راهنمای خرید تری دی پانل

خرید تری دی پانل
دسته بندی:
چکیده محتوا
راهنمای خرید تری دی پانل

خرید تری دی پانل وابسته به یک سری نکات بوده ، که باید آنان را مورد توجه قرار داد . این محصول را می توانیم در گروه مصالح ساختمانی مدرن قرار دهیم .

خرید تری دی پانل

ویژگی ها و قابلیت این محصول سبب شده ، تا جایگزین دیوار های قدیمی باشد و به عنوان یک دیوار پیش ساخته مدرن گزینه ایده آلی در ساخت و ساز شناخته شود . در این مقاله این محصول و ویژگی های بارز آن را بررسی خواهیم کرد ، لطفا با ما همراه شوید .

تری دی پانل چیست ؟


قبل از بررسی خرید تری دی پانل ، به معرفی این محصول می پردازیم . این ماده یک مصالح ساختمانی بوده ، که در آن لایه های مختلفی از شبکه فلزی و بتن سبک وجود دارد .

این محصول ساختمانی در ساختمان های مسکونی ، تجاری و صنعتی استفاده شده و دارای ویژگی های برجسته ای است . سازگاری با طراحی های مختلف ، سرعت اجرا ، قدرت سازه ای و عایق بندی بالا را می توان به عنوان نکات مثبت این محصول معرفی نمود .

کاربردهای تری دی پنل بسیار گسترده است و به دلیل مزایای آن نسبت به روش های ساختمانی معمولی ، مورد توجه قرار می گیرد . یکی از مهمترین مزایا و هدف اصلی استفاده از این محصول ، سهولت و سرعت ساخت است . با این وجود تقاضا برای خرید تری دی پانل به میزان زیادی افزایش یافته است .

همچنین ، این محصول برای عایق بندی بهتر نیز کاربرد دارند . وجود هسته حاوی بتن سبک در داخل تری دی پنل ، امکان عایق بندی در مقابل حرارت ، صوت و رطوبت را فراهم می کند . این ویژگی باعث صرفه جویی در انرژی برای سرمایش و گرمایش ساختمان شده و در نهایت ساختمان ها پایدارتر در برابر زلزله ، حریق و خوردگی خواهند شد .

استفاده از شبکه فلزی در داخل تری دی پنل باعث افزایش قدرت سازه ای آن شده است . شبکه فلزی درون دو لایه بتن قرار گرفته و این باعث می شود ، تا پنل ها بارهای بسیار بزرگ را بپذیرند و قدرت سازه ای بیشتری نسبت به ساختمان های معمولی داشته باشند و در نهایت ساختمان ها قادر به تحمل بارهای سنگین و رفتاری پایدار در مواجهه با زلزله و عوامل خارجی هستند .

در نتیجه ، این محصول به عنوان یک سیستم سازه ای متراکم و مقاوم استفاده می شود ، که باعث سرعت بالا در ساخت ، عمر طولانی ، عایق بندی بهتر و صرفه جویی در انرژی شده است . با این وجود هیچ عجیب نیست که خرید تری دی پانل با استقبال زیادی مواجه شده است .

بیشتر بخوانید: یونولیت بسته بندی

نکات مهم جهت خرید تری دی پانل


خرید تری دی پانل
یک فرآیند تخصصی و پیچیده بوده ، که به شرح زیر هستند ؛

1 . خرید از تولید کننده معتبر : انتخاب تولید کننده معتبر و با تجربه فوق العاده اهمیت دارد . به برند این محصول توجه کنید و در جست و جوی یک محصول با کیفیت تولید شده با استاندارد های معتبر باشید .

2 . بررسی استانداردها : برای تولید این محصول به یک سری استاندارد ها توجه می شود ، که بعضی از آن ها وابسته به متریال استفاده شده در پنل ، مقاومت ساختمانی ، عایق بندی و ضخامت لایه ها است . همچنین ، توجه داشته باشید ، که محصولات دارای نشان CE باشند .

3 . بررسی مشخصات فنی : مشخصات فنی این پانل از جمله آیتم های مهم بوده ، که در خرید تری دی پانل بایستی به آنان توجه شود ، که شامل ضخامت پنل ، ابعاد ، چگالی بتن ، نوع و ضخامت لایه فلزی و سایر ویژگی های فنی است . اطمینان حاصل نمایید ، که مشخصات فنی پنل با نیازهای پروژه شما مطابقت دارد .

4 . بررسی کیفیت ساخت : با بررسی کیفیت ساخت این محصول از منظم و بدون عیب بودن آن مطمئن خواهید شد . برای این امر به تراکم بتن ، عدم ترک خوردگی و جدایی لایه ها توجه نمایید .

5 . مقایسه قیمت و قابلیت های مورد نیاز : قبل از خرید تری دی پانل ، قیمت محصول را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید .

6 . مشورت با متخصصان : بهتر است قبل از خرید این محصول با متخصصان و کارشناسان فروش یونولیت مشورت کنید . آنها شما را راهنمایی کرده و توصیه های لازم را برای خرید درست و مناسب ارائه می دهند .

در کل ، برای خرید تری دی پانل ، انتخاب تولید کننده معتبر و با تجربه ، بررسی دقیق مشخصات فنی و کیفیت ساخت ، مقایسه قیمت و مشورت با متخصصان بهترین راهکارها هستند .

نحوه محاسبه تعداد تری دی پانل مورد استفاده


برای خرید تری دی پانل مناسب با شرایط ساختمان و ویژگی های مد نظرتان ، لازم بوده تا به یک سری آیتم های زیر توجه نمایید ؛

1 . ابعاد و ارتفاع ساختمان : اندازه و ارتفاع ساختمان برای محاسبه تعداد تری دی پنل اهمیت دارد . با توجه به اندازه دیوارها و سقف ها ، می توانیم تعداد مناسبی از پانل ها را خریداری نماییم .

2 . اندازه تری دی پنل : با استفاده از ابعاد تری دی پنل ، می توانید محاسبات دقیق تری در مورد تعداد پانل های مورد نیاز ، برای پوشش سطح را انجام دهید .

3 . ضریب ضایعات : باید در نظر بگیرید که در عملیات برش و نصب ، ممکن است برخی از پنل ها صدمه ببینند ، یا دچار ضایعات شوند . بنابراین ، بهتر است ضریب ضایعات را در محاسبات در نظر بگیرید و در خرید تری دی پانل به سراغ تعداد بیشتر بروید .

4 . موقعیت نصب : دیوار ، سقف و سایر بخش های ساختمان به تعداد متفاوتی پانل نیاز دارند .

5 . نیازهای خاص : بعضی از پروژه ها دارای سبک معماری و طراحی خاصی هستند ، که تعداد تری دی پانل را تحت تاثیر قرار می دهد .

جهت خرید تری دی پانل لازم بوده ، تا فاکتور های مختلفی را بررسی و ارزیابی نمایید . تعداد پانل مورد نیاز تحت تاثیر موارد متعددی بوده ، که توجه به آن ها فوق العاده اهمیت دارد .

کلام آخر

خرید تری دی پانل می تواند به ویژگی های کیفی ساختمان اضافه کند ‌. این محصول در ساخت ساختمان باعث افزودن آیتم های مثبت زیادی به ساختمان سازی می شود .

 برای خرید این محصول لازم بوده ، تا به مجموعه ای همچون ایران یونولیت مراجعه کنید . این مجموعه برند خود را به ثبت رسانده و جزو برترین تولید کنندگان داخلی است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید و قیمت یونولیت در چالوس

خرید و قیمت یونولیت در چالوس

خرید و قیمت یونولیت در چالوس را بررسی نموده و با دستاوردهای استفاده از این محصول در کاربردهای مختلف آشنا می شویم. یونولیت یا پلاستوفوم

مشاهده »