یونولیت بسته‌بندی ماشین لباسشویی

یونولیت بسته‌بندی ماشین لباسشویی
دسته بندی:
چیکید محتوا
یونولیت بسته‌بندی ماشین لباسشویی

یونولیت بسته‌بندی ماشین لباسشویی ، متریال مناسبی برای حمل ایمن و بی خطر ماشین لباسشویی از کارخانه به دست مشتریان و مغازه داران است.

ماشین لباسشویی، از تجهیزات الکترونیکی است که ممکن است در حین جابه جایی دچار آسیب دیدگی شود. بنابراین باید آن را به درستی بسته بندی نمود. بسته بندی ماشین لباسشویی باید به گونه ای انجام شود که هیچ ضربه یا فشاری موجب آسیب دیدگی آن نشود.

بدین منظور باید از ضد ضربه های مقاوم، چسب های قوی، کارتن های ضخیم، نایلون های ضخیم و … استفاده نمود. یکی از متریالی که برای بسته بندی این تجهیزات مناسب است، یونولیت است.

اهمیت بسته بندی درست ماشین لباس شویی

قبل از بررسی ویژگی های یونولیت بسته‌بندی ماشین لباسشویی با این محصول بیشتر آشنا می شویم. ماشین لباسشویی، یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی می باشد. انواع ماشین لباسشویی ها از جمله ماشین لباسشویی های درب از جلو، ماشین لباسشویی های درب از بالا، ماشین لباسشویی های دو قلو، ماشین لباسشویی های سطلی، ماشین لباسشویی های دو درب، ماشین لباسشویی های قابل حمل و ماشین لباسشویی های خشک کن و … را می توان با یونولیت بسته بندی نمود تا در زمان آسیب دیدگی صدمه نبینند.

اگر ماشین لباسشویی دارای یک خط و خراش کوچک باشد، از سوی خریداران قابل قبول نیست. لذا بسته بندی درست آنها که محافظت صد درصدی ماشین لباسشویی را به دنبال داشته باشد، اهمیت بسیار زیادی دارد.

بسته بندی انواع ماشین لباس شویی ها

یونولیت بسته‌بندی ماشین لباسشویی برای بسته بندی مدل های مختلف ماشین لباسشویی ، کارایی دارد. نسل اول ماشین لباسشویی، ماشین های سطلی بودند که بسیار ساده بودند. این ماشین ها صرفاً بر اساس چرخش، لباس ها را شسته و پس از اتمام تایمر و خاموش شدن بایستی به صورت دستی، لباس های شسته شده را آبکشی نمود و در مکانی برای خشک نمودن آویزان نمود. پس از آن، ماشین لباسشویی های دوقلو به بازار آمدند که لباس ها پس از آبکشی باید از داخل سبد آن جمع می شدند و در سبد دوم قرار می گرفتند تا خشکشویی آنها انجام شود.

نسل آخر ماشین لباسشویی، ماشین لباسشویی های امروزی هستند که به صورت تمام اتوماتیک هستند و هیچ زحمتی برای کاربران ندارد و به آسان ترین نحو عملیات شستشوی لباس ها را انجام می دهند. هر یک از این ماشین لباسشویی ها را می توان با استفاده از یونولیت با کیفیت بسیار بالایی بسته بندی نمود. در واقع سلامت هر یک از این دستگاه ها با وجود یونولیت در حین جابه جایی، تضمین می شود.

یونولیت بسته‌بندی ماشین لباسشویی چیست؟

این محصول در سه مرحله پیش انبساط، تثبیت و شکل دهی تولید می شود. در این پروسه، ذرات پلی استایرن با پنتان آغشته شده و در دمای بسیار بالا پیش فوم می شود. افزایش دما سبب شده که پنتان بخار شود و مواد پایه ترموپلاستیک به چندین برابر حجم خود می رسد. در گام بعدی، این ذرات حدوداً تا 12 ساعت جهت تثبیت شدن حالت تعادل نگهداری شده و به قالب ریخته می شوند. ذرات تثبیتی در آخرین گام، به شکل موردنظر در می آید. ساختار این پلاستوفوم ترکیب هوا و پلاستیک است.

ویژگی های یونولیت بسته‌بندی ماشین لباسشویی

  • پلاستوفوم در برابر رطوبت بسیار مقاوم است و همین مسئله سبب می شود که ماشین لباسشویی در برابر رطوبت در امان باشد و دچار مشکل نشود.
  • ممکن است در مسیر انتقال ماشین لباسشویی از کارخانه به فروشگاه یا مغازه و … احتمال ضربه دیدن آنها وجود داشته باشد. با وجود یونولیت، جای نگرانی وجود ندارد. زیرا پلاستوفوم بسته بندی ماشین لباسشویی، ضد ضربه است.
  • پلاستوفوم در مقابل دما، مقاوم است. این مسئله سبب می شود که تابش شدید آفتاب، گرمای شدید و سوزان، سرمای شدید و یخبندان نتواند آسیبی به ماشین لباسشویی وارد کند. اگر ماشین لباسشویی تا سال ها در انبار بماند و سرمای و گرمای شدید رخ دهد، هیچ مشکلی برای آن بوجود نمی آید.
  • یونولیت بسته‌بندی ماشین لباسشویی سبک است و این مسئله سبب می شود که جابه جایی ماشین لباسشویی بسیار سهل و آسان باشد و نیروهای کار، اذیت نشوند.
  • پلاستوفوم مخصوص ماشین لباسشویی دارای طول عمر بالایی است. این مسئله سبب می شود که در صورت انبار کردن طولانی مدت ماشین لباسشویی ها اطمینان داشته باشیم که مشکلی برای بسته بندی آنها ایجاد نمی شود و پلاستوفوم، خواص خود را حفظ می کند.
  • یونولیت بسته‌بندی ماشین لباسشویی قابلیت بازیافت دارد. بنابراین این پلاستوفوم ها را می توان پس از درآوردن ماشین لباسشویی از کارتن، دور ننداخت و از زباله ها تفکیک نمود تا برای بازیافت به کارخانه فرستاده شوند و آسیبی به محیط زیست وارد نشود.

سفارش تولید پلاستوفوم مخصوص بسته بندی ماشین لباس شویی

پلاستوفوم مخصوص بسته بندی ماشین لباس شویی باید به صورت سفارشی ساخته شود. زیرا تولید این یونولیت بر اساس ابعاد و شکل ماشین لباسشویی باید انجام شود. شما عکس ماشین لباسشویی های تولیدی خود را به همراه مشخصات آنها ارائه می دهید تا تولید یونولیت بسته‌بندی ماشین لباسشویی به صورت اختصاصی انجام شود.

این مسئله سبب می شود که ماشین لباسشویی به خوبی کاور شود. بدین منظور می توانید سفارش تولید محصول موردنظر خود را به مجموعه ایران یونولیت ارائه دهید. این مجموعه با در اختیار داشتن به روزترین امکانات و تجهیزات، بهترین یونولیت‌های بسته بندی ماشین لباس شویی را تولید و ارائه می کند. کیفیت را از کسانی بخواهید که تخصص این کار را دارند و به صورت حرفه ای به این حوزه ورود کرده اند.

هزینه یونولیت بسته‌بندی ماشین لباسشویی

پلاستوفوم، متریالی به صرفه و اقتصادی برای بسته بندی ماشین لباس شویی می باشد که هزینه های بسته بندی را به صورت چشمگیری کاهش می دهد. شاید متریال ارزان قیمت دیگری برای بسته بندی ماشین لباس شویی وجود داشته باشد، اما آنها قطعاً مقاومت و کیفیت یونولیت را ندارند. تنها پلاستوفوم است که می تواند بیشترین فشار و شدیدترین ضربات را تحمل کند. پلاستوفوم، بهترین متریال برای بسته بندی تجهیزاتی مانند ماشین لباسشویی است و در این مسئله جای هیچگونه شک و تردیدی نمی باشد. قیمت این محصولات با توجه به کیفیتی که دارا می باشد، متفاوت است. باید دید که برای بسته بندی یک ماشین لباس شویی به چقدر یونولیت نیاز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید یونولیت در شهریار

خرید یونولیت در شهریار

خرید یونولیت در شهریار با قیمت مناسب را از کارخانه بزرگ ایران یونولیت انجام دهید که از بزرگترین تولیدکنندگان یونولیت در ایران است. یونولیت یا

مشاهده »
خرید یونولیت در ری

خرید یونولیت در ری

خرید یونولیت در ری باید بر اساس نوع یونولیت، ابعاد یونولیت، دانسیته یونولیت، سطح کیفی یونولیت و برخورداری از استانداردها صورت بگیرد. شهرری با مساحت

مشاهده »
خرید یونولیت در شهر قدس

خرید یونولیت در شهر قدس

خرید یونولیت در شهر قدس به منظور استفاده در ساختمان سازی، صنعت بسته بندی، دکوراسیون، عایق کاری و … انجام می شود. یونولیت، متریال پرکاربردی

مشاهده »