یونولیت بسته بندی چینی آلات

یونولیت بسته بندی چینی آلات
دسته بندی:
چیکید محتوا
یونولیت بسته بندی چینی آلات

یونولیت بسته بندی چینی آلات با مقاومت و استحکام بسیار بالایی که دارد، احتمال شکستن این ظروف را کاملاً از بین می برد.

ظروف چینی بسیار حساس می باشند و با کوچکترین ضربه یا فشاری می شکنند. حتی ایجاد یک ترک بر روی ظروف چینی سبب می شود که دیگر قابل استفاده نباشند. بنابراین بسته بندی ظروف چینی باید به گونه ای انجام شود که از آسیب دیدگی در امان باشد.

ویژگی های ظروف چینی

یونولیت بسته بندی چینی آلات به خوبی می تواند از این ظروف محافظت کند. ظروف چینی دارای ویژگی هایی زیر است:

– این ظروف برای سلامتی انسان کاملاً مناسب هستند و هرگز تهدیدکننده سلامتی انسان نیستند.

– ظروف چینی فاقد سرب و کادمیوم هستند.

– مواد تشکیل دهنده ظروف چینی، با محیط زیست سازگار هستند.

– تمیز کردن و شستن ظروف چینی، بسیار آسان است. برای شستن ظروف می توان از روش دستی یا ماشینی اقدام نمود.

– مواد تشکیل دهنده ظروف چینی، غیرمتخلخل هستند.

– ظروف چینی بسیار حساس و شکننده هستند.

– ظروف چینی در مقابل لکه مقاوم هستند.

– در صورت عدم برخورد ظروف چینی با جسمی سخت و عدم سقوط آنها، طول عمر آنها بسیار زیاد خواهد بود.

– ظروف چینی بسیار سبک هستند.

– تنوع ظروف چینی بسیار زیاد است و امکان ایجاد هر نقش و طرحی بر روی آنها در زمان تولید آنها وجود دارد.

ویژگی های یونولیت بسته بندی چینی آلات

  • یونولیتی که برای بسته بندی ظروف چینی تولید می شوند از مقاومت بالایی در برابر ضربه برخوردار هستند و یک عایق مقاومتی برای چینی به حساب می آید.
  • یونولیت یا پلاستوفوم مخصوص بسته بندی چینی، عایق رطوبت است و مانع از نفوذ آب به چینی و ایجاد لکه بر روی آن می شود. ممکن است نشت آب به کارتن بسته بندی چینی سبب شود که آب بر روی آنها بماند و این ظروف را لک کند.
  • اگر کارتن های ظروف چینی بر روی یکدیگر قرار بگیرند، چینی های داخل آنها آسیب نمی بینند. زیرا پلاستوفوم بسته بندی چینی، تحمل وزن زیادی دارد و اصلاً آسیب نمی بیند.
  • یونولیت بسته بندی چینی آلات بسیار سبک است و این مسئله سبب می شود که وزن کارتن های چینی آلات کم باشد و به آسانی بتوان آن را جابه جا نمود.
  • این نوع پلاستوفوم به خوبی می تواند از ورود آلودگی و گردو غبار به داخل ظروف چینی جلوگیری کند و موجب زرد شدن این ظروف در اثر گذشت زمان نشود.
  • تغییرات دمایی شدید ممکن است موجب منبسط و منقبض شدن ظروف چینی شود و سبب شکسته شدن آنها شود. اما پلاستوفوم به دلیل خاصیت عایق بودن خود مانع از بروز این مشکل می شود و از ترکیدن یا ترک خوردن ظروف چینی در اثر انبساط یا انقباض جلوگیری می کند.

ارزش ظروف بسته بندی شده به صورت اصولی

یونولیت بسته بندی چینی آلات باعث افزایش ارزش محصولات شما می شود. زمانی که محصولات به خوبی بسته بندی شوند، نشان دهنده این است که تولیدکنندگان برای تولیدات خود ارزش قائل هستند که آنها را به خوبی بسته بندی کرده اند.

خریداران به محصولاتی که بسته بندی درست و باکیفیتی دارند، توجه بیشتری دارند. محصولاتی که به درستی بسته بندی نشده باشند، از نظر آنها بی ارزش هستند. هزینه یک بسته بندی درست و باکیفیت آنچنان زیاد نمی شود که تولیدکنندگان بخواهند به خاطر عدم هزینه، از بسته بندی های بی کیفیت برای این محصولات استفاده کنند.

سایر محصولات مناسب برای بسته بندی ظروف چینی

یونولیت بسته بندی چینی آلات باید برای بسته بندی این ظروف مورداستفاده قرار بگیرد. محصولی وجود ندارد که بتواند جایگزین مناسبی برای یونولیت باشد. زیرا یونولیت مطابق با شکل و ابعاد چینی برش می خورد و قالب می گیرد. بنابراین ظروف چینی به خوبی داخل یونولیت قرار گرفته و در بخش مخصوص خود، قرار می گیرند. به طور مثال برای قرارگیری یک فنجان، جای مخصوصی درنظر گرفته شده است و برای بسته بندی یک قوری، جای دیگری طراحی و تعبیه شده است.

متریال دیگری وجود ندارد که مانند یونولیت بتواند متناسب با شکل چینی، طراحی و تولید شود. بنابراین نباید به جای یونولیت، ماده دیگری را برای بسته بندی چینی استفاده کرد. اما استفاده از سایر مواد بسته بندی مانند نایلون های حباب دار، قطعات جداکننده، نایلون های ضخیم و … برای بسته بندی چینی گاهاً مورداستفاده قرار می گیرد. ممکن است از این مواد به همراه پلاستوفوم (یونولیت) برای بسته بندی چینی استفاده شود.

کاربرد انواع یونولیت بسته بندی چینی آلات

از پلاستوفوم می توان برای بسته بندی محصولات زیر استفاده نمود:

– سرویس کامل چینی

– سرویس فنجان و قوری

– سرویس‌های غذاخوری چینی

– سرویس پذیرایی چینی

– سرویس صبحانه خوری چینی

– ظروف کودک و نوزاد

– ظروف چینی دکوری

– و …

با استفاده از پلاستوفوم مخصوص بسته بندی چینی می توان انواع ظروف چینی را بسته بندی نمود. بنابراین تولیدکنندگان انواع ظروف چینی می توانند با استفاده از پلاستوفوم انواع تولیدات خود را به صورت استاندارد و حرفه ای بسته بندی کنند.

اگر تولیدکنندگان از استفاده از محصولی مناسب برای بسته بندی چینی های تولیدی خود امتناع کنند، باید منتظر خسارت های فراوانی باشند. زیرا در طول مسیر انتقال محصولات از کارخانه به انبار یا فروشگاه یا … حتماً این ظروف شکسته شده یا ترک می خورند.

هزینه بسته بندی ظروف چینی

یونولیت بسته بندی چینی آلات ، هزینه بسته بندی آنها را کاهش می دهد. نرخ بسته بندی با توجه به متریال مورداستفاده برای بسته بندی، ابعاد ظروف، تعداد قطعات ظروف چینی، نیاز یا عدم نیاز به تولید یونولیت سفارشی برای بسته بندی آنها و … تعیین می شود. هزینه بسته بندی با یونولیت هر چقدر که تمام شود، قطعاً برای تولیدکنندگان به صرفه خواهد بود.

زیرا این محصول بیشتر از هوا تشکیل شده است و این مسئله موجب ارزانی آن نسبت به سایر مواد مناسب برای بسته بندی شده است. اگر محصولی وجود داشته باشد که قدرت یونولیت را در دفع ضربه داشته باشد، حتماً قیمت بالایی خواهد داشت. پلاستوفوم می تواند بهترین گزینه برای بسته بندی این ظروف باشد و از آسیب دیدن آنها ممانعت کند. طول عمر یونولیت بسته بندی چینی آلات بسیار بالا است که این مسئله مانع از خرابی آنها با گذشت زمان می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید یونولیت در شهریار

خرید یونولیت در شهریار

خرید یونولیت در شهریار با قیمت مناسب را از کارخانه بزرگ ایران یونولیت انجام دهید که از بزرگترین تولیدکنندگان یونولیت در ایران است. یونولیت یا

مشاهده »
خرید یونولیت در ری

خرید یونولیت در ری

خرید یونولیت در ری باید بر اساس نوع یونولیت، ابعاد یونولیت، دانسیته یونولیت، سطح کیفی یونولیت و برخورداری از استانداردها صورت بگیرد. شهرری با مساحت

مشاهده »
خرید یونولیت در شهر قدس

خرید یونولیت در شهر قدس

خرید یونولیت در شهر قدس به منظور استفاده در ساختمان سازی، صنعت بسته بندی، دکوراسیون، عایق کاری و … انجام می شود. یونولیت، متریال پرکاربردی

مشاهده »