این است که اگر ظرفی به صورت ناگهانی به درون آن با شدت سقوط کند، در اثر برخورد بوجود آمده می شکند و آسیب می بیند. برخی از این سینک ها نسبت به سینک های استیل، گران قیمت تر هستند و شاید این مورد هم بتوان از معایب این سینک ها دانست.

بسته بندی سینک ظرفشویی گرانیت با پلاستوفوم

یونولیت بسته بندی سینک گرانیتی ، یک گزینه بسیار خوب برای بسته بندی این سینک ها می باشد. همانگونه که گفته شد این سینک ها بسیار مقاوم هستند اما باز هم احتمال آسیب دیدن آنها وجود دارد. لذا باید برای بسته بندی ایمن و اصولی آنها برنامه ریزی داشت.

با توجه به ابعاد این سینک ها و وزن زیاد آنها نمی توان از هر متریالی برای بسته بندی آنها استفاده نمود. زیرا متریالی برای بسته بندی این سینک ها لازم است که تحمل وزن زیاد سینک را داشته باشد و بتواند از تمامی جهات، سینک را محافظت کند. البته استفاده از نایلون های ضخیم یا نایلون های حباب دار برای پوشاندن سینک با هدف تمیز ماندن آنها، توصیه می شود.

ویژگی های یونولیت بسته بندی سینک گرانیتی

  • ضد ضربه بودن پلاستوفوم بسته بندی سینک
  • ضد حرارت بودن پلاستوفوم بسته بندی سینک
  • مقاومت بالای پلاستوفوم بسته بندی سینک گرانیت در برابر آب و رطوبت
  • مقاومت بالای پلاستوفوم بسته بندی سینک گرانیت در برابر فشارهای وارده
  • تحمل بالای وزن پلاستوفوم بسته بندی سینک گرانیتی
  • واکنش ندادن پلاستوفوم بسته بندی سینک گرانیتی با مواد دیگر
  • امکان بازیافت پلاستوفوم بسته بندی سینک گرانیتی پس از استفاده
  • سبک بودن پلاستوفوم بسته بندی سینک گرانیتی و جابه جایی راحت تر سینک

موارد فوق نشان می دهد که این محصول برای بسته بندی سینک ظرفشویی گرانیتی بسیار مناسب است. این محصول به گونه ای در مجاورت سینک قرار می گیرد که حرکت و لرزش سینک در زمان جابه جایی را غیرممکن می کند. در نتیجه سینک به صورت صحیح و سالم به دست مشتری می رسد و هیچ محصولی به دلیل آسیب دیدن در زمان حمل و نقل به کارخانه مرجوع نمی شود. استفاده از این یونولیت ها برای هر کارخانه تولیدکننده سینکی ضرورت دارد. البته باید به خرید یونولیت یا پلاستوفوم باکیفیت و مرغوب که دارای استانداردها باشد، توجه نمود.

خرید یونولیت بسته بندی سینک گرانیتی

ایران یونولیت، آمادگی دارد که انواع سفارشات شما را در کوتاهترین زمان با بالاترین کیفیت به شما ارائه دهد. برای تولید پلاستوفوم بسته بندی سینک از برترین متریال اولیه استفاده می شود. کیفیت متریال اولیه، موجب مرغوبیت بالای یونولیت تولیدی می شود. پلاستوفوم به خوبی می تواند از محصولی که درون خود قرار دارد، محافظت کند. اما بالا بودن کیفیت آن در مقاومت بیشتر محصول تأثیرگذار است. لذا باید از تولیدکنندگانی این محصول را خریداری نمود که محصولات باکیفیتی را به شما ارائه کنند.

قیمت یونولیت بسته بندی سینک گرانیتی

نرخ این محصول با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود که یکی از مهمترین آنها، ابعاد پلاستوفوم بسته بندی سینک ظرفشویی گرانیتی می باشد. کیفیت محصول، طبیعتاً عامل اثرگذار دیگر در قیمت محصول است. با توجه به موارد فوق نمی توان نرخ دقیق یونولیت بسته بندی را تعیین نمود. اما اطمینان داشته باشید که پلاستوفوم، ارزان ترین گزینه برای بسته بندی سینک گرانیتی است. زمانی که سفارش این محصول در حجم بالا ارائه شود، حتماً تخفیف هایی شامل حال مشتریان می شود. ایران یونولیت، باکیفیت ترین پلاستوفوم بسته بندی سینک ظرفشویی گرانیتی را با مناسب ترین قیمت به مشتریان گرامی و محترم، ارائه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یونولیت کلاه ایمنی

یونولیت کلاه ایمنی

یونولیت کلاه ایمنی ، محصولی ایده آل برای محافظت از سر در زمان دوچرخه سواری، اسکیت و سایر بازی ها و تفریحات ورزشی است. با

مشاهده »