یونولیت بسته‌بندی خردکن

یونولیت بسته‌بندی خردکن
دسته بندی:
چیکید محتوا
یونولیت بسته‌بندی خردکن

یونولیت بسته‌بندی خردکن برای بسته بندی این دستگاه بسیار مناسب است تا بدنه حساس این دستگاه در زمان جابه جایی آسیب نبیند.

خردکن موادغذایی همانگونه که از اسمش معلوم است، وسیله ای برای خردکردن و ریز کردن مواد غذایی می باشد. این دستگاه در سریعترین زمان ممکن به خرد کردن مواد غذایی اقدام کرده تا یک آشپزی سریع و آسان را امکان پذیر کند.

دلیل نیاز به استفاده از یک بسته بندی مناسب برای دستگاه خردکن

دستگاه خردکن، دستگاه بسیار حساسی است که در اثر کوچکترین ضربه ای دچار مشکل می شود و دیگر کارایی ندارد. بنابراین بسته بندی درست این دستگاه، اهمیت زیادی دارد. یونولیت بسته‌بندی خردکن برای بسته بندی درست و اصولی این دستگاه، بسیار مناسب می باشد. دستگاه خرد کن شامل اجزای زیر است:

موتور الکتریکی: موتور، عامل اصلی چرخاندن و حرکت دادن تیغه ها می باشد. توان موتور دستگاه خردکن بر اساس وات مشخص می شود. هر اندازه که توان موتور بیشتر باشد، دستگاه با سرعت و قدرت بیشتری به کار خود می پردازد. برخی از مدل های دستگاه خردکن دارای موتور نیستند و کار کردن آنها با استفاده از نیروی مکانیکی انجام می شود.

درپوش خردکن: درپوش، قطعه ساده اما مهمی می باشد که مانع از پاشش مواد غذایی به بیرون از دستگاه می شود.

محفظه خردکن: یونولیت بسته‌بندی خردکن مانع از آسیب دیدگی محفظه خردکن می شود. محفظه خردکن، مخزنی است که موادغذایی و خوراکی موردنظر برای خرد کردن، داخل آن قرار می گیرند که ظرفیت آن بر اساس لیتر مشخص می شود. ظرفیت مدل های مختلف دستگاه محفظه خردکن، متفاوت می باشد. بر اساس حجم موادی که معمولاً برای خرد کردن درنظر دارید، باید به انتخاب گنجایش محفظه خردکن توجه کنید.

تیغه ها: تیغه ها، مخصوص خرد کردن مواد غذایی هستند. تیغه ها بسیار برنده و تیز می باشند تا خرد کردن انواع مواد سخت و نرم را به خوبی انجام دهند. یک دستگاه خردکن خوب باید از تیغه های تیز و برنده ای برخوردار باشد. برخی از دستگاه های خردکن دارای چندین تیغه هستند.

یونولیت بسته‌بندی خردکن چیست؟

این محصول، قطعه ای از جنس یونولیت می باشد که مطابق با دستگاه خردکن شکل گرفته است. پلاستوفوم را بر اساس شکل خردکن طراحی و تولید می کنند تا کاملاً فیت خردکن باشد و از نظر اندازه ای و شکلی با آن مطابقت داشته باشد.

این محصول از ویژگی های جالبی برخوردار است که در ادامه به آنها اشاره می کنیم. هر یک از دستگاه های خردکن را می توان با استفاده از پلاستوفوم بسته بندی خرد کن، بسته بندی نمود. برای بسته بندی دستگاه های خردکن با استفاده از این محصول، هیچ محدودیتی وجود ندارد. دستگاه های خردکن در هر ابعاد و اندازه ای که باشند، قابل بسته بندی با پلاستوفوم می باشند، به شرط آنکه پلاستوفوم دقیقاً به صورت سفارشی برای آنها تولید شده باشد.

یونولیت بسته‌بندی خردکن، نوعی ترموپلاستیک است که با استفاده از استایرن تولید می گردد. استایرن، هیدروکربنی به صورت C6H5CH=CH2 می باشد که برگرفته از نفت خام است. اصلی ترین عناصری که در تولید این ماده نقش دارند، کربن و هیدروژن می باشند.

پلی استایرن یا یونولیت فقط از کنار یکدیگر قرار گرفتن دو عنصر هیدروژن و کربن درست نشده و این ترکیب نیازمند آرایش مولکولی خاصی می باشد. در واقع آرایش مولکولی موردنظر در اینجا از ایجاد پیوندهای دوگانه موجود در استایرن درست می شود. پیوندهای دوگانه موجب ایجاد واکنش استایرن ها با یکدیگر و تولید زنجیره ای پلیمری می گردد. این زنجیره پلیمری، همان پلی استایرن می باشد که به نام پلی استایرن شناخته می شود. این ماده، مواد اولیه تولید یونولیت می باشد که بر اساس فرآیند خاصی به یونولیت تبدیل می شود و به انواع مختلف یونولیت تبدیل می گردد.

ویژگی های یونولیت بسته‌بندی خردکن چیست؟

این محصول را درست مطابق با فرم و اندازه انواع دستگاه های خردکن تولید می کنند. پلاستوفومی که برای بسته بندی دستگاه خردکن تولید می شود، دارای طراحی خاصی برای قرارگیری جداگانه تیغه، محفظه، درپوش ها و … است و این مسئله سبب می شود که در زمان جابجایی، این اجزاء با یکدیگر تماس پیدا نکرده و آسیب نبینند.

پلاستوفوم بسته بندی خردکن بسیار سبک است و وزن کارتن خردکن اصلاً زیاد نخواهد شد و درنتیجه، جابه جایی آن بسیار آسان خواهد بود. جابه جایی راحت این دستگاه دارای اهمیت بسیار زیادی است.

همچنین یونولیت بسته‌بندی خردکن دارای ترکیب تمیز و فاقد مواد شیمیایی است و این مسئله سبب می شود که نیروهایی که کار بسته بندی را انجام می دهند، در اثر کار با یونولیت ها دچار مشکل نشوند و آسیب جسمانی نبینند.

این یونولیت ها از طول عمر بسیار زیادی برخوردار هستند و این مسئله سبب می شود که اطمینان حاصل شود که در صورتیکه جنس ها مدت ها در انبار بمانند دچار مشکل نشوند و یونولیت آنها، همچنان خواص خود را داشته باشد.

پلاستوفوم بسته بندی دستگاه خرد کن قابل بازیافت است و در نتیجه هیچگونه نگرانی درباره استفاده از آنها وجود ندارد. چرا که محیط زیست در خطر قرار نخواهد گرفت.

امکان بسته بندی انواع خردکن با استفاده از پلاستوفوم

یونولیت بسته‌بندی خردکن برای بسته بندی انواع دستگاه های خردکن مورداستفاده قرار می گیرد. خردکن ها به طور کلی در دو نوع خردکن دستی و خردکن برقی وجود دارند. بسته بندی هر یک از این خردکن ها باید به صورت اصولی انجام شود. زیرا هر یک از آنها نسبت به ضربه و فشار حساس هستند. هرچند که خردکن های برقی ارزشمندتر و حساس تر هستند، اما خردکن های دستی به بسته بندی مناسب نیاز دارند. زیرا در صورت آسیب دیدگی در زمان جابه جایی، خسارت زیادی را برای تولیدکنندگان بوجود می آورند.

هزینه بسته بندی خردکن های برقی و دستی با استفاده از پلاستوفوم

یونولیت بسته‌بندی خردکن ، ارزان است و نرخ بسته بندی دستگاه خردکن با آن کاملاً مناسب می باشد. لذا تولیدکنندگان و کارخانه داران اطمینان داشته باشند که محصولی را برای بسته بندی دستگاه های خردکن تولیدی خود انتخاب می کنند که قیمت آنها به صرفه و اقتصادی می باشد و ضمن به صرفه بودن، دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی می باشد. پلاستوفوم از هر نوع محصولی به خوبی محافظت می کند تا صحیح و بی نقص به دست مصرف کننده برسد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید یونولیت در شهر قدس

خرید یونولیت در شهر قدس

خرید یونولیت در شهر قدس به منظور استفاده در ساختمان سازی، صنعت بسته بندی، دکوراسیون، عایق کاری و … انجام می شود. یونولیت، متریال پرکاربردی

مشاهده »