یونولیت برای بسته بندی قطعات خودرو

یونولیت برای بسته بندی قطعات خودرو
دسته بندی:
چیکید محتوا
یونولیت برای بسته بندی قطعات خودرو

یونولیت برای بسته بندی قطعات خودرو ، گزینه بسیار مناسبی است. زیرا به خوبی می تواند از این قطعات محافظت و مراقبت کند.

یکی از کاربردهای مهم یونولیت، بسته بندی محصولات مختلف است. کارشناسان و متخصصان با بررسی هایی که بر روی یونولیت یا پلاستوفوم داشته اند، آن را ماده مناسبی برای بسته بندی محصولات مختلف دانسته اند.

پلاستوفوم بسته بندی قطعات ماشین چیست ؟

یونولیت برای بسته بندی قطعات خودرو به دلایل ساختار مستحکمی که دارد، به کار می رود. پلاستوفوم بسته بندی ماده ای است که با انبساط ذرات پلی استایرن ساخته می شود. یونولیت به علت خصوصیات ویژه ای که دارد، برای بسته بندی قطعات ماشین انتخاب شده است.

پلاستوفوم به خوبی می تواند قطعات و لوازم یدکی خودرو را از گزند آسیب های مختلف، در امان نگه دارد. کیفیت این یونولیت بسیار مناسب است. در نتیجه هیچ ضربه ای نمی تواند موجب آسیب دیدن این قطعات شود.

اهمیت بسته بندی درست لوازم یدکی های ماشین

اهمیت استفاده از یونولیت برای بسته بندی قطعات خودرو ، بسیار زیاد است. زیرا قطعات و لوازم یدکی ها در زمان انتقال از کارخانه به دست مشتری، مسیری را می پیمایند که ممکن است در این مسیر در گزند آسیب های مختلفی باشند. هر چه مسیر کارخانه تا فروشگاه ها و مغازه ها طولانی تر باشد، احتمال آسیب دیدگی قطعات بیشتر است.

کوچکترین فشاری سبب می شود که قطعات و لوازم یدکی های خودرو آسیب ببینند. بنابراین بسته بندی درست قطعات و لوازم یدکی ها به این دلیل، اهمیت زیادی دارد. اگر بسته بندی درست و اصولی انجام نشود، احتمال آسیب دیدگی بسیار زیاد است و خسارت های فراوانی ایجاد می شود.

بهترین روش برای بسته‌بندی اجزای خودرو

یونولیت برای بسته بندی قطعات خودرو ، بهترین روش بسته بندی است. زیرا یونولیت دارای خصوصیات مثبت فراوانی است. یونولیت از مقاومت فوق العاده ای در مقابل فشار برخوردار است و هر فشار و ضربه ای را خنثی می کند تا قطعات داخل آن محفوظ بمانند.

یونولیتی که برای بسته بندی اجزای ماشین به کار می رود، از این قطعات در مقابل تغییر دما و  سرما و گرمای شدید محافظت می کند. همچنین قطعات بسته بندی شده با پلاستوفوم، از رطوبت و آب در امان خواهند بود.

یونولیت برای بسته بندی قطعات خودرو به کار می رود ، چرا که سبک است و وزن بسته های دارای قطعات و اجزای ماشین را زیاد نمی کند. هر اندازه بسته بندی ها سبکتر باشد، حمل و نقل آنها راحت تر است.

یکی از دلایل انتخاب یونولیت برای بسته بندی این محصولات این است که امکان قالب گیری ماده یونولیت به شکل های مختلف وجود دارد. یونولیت ارزان است و هزینه بسته بندی لوازم یدکی ها را افزایش نمی دهد.

ساخت سفارشی یونولیت برای بسته بندی قطعات خودرو

بسته بندی اجزای خودرو باید به گونه ای انجام شود که قطعات و اجزای خودرو اصلاً تکان نخورند و کاملاً فیکس قرار بگیرند. بنابراین برای بسته بندی هر یک از قطعات ماشین باید به صورت سفارشی، سفارش تولید آن را داد. به طور مثال یونولیت بسته بندی چراغ خودرو با یونولیت بسته بندی فرمان خودرو، شکل متفاوتی دارد.

لذا بسته بندی قطعات ماشین باید به صورت اختصاصی انجام شود. مجموعه ایران یونولیت، یکی از حرفه ای های تولید انواع یونولیت بسته بندی اجزای خودرو است که باکیفیت ترین و بهترین یونولیت های بسته بندی قطعات ماشین را تولید می کند.

مزایای استفاده از یونولیت برای بسته بندی قطعات خودرو

این پلاستوفوم دارای چندین ویژگی مهم است که تولیدکنندگان قطعات خودرو و لوازم یدکی ها را مجاب کرده است که از آن برای بسته بندی این قطعات استفاده کنند. این ویژگی ها شامل موارد زیر می باشد:

– این یونولیت به سبب فشردگی بسیار بالایی که دارد از مقاومت زیادی برخوردار است و در مقابل هیچ نیرو و فشاری کم نمی آورد و از محصولات جا داده در دل خود به خوبی مراقبت می کند.

– یونولیت بسته بندی به صورت سفارشی قابل ساخت است.

– یونولیت برای بسته بندی قطعات خودرو ، انتخاب بسیار شیکی است. پلاستوفوم می تواند بسته بندی بسیار تمیز و شکیلی برای اجزای خودرو درست کند.

– جابه جایی و حمل و نقل اجزای بسته بندی شده با پلاستوفوم، سخت نیست. چون آنها سبک هستند و به خوبی حمل و نقل می شوند.

فروش بیشتر با بسته بندی شکیل و زیبا

یکی از دلایل انتخاب یونولیت برای بسته بندی لوازم یدکی های ماشین، این است که میزان فروش آنها افزایش پیدا می کند. یکی از روش های جذب مشتری، بسته بندی زیبا و اصولی محصولات است. اگر یک بسته بندی خاص و شیک برای لوازم یدکی های ماشین درنظر بگیرید، فروش آنها بیشتر خواهد شد. یونولیت با ویژگی هایی که دارد بهتر از هر ماده دیگری، بسته بندی قطعات ماشین را انجام می دهد.

هزینه استفاده از یونولیت برای بسته بندی قطعات خودرو

اگر به دنبال یک روش اقتصادی برای بسته بندی لوازم یدکی های خودرو هستید، یونولیت یا پلاستوفوم را انتخاب کنید. هزینه بسته بندی این اجزاء با یونولیت، بسیار مناسب است. هزینه دقیق را با توجه به شکل یونولیت و ابعاد آن می توان مشخص نمود. اگر هزینه بسته بندی اجزاء و لوازم یدکی های ماشین را با متریال مختلف با یکدیگر مقایسه کنیم، به وضوح متوجه اقتصادی بودن استفاده از یونولیت می شویم.

انواع پلاستوفوم بسته‌بندی لوازم یدکی ماشین

با توجه به نوع قطعات موردنظر باید شکل و ابعاد یونولیت برای بسته بندی قطعات خودرو را انتخاب نمود. یونولیت بسته بندی لوازم یدکی های خودرو در ابعاد و اشکال مختلفی تولید می شود. شما تولیدکنندگان محترم باید سفارش ساخت یونولیت بسته بندی برای قطعات و لوازم یدکی های تولیدی خود را به یکی از برترین کارخانه های یونولیت ارائه دهید.

نمونه لوازم یدکی موردنظر به کارخانه یونولیت داده می شود تا کارخانه، قالب آن را ساخته و تولید یونولیت را با توجه به آن انجام دهند. حفاظت از قطعات و لوازم یدکی های ماشین با استفاده از پلاستوفوم، صد درصدی خواهد بود. یونولیت، یک روش ایمن و کم هزینه برای بسته بندی لوازم یدکی های ماشین است که از سوی اغلب کارخانه ها انتخاب می شود. یونولیت برای بسته بندی قطعات خودرو بهتر از هر متریال دیگری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید یونولیت در شهریار

خرید یونولیت در شهریار

خرید یونولیت در شهریار با قیمت مناسب را از کارخانه بزرگ ایران یونولیت انجام دهید که از بزرگترین تولیدکنندگان یونولیت در ایران است. یونولیت یا

مشاهده »
خرید یونولیت در ری

خرید یونولیت در ری

خرید یونولیت در ری باید بر اساس نوع یونولیت، ابعاد یونولیت، دانسیته یونولیت، سطح کیفی یونولیت و برخورداری از استانداردها صورت بگیرد. شهرری با مساحت

مشاهده »
خرید یونولیت در شهر قدس

خرید یونولیت در شهر قدس

خرید یونولیت در شهر قدس به منظور استفاده در ساختمان سازی، صنعت بسته بندی، دکوراسیون، عایق کاری و … انجام می شود. یونولیت، متریال پرکاربردی

مشاهده »