یونولیت بسته‌بندی ست روشویی

یونولیت بسته‌بندی ست روشویی
دسته بندی:
چکیده محتوا
یونولیت بسته‌بندی ست روشویی

یونولیت بسته‌بندی ست روشویی از این محصول ظریف و حساس به خوبی مراقبت می کند تا سالم به مقصد موردنظر اننقال پیدا کند.

دکور سرویس بهداشتی های امروزی، با گذشته تفاوت زیادی کرده است. امروزه به زیبا بودن دکوراسیون سرویس بهداشتی اهمیت زیادی می دهند. یکی از آیتم هایی که در زیبایی دکوراسیون سرویس بهداشتی تأثیرگذار است، روشویی است.

روشویی های امروزی در مدل های مختلف و متنوعی هستند که هر یک بسیار زیبا و شیک هستند. قطعاً روشویی های جدید به سبب زیبایی بیشتر و مقاومت بالاتری که دارند، گران قیمت تر از روشویی های ساده قدیمی هستند. بنابراین بسته بندی آنها اهمیت بیشتری دارد. زیرا آسیب دیدگی آنها، خسارت زیادی را به تولیدکنندگان این محصول وارد می کند.

چرا روشویی به بسته بندی مناسب نیاز دارد؟

علت استفاده از یونولیت بسته‌بندی ست روشویی این است که این محصول، بسیار حساس و شکننده است و در جابه جایی، احتمال آسیب دیدن آن وجود دارد. روشویی ها با توجه به نوعشان از مواد مختلفی تولید می شوند که اغلب آنها در برابر ضربه و فشار،  حساس و شکننده هستند. اغلب روشویی ها از جنس سرامیک می باشند که حساسیت زیادی نسبت به ضربه و فشار دارند.روشویی های شیشه ای هم امروزه زیاد مورداستفاده قرار می گیرند که حساسیت این روشویی ها نسبت به ضربه بیشتر از روشویی های سرامیکی است.

روشویی های سنگ طبیعی، اندکی مقاوم تر از سایر روشویی ها هستند. اما احتمال شکستن سنگ و لب پر شدن آنها و یا ایجاد خط و خراش بر روی آنها وجود دارد. با توجه به توضیحات گفته شده می توان متوجه شد که اغلب روشویی ها برای انتقال و جابه جایی به یک بسته بندی مستحکم نیاز دارند.

بسته بندی انواع روشویی با یونولیت

یونولیت بسته‌بندی ست روشویی برای انواع روشویی ها، قابل استفاده می باشد. روشویی های کلاسیک، روشویی های توکار، روشویی های پیشخوان و … از انواع روشویی ها هستند.

روشویی کلاسیک: این روشویی اغلب در حمام و توالت مهمان مورداستفاده قرار می گیرد. این روشویی ها دارای کابینت های پایه مخصوص برای حوضه های شستشوی دیواری هستند که موجب امکان استفاده از فضای زیر حوضچه می شود.

روشویی توکار: این روشویی ها در سرویس بهداشتی مورداستفاده قرار می گیرند. این حوضچه ها، یک فضای ذخیره سازی بزرگتر و فضای قفسه بیشتری را ایجاد می کنند. لوله ها و سیفون ها در قسمت کمد این روشویی مخفی می شوند.

روشویی پیشخوان: به منظور ایجاد غلاف، ظرفشویی پیشخوان را بر روی کابینت حمام یا میز کار می گذارند. با بهره گیری از بعضی از مدل های اتصالات می توان این روشویی را مستقیم به دیوار وصل نمود. این روشویی ها پرکاربردتر از سایر روشویی ها هستند. روشویی های پیشخوان در ابعاد مختلفی تولید می شوند تا برای انواع سرویس بهداشتی های کوچک و بزرگ مناسب باشند.

جنس روشویی ها از چیست؟

یونولیت بسته‌بندی ست روشویی برای بسته بندی هر روشویی با هر جنسی، قابل استفاده می باشد. همانطور که گفته شد اغلب روشویی ها از جنس سرامیک هستند. اما امروزه شاهد وجود روشویی های زیادی از جنس های مختلف در بازار هستیم.

مواد تشکیل دهنده روشویی ها شامل سرامیک، ریخته گری مواد معدنی، شیشه، اکریلیک، سنگ طبیعی، بتن، چوب، فلز و … می باشد. روشویی ها سرامیکی، دارای سطح صاف و مستحکمی هستند و دارای طرح و رنگ های مختلفی هستند. مقاومت روشویی های سرامیکی در برابر اسیدها، شستشوی آنها را راحت تر کرده است.

روشویی های ریخته گری معدنی، دارای مواد پرکننده معدنی مانند آرد سنگ و شن کوارتز می باشند. روشویی های شیشه ای نسبت به اسیدها، مقاوم هستند. شفافیت بسیار زیاد این روشویی ها، ویژگی اصلی و برجسته این روشویی ها می باشد. روشویی های سنگ طبیعی برای دستشویی های توکار معمولاً به کار می روند. روشویی های سنگ طبیعی بسیار مستحکم هستند. برخی از روشویی ها از ترکیب مواد آکریلیک، فولاد، بتن و یا چوب ساخته می شوند.

مزایای استفاده از یونولیت بسته‌بندی ست روشویی

هر یک از روشویی های نامبرده شده ممکن است در اثر ضربه و فشار دچار شکستگی، لب پریدگی و یا ترک خوردگی شوند. بنابراین برای بسته بندی آنها باید از متریال مناسبی مانند پلاستوفوم استفاده نمود. مزایای استفاده از پلاستوفوم یا یونولیت برای بسته بندی ست‌های روشویی شامل موارد زیر است:

  • پلاستوفوم به دلیل آنکه ضد ضربه است نمی گذارد که روشویی دچار شکستگی یا ترک خوردگی شود.
  • پلاستوفوم به دلیل آنکه مقاومت بالایی در برابر نور خورشید و سایر نورها دارد، اجازه تغییر رنگ به روشویی را در صورت قرارگیری طولانی مدت در معرض نور نمی دهد.
  • بسته بندی روشویی با پلاستوفوم سبب نمی شود که وزن آنها بیشتر شود تا جابه جایی آنها سخت شود.
  • بسته بندی روشویی با پلاستوفوم از آن جهت خوب است که پلاستوفوم سبب فیکس شدن روشویی می شود. در نتیجه، روشویی در زمان جابه جایی تکان نخورده و آسیب نمی بیند.
  • گوشه های تیز روشویی با استفاده از یونولیت بسته‌بندی ست روشویی، به خوبی کاور می شوند. لذا این قسمت ها که بیشتر در معرض خطر هستند، به خوبی پوشانده می شوند.
  • پلاستوفوم به خوبی از روشویی در برابر آسیب های ناشی از تغییرات دمایی، محافظت می کند. زیرا این محصول، عایق سرما و گرما است و نمی گذارد که روشویی در اثر عوامل جوی دچار مشکل شود.
  • از آنجایی که پلاستوفوم عایق آب و رطوبت است، اجازه نفوذ آب به روشویی را نمی دهد و در نتیجه در صورت تماس آب با یونولیت، روشویی لک نمی شود.

قیمت یونولیت بسته‌بندی ست روشویی

نرخ این محصول با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود که مهمترین آن، ابعاد آن است. هر اندازه که ابعاد بزرگتر باشد، قیمت بالاتر است. تولیدکنندگان با توجه به کیفیت متریالی که برای تولید یونولیت به کار برده اند، قیمت آن را مشخص می کنند. هر اندازه که کیفیت یونولیت بالاتر باشد، قیمت آن بیشتر می شود. از آنجایی که یونولیت در مجموع ارزان قیمت است، بهتر است به خرید مرغوب ترین آنها اقدام شود تا مقاومت بیشتری در برابر عوامل مختلف داشته باشد. پلاستوفوم بهتر و ارزان تر از هر متریالی می تواند از انواع روشویی های سرامیکی، شیشه ای و سنگی و … محافظت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید و قیمت یونولیت در چالوس

خرید و قیمت یونولیت در چالوس

خرید و قیمت یونولیت در چالوس را بررسی نموده و با دستاوردهای استفاده از این محصول در کاربردهای مختلف آشنا می شویم. یونولیت یا پلاستوفوم

مشاهده »