یونولیت بسته‌بندی کفی یخچال

یونولیت بسته‌بندی کفی یخچال
دسته بندی:
چیکید محتوا
یونولیت بسته‌بندی کفی یخچال

یونولیت بسته‌بندی کفی یخچال برای بسته بندی یخچال های جدید مورداستفاده قرار می گیرند و از کف یخچال در زمان جابه جایی محافظت می کند.

یخچال فریزر، یکی از تجهیزات الکترونیکی باارزشی است که به یک بسته بندی اصولی و مناسب نیاز دارد. از آنجاییکه یخچال فریزر سنگین است و جابه جایی آن دشوار است، احتمال آسیب دیدگی آن در زمان جابه جایی و حمل و نقل بسیار زیاد است. بنابراین برای بسته بندی یخچال فریزر باید برنامه ریزی خوبی داشت و از بهترین متریال برای بسته بندی آن استفاده کرد.

برای بسته بندی یخچال از یونولیت های مختلفی استفاده می شود که یکی از انواع یونولیت به کار رفته برای آن، یونولیت بسته‌بندی کفی یخچال می باشد که به عنوان کفی و پالت برای بسته بندی یخچال به کار می رود.

تدابیر لازم برای بسته بندی انواع یخچال فریزر

یخچال، دستگاهی متشکل از یک وسیله سردکننده و عایق های حرارتی می باشد که گرما را از درون دستگاه به بیرون انتقال می دهد و هوای داخل یخچال را خنک می کند. این دستگاه برای نگهداری انواع مواد خوراکی و غذایی در دمای ایده آل مورداستفاده قرار می گیرد و از خرابی و فساد آنها جلوگیری کند. اولین یخچال در سال 1748 میلادی توسط ویلیام کولین در دانشگاه گلاسکو ساخته شد. این یخچال دارای سیستم ساده ای بود و با ساده ترین ساختمان به خنک نگه داشتن مواد خوراکی می پرداخت.

امروزه در تمامی نقاط جهان، کارخانه های فراوانی به تولید انواع یخچال اقدام می کنند و پاسخگوی نیازهای مصرف کنندگان هستند. یخچال های جدید دارای سیستم هوشمند و پیشرفته ای هستند و به خوبی می توانند از مواد غذایی مراقبت کنند و آنها را خنک و تازه نگه دارند. آخرین مرحله تولید یخچال در کارخانه ها، پروسه بسته بندی آنها می باشد که باید به صورت اصولی و صحیح انجام شود تا حتی یک یخچال در زمان جابه جایی و حمل و نقل آسیب نبیند و به کارخانه بازگشت داده نشود.

قطعاتی از یخچال که ممکن است در زمان جابه جایی آسیب ببینند

قبل از اینکه با یونولیت بسته‌بندی کفی یخچال بیشتر آشنا شویم و به بررسی ویژگی های آن بپردازیم، به این مسئله مهم اشاره می کنیم که اگر یک بسته بندی اصولی برای یخچال فریزر انجام نشود، چه مشکلاتی برای آن ایجاد می شود.

اگر بسته بندی یخچال باکیفیت نباشد، ممکن است در زمان جابه جایی با مشکلاتی نظیر آسیب دیدگی بدنه، آسیب دیدگی کمپرسور، آسیب دیدگی کندانسور، آسیب دیدگی اواپراتور، آسیب دیدگی ترموستات، تخلیه گاز یخچال و …. مواجه شود. فرقی ندارد که یخچال فریزر دچار کدامیک از این مشکلات شود، زیرا در هر صورت باید به کارخانه بازگشت داده شود.

یونولیت بسته‌بندی کفی یخچال چیست؟

این محصول در بسته بندی های اخیر انواع یخچال فریز مورداستفاده قرار می گیرد تا بخش انتهایی آن از خطرات و آسیب های احتمالی در امان باشند و دچار مشکل نشوند. یونولیت کفی با توجه به سفارش کارخانه داران تولید می شود تا درست مناسب مدل یخچال موردنظر باشد. این محصول به خوبی می تواند آمار مرجوعی های یخچال به کارخانه را کاهش دهد. این محصول دارای ویژگی های بسیار خوبی است که در ادامه به آنها اشاره می کنیم. ابعاد و شکل ظاهری پلاستوفوم (یونولیت) بسته بندی کف یخچال مطابق با نوع یخچال موردنظر طراحی و تنظیم می شود. بنابراین ممکن است یونولیتی که کارخانه های مختلف برای بسته بندی کف یخچال به کار می برند، دارای شکل و ابعاد متفاوتی باشد. مهندسان و طراحان ما بر اساس آنالیز دقیق محصول موردنظر (یخچال) به طراحی و تولید یونولیت بسته بندی کف یخچال‌ها اقدام می کنند تا نتیجه کار کاملاً قابل قبول باشد و برای بسته بندی یخچال، صد درصد مناسب باشد.

ضرورت استفاده از یونولیت بسته‌بندی کفی یخچال

یونولیت بسته بندی، ساختار بسیار خوبی دارد و از هر دستگاهی می تواند به خوبی مراقبت کند تا مشکلی برای آن در حین جابه جایی از کارخانه به فروشگاه، از فروشگاه به محل سفارش مشتری و … بوجود نیاید.

اگر تولیدکنندگان و کارخانه دارای برای بسته بندی یخچال از این محصول استفاده نکنند، حتماً مشکلات متعددی برای یخچال به ویژه در قسمت انتهایی آن بوجود می آید. لذا کارخانه داران باید به این مسئله توجه داشته باشند و همانند بزرگ ترین کارخانه های یخچال سازی در دنیا از بهترین متریال برای بسته بندی یخچال استفاده کنند و حتماً به اصول بسته بندی توجه داشته باشند.

قیمت یونولیت بسته‌بندی کفی یخچال

بسته بندی یخچال علاوه بر پلاستوفوم کفی به موارد دیگری نیاز دارد. یونولیت نبشی یخچال، نوارها، کارتن، ضربه گیرها، چسب ها و … از جمله مواردی هستند که برای بسته بندی یخچال موردنیاز هستند. بنابراین هزینه بسته بندی یک یخچال با توجه به قیمت هر یک از این موارد مشخص می شود. اما هزینه بسته بندی یخچال با این متریال بسیار مناسب است. قیمت یونولیت بسته بندی کفی این دستگاه بسیار ناچیز است و با توجه به مزایایی که استفاده از آن دارد، خرید این محصولات به واقع ارزشمند هستند.

ویژگی ها و مزایای فوم بسته بندی کف یخچال- فریزر

  • یونولیت بسته‌بندی کفی یخچال بسیار حرفه ای طراحی می شود و کاملاً فیت انتهای یخچال خواهد بود.
  • این محصول بسیار سبک است و وزن کارتن یخچال را سنگین تر نمی کند.
  • زمانی که کارتن یخچال باز می شود و ضایعات آن دور انداخته می شوند، می توان پلاستوفوم را از زباله ها جدا کرد و تفکیک نمود. در چنین حالتی، آنها را بازیافت می کنند تا با دفن یا سوزاندن آنها، محیط زیست لطمه نبیند و هزینه و وقت زیادی برای دفع آنها انجام نشود.
  • بسته بندی انواع یخچال فریزرها با کفی پلاستوفوم یخچال ساده خواهد بود و جا انداختن کفی زیر یخچال، اصلاً سخت نخواهد بود.
  • این محصول از جنس یونولیت است که فاقد مواد سمی است و کار کردن با آن، زمینه ساز بروز بیماری ها نخواهد بود.
  • اگر یخچال تا مدت ها در انبار بمانند به سبب طول عمر بالای یونولیت، تغییری در ظاهر و خواص آن ایجاد نمی شود.
  • یونولیت بسته‌بندی کفی یخچال دارای مقاومت بالایی است و سبب محافظت از یخچال در زمان جابه جایی می شود تا ضربه و فشار به یخچال فریزر هیچ آسیبی وارد نکند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید یونولیت در شهر قدس

خرید یونولیت در شهر قدس

خرید یونولیت در شهر قدس به منظور استفاده در ساختمان سازی، صنعت بسته بندی، دکوراسیون، عایق کاری و … انجام می شود. یونولیت، متریال پرکاربردی

مشاهده »